Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Drugs. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Drugs. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
3.11.09

Βρήκαν ξανά ηρωίνη στις φυλακές Ιωαννίνων


Από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ιωαννίνων σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο Ελλήνων κρατούμενων των Δικαστικών Φυλακών Σταυρακίου Ιωαννίνων, γιατί χθες στις 15.35΄, κατά την διάρκεια ελέγχου από Σωφρονιστικούς Υπαλλήλους στο θάλαμό τους, βρέθηκε σε τουαλέτα ηρωίνη σε νάιλον περιτύλιγμα, βάρους ενός κόμμα δύο (1,2) γραμμαρίων. Από την προανάκριση προέκυψε ότι την ηρωίνη έφερε ο ένας εκ των δύο δραστών, ο οποίος στη θέα των Σωφρονιστικών υπαλλήλων προσπάθησε να την αποκρύψει, απορρίπτοντάς την εντός της λεκάνης, πλην όμως η ενέργειά του έγινε αντιληπτή και η ηρωίνη περισυλλέγει.
Η ηρωίνη κατασχέθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ιωαννίνων, που διενεργεί την προανάκριση.
Να σημειωθεί πως είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα που οι αστυομικοί βρίσκουν ναρκωτικά στις φυλακές Ιωαννίνων.
Αναρτήθηκε από epirusgate.blogspot.com στις 11:45 πμ
2.11.09

Κι άλλο φορτίο χασίς στα χέρια της Αστυνομίας στην Ηγουμενίτσα, με μουλάρια το μετέφεραν οι Αλβανοί!


02/11/2009
Την τέταρτη μεγάλη επιτυχία, μέσα σε δύο μήνες σημείωσε το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ηγουμενίτσας, το οποίο κατέσχεσε αυτή την φορά περίπου 250 κιλά χασίς.

Μετά τα αυστηρά μέτρα που έχουν ληφθεί στο Νομό Ιωαννίνων και το ανθρωποκυνηγητό που κάνει σε ημερήσια βάση το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών, φαίνεται ότι τα οργανωμένα κυκλώματα αναζητούν αφύλακτα μονοπάτια σε άλλες περιοχές.
Αποδεικνύεται όμως ότι στην περίπτωση της Θεσπρωτίας, οι φύλακες έχουν γνώση κι έτσι το ένα μετά το άλλο, τα φορτία που κατευθύνονται...

προς το εσωτερικό της χώρας πέφτουν στα χέρια των διωκτικών αρχών.
Άνδρες της Δίωξης, μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, συνέλαβαν δύο Αλβανούς, οι οποίοι με κλεμμένο αυτοκίνητο, τύπου VAN, παρελάμβαναν από το σημείο Κόντσικα Φιλιατών 225 κιλά χασίς.
Εννέα σακούς τους είχαν μεταφέρει Αλβανοί, κινούμενοι με τα πόδια μέσα από δύσβατα μονοπάτια, ενώ η τελευταία ποσότητα μεταφέρθηκε με ένα μουλάρι, το οποίο αφού ξεφόρτωσε το άφησαν να επιστρέψει και πάλι στην γείτονα χώρα.

Την ώρα που το χασίς φορτώνονταν στο αυτοκίνητο έγινε η επιχείρηση της αστυνομίας, με αποτέλεσμα να κατασχεθεί το σύνολο της ποσότητας και να συληφθούν οι δύο Αλβανοί. Ο οδηγός του οχήματος οπλοφορούσε μάλιστα. Είχε πάνω του ένα πιστόλι με πέντε σφαίρες.
Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούνταν για την μεταφορά των ναρκωτικών είχε κλαπεί προ ημερών στην Κέρκυρα.

Πηγή Εpirus post
1.11.09

Διακίνηση ναρκωτικών… μέσω των πινακίδων των Εθνικών Οδών




newsblog | Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009 | 12:11
Οι πινακίδες των Εθνικών Οδών φαίνεται ότι αποτελούν για τους εμπόρους των ναρκωτικών τα κατάλληλα «σημάδια» για την «ανταλλαγή» πακέτων που περιέχουν ναρκωτικές ουσίες. Χθες, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, στην Ε.Ο Σερρών – Δράμας οι αστυνομικοί συνέλαβαν τρία άτομα, οι οποίοι παραλάμβαναν επιμελώς κρυμμένες ποσότητες ηρωΐνης. Στην πρώτη περίπτωση, στο 10ο χλμ της Ε.Ο Σερρών Δράμας ένα άτομο συνελήφθη την ώρα που έπαιρνε από τη βάση μίας πινακίδας σήμανσης ένα δέμα που περιείχε 117 γραμμάρια ηρωΐνης. Στη δεύτερη περίπτωση, πάλι στον ίδιο δρόμο αλλά στο 35ο χλμ. συνελήφθησαν δύο άτομα, την ώρα που έπαιρναν ένα δέμα 72 γραμμαρίων ηρωΐνης από βάση πινακίδας οδικής σήμανσης.