Συνελήφθησαν χθες (7-9-2010), μεσημεριανές ώρες, στην περιοχή του αεροδρομίου, δύο αλλοδαποί ηλικίας 27 και 32 ετών, για διακίνηση λαθρομεταναστών. Συγκεκριμένα, ο 32χρονος μετέφερε δύο λαθρομετανάστες με δημόσιο αστικό λεωφορείο στο αεροδρόμιο “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”, όπου σε συνεργασία με τον 27χρονο, που τους ανέμενε στο σημείο, τους προμήθευσαν με αεροπορικά εισιτήρια με προορισμό χώρα του εξωτερικού.
Αστυνομικοί του Τμήματος Συντονισμού και Επιχειρήσεων της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης, συνέλαβαν στην περιοχή του αερολιμένα τόσο τους διακινητές όσο και τους λαθρομετανάστες.
Από την κατοχή των λαθρομεταναστών, κατασχέθηκαν πλαστά δελτία ταυτότητας.