8.9.10

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ/Καλαμαριά : Της έκλεψαν τη τσάντα από το ΙΧ της !





Καταγγέλθηκε χθες (7-9-2010), μεσημβρινές ώρες, στο Τ.Α. Καλαμαριάς, από 39χρονη ημεδαπή ότι, νωρίτερα την ίδια ημέρα, κατά την επιβίβασή της στο όχημά της, άγνωστος, αφαίρεσε τσάντα από τη θέση συνοδηγού, η οποία περιείχε ικανό χρηματικό ποσό, που ανέλαβε από τραπεζικό υποκατάστημα της περιοχής και στη συνέχεια επιβιβάστηκε σε ΙΧΕ αυτοκίνητο, όπου τον ανέμενε συνεργός του.