Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΡΙΖΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΡΙΖΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
21.2.10

ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ...= ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ !



Σε απεργιακές κινητοποιήσεις καλεί ο ΣΥΝ
Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010, 18:02

Σε κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων, ώστε να ανατραπούν το πρόγραμμα σταθερότητας και τα κοινωνικά αδιέξοδα, καλεί η Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΝ, η οποία συνεδρίασε σήμερα, προκειμένου να καταρτίσει τον πολιτικό σχεδιασμό για τα οικονομικά - κοινωνικά - εργασιακά μέτωπα.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν και οι γραμματείς των Νομαρχιακών Επιτροπών του ΣΥΝ, τα μέλη του Τμήματος Εργατικής πολιτικής του ΣΥΝ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ, όπως και επιστημονικοί συνεργάτες του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ/ ΑΔΕΔΥ.

Η ΚΠΕ του ΣΥΝ ενέκρινε με ευρύτατη πλειοψηφία την εισήγηση της Πολιτικής Γραμματείας. Αποφάσισε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για την ενίσχυση των δεσμών του ΣΥΝ με τους εργαζομένους, τους συνταξιούχους και τους ανέργους, για την ουσιαστική βελτίωση της παρέμβασής του στο εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα και για την αποτελεσματική στήριξή του στους υπό εξέλιξη αγώνες των εργαζομένων.

Ταυτόχρονα, επιβεβαίωσε την κατεύθυνση του ΣΥΝ για τη δημιουργία των προϋποθέσεων για τη συγκρότηση ενός ενιαίου κοινωνικού και πολιτικού μετώπου για την ανατροπή του προγράμματος σταθερότητας και των κοινωνικά άδικων, αδιέξοδων και νεοφιλελεύθερων μέτρων που παίρνει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με τη συναίνεση της Ν.Δ. και του ΛΑ.ΟΣ.

Ο ΣΥΝ καλεί τους φίλους, τα μέλη και τα στελέχη του να δώσουν όλες τις δυνάμεις τους για την επιτυχία της πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας στις 24/2, που πρέπει να κλιμακωθεί και να αποτελέσει την αφετηρία για ακόμα πιο δυναμικές και μαζικές κοινωνικές αντιστάσεις, με στόχο την ανατροπή των εφαρμοζόμενων πολιτικών, με τις οποίες η κυβέρνηση επιδιώκει μια ριζική αναδιανομή εισοδημάτων και δικαιωμάτων εις βάρος των εργαζομένων.

zougla/EFENPRESS
7.12.09

Τ0 ,,,3% ( και βγάλε ! ) κάνει ,,,κόντρες !


ΔΕΥΤΈΡΑ, 07 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2009
Κόντρα ΣΥΡΙΖΑ - Χρυσοχοϊδη


Βολές κατά του σχεδιασμού του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αποτροπή των επεισοδίων κατά τις εκδηλώσεις στην πρώτη επέτειο από το θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου εξαπολύει σε ανακοίνωσή της η γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ μιλά για "αστυνομική βία", "παράνομες προσαγωγές" και "προσωπική βεντέτα του Μ. Χρυσοχοϊδη με τους αναρχικούς που οδηγεί στην κλιμάκωση της έντασης. Για "ψεύδη, διγλωσσία και ψηφοθηρικά κίνητρα του ΣΥΡΙΖΑ" κάνει λόγο ο υπουργός στην απάντησή του.


Η ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ
"Το χρονικό των προαναγγελθέντων επεισοδίων, φρόντισε το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, να μην διαψευστεί. Με απίστευτη βία διέταξε τις αστυνομικές δυνάμεις να εφαρμόσουν το δόγμα της μηδενικής ανοχής, παραβιάζοντας όλη τη σχετική νομοθεσία και το Σύνταγμα.

