5.3.23

«Είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;» ρωτούσε ματαίως ο μηχανοδηγός: Απολογείται αυτήν την ώρα ο σταθμάρχης


 Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις 10 το πρωί η απολογία του σταθμάρχη Λάρισας, κεντρικού προσώπου μέχρι στιγμής στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Ο 59χρονος επρόκειτο να απολογηθεί χθες, όμως ο συνήγορός του έλαβε προθεσμία αφού όπως υποστήριξε «υπήρξαν νέα στοιχεία».

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΣΚΑΙ, η έρευνα πρόκειται να επεκταθεί και σε όσους τοποθέτησαν τον συγκεκριμένο εργαζόμενο στη συγκεκριμένη θέση.

Τα στοιχεία για όσα συνέβησαν την μοιραία εκείνη πληθαίνουν και αποκαλύπτουν ένα ζοφερό σκηνικό εγκληματικής ανευθυνότητας.

Στο μικροσκόπιο των Αρχών βρίσκονται οι συνομιλίες που είχε ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου με τον σταθμάρχη της Λάρισας, λίγο πριν από το δυστύχημα.

Ήταν η ώρα που το Intercity 62 είχε μπει στο ρεύμα καθόδου, δηλαδή κινείτο στην ίδια γραμμή με την εμπορική αμαξοστοιχία και ο μηχανοδηγός φαίνεται πως απευθύνθηκε στο σταθμαρχείο Λάρισας.



Σύμφωνα με ρεπορτάζ που μετέδωσε ο Alpha, ο μηχανοδηγός του Intercity 62 ρώτησε τον σταθμάρχη: «είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;».

Ο σταθμάρχης Λάρισας, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, φέρεται πως δεν απάντησε. Σημειώνεται ότι αυτή η προσπάθεια επικοινωνίας του μηχανοδηγού με τον σταθμάρχη γίνεται λίγα λεπτά πριν από το δυστύχημα. Είχε φύγει από τον σταθμό της Λάρισας και ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι πήγαινε ανάποδα.


Καταγγελία: «Την ίδια μέρα είχε ξανακάνει λάθος»

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μία νέα καταγγελία για τον 59χρονο κατηγορούμενο, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τη θέση του. