8.9.10

ΛΑΓΚΑΔΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : ΕΚΛΕΨΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ !


Καταγγέλθηκε  χθες (7-9-2010), πρωινές ώρες, στο Α.Τ.  Λαγκαδά, από 41χρονο ημεδαπό,  προιστάμενο τεχνικής υπηρεσίας,  ότι σε απροσδιόριστο χρόνο  κατά το μήνα Αύγουστο του  τρέχοντος έτους, άγνωστοι, αφού παραβίασαν την κεντρική είσοδο βιολογικού σταθμού στο Λαγκαδά, αφαίρεσαν υλικοτεχνικό εξοπλισμό μεγάλης χρηματικής αξίας.