Εξαπέλυσαν προληπτική επίθεση στο Κερατσίνι και στα Εξάρχεια, χωρίς Εισαγγελέα, παραβιάζοντας το οικιακό άσυλο και εισβάλλοντας στο Δημαρχείο Κερατσινίου χωρίς άδεια της αρχής. Η προσαγωγή ατόμων και η μετατροπή τους σε κατηγορούμενους, χωρίς την τήρηση του νόμου, καθώς και η αθρόα προσαγωγή διαδηλωτών, πριν καν φτάσουν στη διαδήλωση, ήταν βέβαιο ότι θα κλιμακώσουν τις αντιδράσεις, ώστε να επιβεβαιωθεί η προαναγγελία τους, αναφέρεται σε ανακοίνωση της γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ.

Η βεντέτα του κ. Χρυσοχοΐδη με τους αναρχικούς και η στρατικοποίηση της αντιπαράθεσης, εγκυμονεί κινδύνους για την πολιτική έκφραση και διαμαρτυρία. Καλούμε την κυβέρνηση να επέμβει άμεσα στο σχεδιασμό της ανεξέλεγκτης καταστολής που εφαρμόζει ο υπουργός της.

Η υπονόμευση της διαδήλωσης της Δευτέρας, που αποτελεί έναν επιπλέον στόχο της αστυνομικής βίας που εκδηλώθηκε στη σημερινή πορεία ώστε να μην κατέβουν μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι, θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Η νεολαία δεν τρομοκρατείται. Αγωνίζεται για τα αυτονόητα και κανείς και τίποτα δεν θα υπονομεύσει τη συλλογική της έκφραση. Η μαζική συμμετοχή της στο σημερινό συλλαλητήριο και παραμονή της ως το τέλος, παρά την καταστολή και τη ρίψη δακρυγόνων, αποδεικνύει ότι το ρεύμα της αμφισβήτησης δεν γυρνάει πίσω.

Οι σχεδιασμένες επιθέσεις από ομάδες οπαδών της τυφλής βίας και η στρατηγική της έντασης που έχουν επιλέξει, δεν επηρεάζει τη συντριπτική πλειοψηφία της νεολαίας, που υιοθετεί το δρόμο του συλλογικού αγώνα", αναφέρει η ανακoίνωση.


Απάντηση Χρυσοχοϊδη

"Προκαλεί κατάπληξη η ανακοίνωση Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το τριήμερο εκδηλώσεων μνήμης για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο, καθώς βρίθει από ψεύδη και ανακρίβειες και συνηγορεί επιπόλαια σε μια απολίτικη ιδεολογία της σύγκρουσης με προφανείς ψηφοθηρικούς στόχους. Στόχοι, σε κάθε περίπτωση, αμφίβολης αποτελεσματικότητας, καθώς το συγκεκριμένο ακροατήριο είναι ξεκάθαρα αντι-κοινοβουλευτικό και όχι εξω-κοινοβουλευτικό όπως θα ήθελαν να πιστεύουν ορισμένοι. Άλλωστε, ο χουλιγκανισμός και οι βάνδαλοι δεν έχουν σχέση με τη Δημοκρατία. Το γεγονός μάλιστα ότι υπάρχουν 2 τραυματίες πολίτες και 16 αστυνομικοί είναι ένα στοιχείο ευρύτερου προβληματισμού.

Επί της ουσίας στα καταγγελλόμενα. Καταρχάς δεν υπήρξε καμία «προληπτική επίθεση στο Κερατσίνι και τα Εξάρχεια χωρίς Εισαγγελέα», για τον απλό λόγο ότι πρώτον δεν υπήρξε καμία επίθεση, αλλά απολύτως νόμιμες ενέργειες των αστυνομικών αρχών, παρουσία Εισαγγελέα, στο πλαίσιο της υποχρέωσής τους να διασφαλίσουν τον ειρηνικό χαρακτήρα των εκδηλώσεων αποτρέποντας έκνομες ενέργειες. Οι αιτιολογημένες προσαγωγές ατόμων δεν είναι παράνομες σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, όπως επίσης δεν είναι παράνομη και η απαγγελία κατηγοριών από τις δικαστικές αρχές. Τα στοιχειώδη αυτά θα έπρεπε να τα γνωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Προσωπικά δεν έχω καμία βεντέτα ούτε με τους αναρχικούς ούτε με κανέναν άλλον χώρο, πλην όσων αντιστρατεύονται τις αξίες της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η προσωπική μου αντιπαράθεση είναι μόνο με ναζιστές, ρατσιστές και τρομοκράτες, με όποια ιδεολογική μεταμφίεση και αν εμφανίζονται.

