![]() |
| . |
Οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς», αναφέρει το ΥΠΕΞ σε ανακοίνωσή του.
Αθήνα.- «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας προς τις ισραηλινές Αρχές για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών, εκπροσώπων εργατικών σωματείων, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.
«Οι εν λόγω Έλληνες πολίτες είχαν τακτοποιήσει όλες τις υποχρεώσεις για την είσοδό τους στη χώρα και είχαν δηλώσει το σκοπό του ταξιδιού τους στις Αρχές», προσθέτει.
_______________________________
Αν η Ελλάδα βρισκόταν στη θέση του Ισραήλ, θα τους επέτρεπε;
Μήπως η δυσαρέσκεια του ΥΠΕΞ είναι "δυσαρέσκεια" εν όψει εκλογών;
Α. Γρηγοριάδης
