6.3.11

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Τροχαίο με ...γυφτοσύναξη!

 Έστριψε ο νεαρός γύφτος, οδηγός ΙΧ αυτοκινήτου με  ξένο αριθμό κυκλοφορίας ( ! ) για να μπει στο Ν. Σιδηροδρομικό Σταθμό, σε μονόδρομο, και έπεσε πάνω σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ που έβγαινε εκείνη τη στιγμή- κανονικά -  στην οδό Μοναστηρίου' Το αυτοκίνητο ...βρέθηκε πάνω στο πεζοδρόμιο, στραπατσαρισμένο ανάλογα.
 Ο νεαρός γύφτος, άρχισε να κάνει...προσκλητήριο από το κινητό τηλέφωνό του και σε λίγα λεπτά γέμισε η περιοχή από Datsun με  γύφτους ωρυόμενους- χωρίς να ξέρουν και αυτοί το γιατί - και ήθελαν μάλιστα να ...δείρουν και τον οδηγό του λεωφορείου! ...

Ευτυχώς υπήρχε ήδη στο σημείο ομάδα ΔΙ.ΑΣ και τον γλύτωσε από τους εγχώριους κάφρους!
Στη συνέχεια κατέφθασε και η " Γύφτικη Βοήθεια " που με Datsun ρυμούλκησε το ΙΧ  στο ...ιδιόκτητο "συνεργείο"  στο ..."Dendropotamos Bitch" ( όχι beach ) για...επισκευή!