Ένα άλλο στοιχείο που προκαλεί κατάπληξη είναι η πολιτική διγλωσσία στην οποία επιδίδεται τόσο απροκάλυπτα ο ΣΥΡΙΖΑ. Σε όλη τη διάρκεια του σημερινού συλλαλητηρίου είχα επανειλημμένα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο του ΣΥΝ και της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Α. Τσίπρα, και πραγματικά εκπλήσσομαι με το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στις συνομιλίες μας και στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Ας είναι όμως, αυτό είναι εσωτερικό πρόβλημα του συγκεκριμένου πολιτικού χώρου.

Ωστόσο υπάρχει ένα σημείο που ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει με τη γλώσσα της λογικής, «ότι οι σχεδιασμένες επιθέσεις από ομάδες της τυφλής βίας, δεν επηρεάζει τη συντριπτική πλειοψηφία της νεολαίας που υιοθετεί το δρόμο του συλλογικού αγώνα». Σε αυτό είμαστε απολύτως σύμφωνοι" απάντησε ο Μ. Χρυσοχοϊδη.

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ/infoghnomon/EFENPRESS


2.12.09

Oδεύει προς διάσπαση ο ΣΥΡΙΖΑ.



Posted: 01 Dec 2009 02:40 AM PST

Να πάει στον αγύριστο .....

Σε διάσπαση οδεύει ο Συνασπισμός μετά τις δηλώσεις Αλαβάνου που κατήγγειλε μηχανισμούς, αμφισβήτησε την ηγεσία και την ευρωπαϊκή πορεία του κόμματος.
Ο κ. Αλαβάνος φαίνεται να επιθυμεί ένα ΣΥΡΙΖΑ χωρίς τον Συνασπισμό, ενώ είχε προηγηθεί ο κ. Λ. Κύρκος, ο οποίος πρότεινε στους Ανανεωτικούς να αποχωρήσουν.
Την αντίθεσή της με την απόφαση της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του ΣΥΡΙΖΑ για θέσπιση «κάρτας μέλους» εξέφρασε η Ανανεωτική Πτέρυγα του ΣΥΝ.
Οι Ανανεωτές δηλώνουν....... ότι «δεν προτίθενται να γίνουν μέλη και άλλου κόμματος», ενώ ζητούν επανακαθορισμό των σχέσεων ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ. Παράλληλα, εξαπέλυσαν πυρά κατά του Αλέκου Αλαβάνου.
Οι Ανανεωτές επισημαίνουν: «Η διχαστική, αντισυνασπισμική και υβριστική για την ανανεωτική αριστερά παρέμβαση του Αλέκου Αλαβάνου, η οποία υπαγορεύεται από προφανείς σκοπιμότητες, προσβάλλει χιλιάδες αγωνιστές του κόμματός μας και της ανανέωσης του αριστερού κινήματος.
Ο Αλέκος Αλαβάνος, αρκετά αργά βέβαια, περνάει την παιδική αρρώστια του κομμουνισμού: Τον αριστερισμό».
απο τον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ

EFENPRESS
1.12.09

Ποιους εξυπηρετεί η απομάκρυνση του Ελληνικού Στρατού από την εθνικά ευαίσθητη περιοχή της Φλώρινας;



Posted: 30 Nov 2009 02:21 PM PST

Εκ πρώτης όψεως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως απαύγασμα ασχετοσύνης και λαϊκισμού η ερώτηση που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή από τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου του.

Μια πιο προσεκτική ανάγνωση όμως της ερώτησης προς τον υπουργό Εθνικής Άμυνας με θέμα το Πεδίο Βολής Λόφων στη Φλώρινα οδηγεί σε άλλα συμπεράσματα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά ευθέως την αναστολή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Ελληνικού Στρατού στο ΠΒ Λόφων, το οποίο κατ΄αυτούς “ταλαιπωρεί την περιοχή από το 1961″, υποστηρίζοντας ότι γίνεται χρήση …πυρηνικών όπλων και πυρομαχικών απεμπλουτισμένου ουρανίου εκ μέρους του ΕΣ καθώς και ότι “πέρα από τη μόλυνση του περιβάλλοντος, βλήματα σκάνε συχνά δίπλα στα σπίτια και σε χώρους που παίζουν παιδιά” ενώ “αυξημένος είναι και ο κίνδυνος βιομηχανικού ατυχήματος, λόγω της λειτουργίας σε απόσταση λιγότερη από 1χλμ, σύγχρονης μονάδας της ΔΕΗ (ΑΗΣ Αχλάδας-Μελίτης)“.

Ίσως η (κακή) πληροφόρηση των τριών βουλευτών για το θέμα να προέρχεται από κάποια συνιστώσα του εν λόγω πολιτικού σχηματισμού και μάλλον εκείνη που υποστηρίζει τους φιλοσκοπιανούς της περιοχής, γι΄αυτό είναι αναγκαίες μερικές επισημάνσεις:
Ο ΕΣ δε χρησιμοποιεί πυρομαχικά απεμπλουτισμένου ουρανίου ούτε καν για τα πυροβόλα 30mm των επιθετικών ελικοπτέρων Αpache για τα οποία υπήρχαν σχετικές αναφορές στο παρελθόν.

Κίνδυνος βιομηχανικού ατυχήματος δεν υφίσταται καθώς το ΠΒ Λόφων βρίσκεται χωροταξικά παραπλεύρως του Ατμοηλεκτρικού Στρατού (ΑΗΣ) Μελίτης, δηλαδή δε βρίσκεται καν στη κατεύθυνση προς την οποία εκτελούνται πυρά.
Επιπλέον, έχει σταματήσει η χρήση βαρέων όπλων στο ΠΒ Λόφων ενώ παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ΣΥΡΙΖΑ για μείωση των εξοπλισμών, ο ΕΣ διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του, το υψηλό επίπεδο ασφάλειας του προσωπικού του σε σχέση με άλλα ΝΑΤΟικα κράτη και σίγουρα για την ευστοχία των βολών του.

Είναι δυνατόν η ψηφοθηρική λογική για την υποστήριξη κάποιων μειοψηφιών της περιοχής, οι οποίες έγιναν αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης από τη ΠΓΔΜ το περασμένο έτος, να επηρεάζει κατ΄ελάχιστον την Εθνική Άμυνα της χώρας; Λίγη σοβαρότητα δε θα έβλεπε, αλλά τι απάντηση να δώσεις σε μια ηλίθια ερώτηση

strategy-geopolitics

H EFENPRESS σε χθεσινό σχόλιο είχε θέσει πρώτη το ερώτημα " γιατί ασχολείται τόσο συχνά και τόσο έντονα με τη Φλώρινα ο Συνασπισμός;"
Το ανωτέρω άρθρο της strategy-politics, καλύπτει πλήρως τις θέσεις μας που δεν θέλαμε να τις εκφράσουμε διότι δεν μπορούμε να πιστεύσουμε ότι κόμμα του Ελληνικού Κοινοβουλίου συμπεριφέρεται ( ας πούμε) αφελώς...!

EFENPRESS
30.11.09

Τιμώρησαν τους Ευέλπιδες για λόγους… ιστορικούς!



30 Νοεμβρίου 2009

Πέρυσι, στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, στην Θεσσαλονίκη, τμήμα της Σχολής Ευελπίδων που παρήλασε, τραγούδησε το «Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάνδρου η χώρα» και τιμωρήθηκε επειδή προσεβλήθη σκοπιανός επίσημος που παρακολουθούσε την στρατιωτική παρέλαση από τις θέσεις των επισήμων!!!

Φέτος, στην ίδια παρέλαση, δύο τελειόφοιτοι Ευέλπιδες αποφάσισαν να επαναλάβουν την ευγενική πράξη των συναδέλφων τους Ευέλπιδων της προηγούμενης χρονιάς. Κι ενώ το τμήμα της Σχολής Ευελπίδων παρήλασε και κόντευε στο τέλος της πορείας του, δόθηκε το σύνθημα από δύο νεαρά παλικάρια, από δύο νεαρούς Ευέλπιδες αυριανούς αξιωματικούς του Ελληνικού Στρατού… Και με μία φωνή οι παρελαύνοντες Ευέλπιδες ακολούθησαν το «σύνθημα» και τραγούδησαν την «Μακεδονία ξακουστή» εν μέσω χειροκροτημάτων και επευφημιών του παρευρισκομένου πλήθους πολιτών…
Πράξη ευγενική, που προδίδει το βάθος του χρέους και της αγάπης προς την πατρίδα που αισθάνονται οι εκπαιδευόμενοι αυριανοί αξιωματικοί της Σχολής Ευελπίδων. Ενέργεια που έδωσε το χρώμα που κάποιοι θέλουν να εξαλείψουν από την χώρα. Αυτά τα νέα ελληνόπουλα, γνωρίζοντας τις πιθανότατες συνέπειες δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στο καθήκον της τιμής που οφείλουν απέναντι στην πατρίδα και στους νεκρούς της…
Και οι συνέπειες δεν άργησαν να έρθουν!
Με ποινή 20ήμερης στέρησης εξόδου τιμωρήθηκαν οι δύο «υπεύθυνοι» Ευέλπιδες! Ποινή που δέχθηκαν αδιαμαρτύρητα, όσο εξωφρενική και αν ακούγεται σε όλους εμάς… Και η ποινή είναι άκρως παράλογη, εάν σκεφτούμε πως τραγουδήθηκε ένα ελληνικότατο τραγούδι, που ενώ πέρυσι έκανε τον σκοπιανό υπουργό Άμυνας να αισθανθεί άβολα, φέτος –ελλείψει σκοπιανών «επισήμων»- αποδόθηκε αναίτια και χωρίς να υπάρχει ούτε μία σοβαρή δικαιολογία.
Μήπως ο Λεωνίδας και οι στρατιώτες του δεν γνώριζαν πως δεν θα έβγαιναν ζωντανοί από τις Θερμοπύλες; Το γνώριζαν και όμως όχι μόνο πήγαν, αλλά και παρέμειναν, εκτελώντας το καθήκον τους, ως όφειλαν απέναντι στους προγόνους, τις οικογένειές τους και την πατρίδα τους. «Τιμωρήθηκαν» επειδή αντιστάθηκαν, αλλά στέφθηκαν ως νικητές στο βάθος της ιστορίας που τους δικαίωσε απόλυτα… Και μαζί τους έμειναν και άλλοι, για να μοιραστούν την δόξα και να στεφθούν ήρωες, έστω και νεκροί. Η «τιμωρία» τους, ο ηρωικός τους θάνατος, τίμησε την ζωή τους και την θέση που κλήθηκαν να πάρουν ως Έλληνες!
Το ίδιο όμως έγινε και στη Σχολή Ευελπίδων της χώρας μας. Στο πλάι των τιμωρημένων «ανυπάκουων» Ευέλπιδων, στάθηκαν όλοι οι φίλοι τους, οι συνάδελφοί τους, του ιδίου έτους, και παρέμειναν επί εικοσαημέρου εντός της σχολής, συμπαραστεκόμενοι στους «τιμωρηθέντες». Σαν ένας άνθρωπος στάθηκαν μπροστά στην τιμωρία και μοιράστηκαν την ευθύνη που η πατρίδα τους μετέφερε στους ώμους τους. «Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι…» οι Ευέλπιδές μας απέδειξαν πως είναι άξιοι της εμπιστοσύνης όλων μας και μας απέδειξαν –για μία ακόμη φορά- πως η «τιμωρία» μπορεί κάποτε να είναι και χρέος.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και δίνει ευκαιρίες σε όλους να γνωρίσουν την δόξα ή την χλεύη και την ταπείνωση… Εμείς όμως, θα αναρωτιόμαστε όχι γι αυτούς που έπραξαν αυτό που η καρδιά τους διέταξε, αλλά γι αυτούς που διέταξαν την τιμωρία: Τιμωρήθηκαν για λόγους πειθαρχικής εθιμοτυπίας ή επειδή δόθηκε διαταγή άνωθεν;
Εύγε Ευέλπιδες, αποδείξατε για μία ακόμη φορά πως δίκαια αποτελείτε την ελπίδα μας για την χωρίς υπεκφυγές προστασία της εθνικής μας κληρονομιάς.
Εύγε Ευέλπιδες, γιατί μας αποδείξατε πως το χρέος όταν μοιράζεται δίνει μεγαλύτερη χαρά και δόξα.
Εύγε Ευέλπιδες, γιατί μας κάνατε να δακρύσουμε και να σας ζηλέψουμε.
Εύγε…

Απορίες:
1-Ποιος... πολιτικός έδωσε εντολή να τιμωρηθούν οι Ευέλπιδες;
2-Ποιος Αρχηγός Στρατού (...) έλαβε την εντολή και την εξετέλεσε, αντί να υποβάλει αμέσως τη παραίτησή του και να ενημερώσει τα ΜΜΕ ;
-
10.11.09

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία

Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με την απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία υπέβαλε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γρηγόρης Ψαριανός.
«Η πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που είδε το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες μέρες και αναφέρει ότι ''θα πρέπει να απομακρυνθούν οι σταυροί από τα ιταλικά σχολεία ώστε να μην προσβάλλεται η ελευθερία της θρησκευτικής επιλογής'', είναι αφορμή για να εξετάσουμε την κατάσταση και στα ελληνικά σχολεία, όπου πλέον φοιτούν αλλόθρησκοι, άθρησκοι και άθεοι μαθητές», αναφέρει, μεταξύ άλλων ο κ. Ψαριανός.
Σημειώνει ακόμη ότι «στα σχολεία μας υπάρχουν θρησκευτικές εικόνες σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας, ενώ γίνεται καθημερινά πρωινή προσευχή και ταχτικά γίνεται εκκλησιασμός».
Υπογραμμίζει δε πως «σε περίπτωση που το Δικαστήριο δεν αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιταλικής κυβέρνησης να ασκήσει έφεση, η απόφαση θα καταστεί τελεσίδικη και θα ισχύει πλέον για όλες τις χώρες-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης Θα αποτελέσει νομικό προηγούμενο στο οποίο θα μπορούν να προσφεύγουν πολίτες, ζητώντας την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων».
Αναφέρεται επίσης στην πρόσφατη συνάντηση που είχαν ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, όπου «ο πρωθυπουργός τόνισε τους ''διακριτούς ρόλους'' κράτους και εκκλησίας, χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις».
Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω, ο κ. Ψαριανός ερωτά την αρμόδια υπουργό τα εξής:

«- Είναι στις προθέσεις τις κυβέρνησης και του υπουργείου, να προχωρήσουν στην απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες;
- Είναι στις προθέσεις του υπουργείου η προσευχή και ο εκκλησιασμός να γίνουν προαιρετικές δραστηριότητες, που δε θα πραγματοποιούνται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου;
- Ποια θα είναι η ατζέντα των συζητήσεων της επιτροπής μεταξύ υπουργείου Παιδείας και Εκκλησίας;».
Ναυτεμπορική

ΕΡΩΤΗΣΗ-ΣΧΟΛΙΟ
Εσάς κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ τι σας νοιάζει ;
Πάρτε πρώτα κανένα αξιοπρεπές ποσοστό στις εκλογές , λύστε τα εσωτερικά σας προβλήματα και αφήστε τα...ερωτήματα....
efenpress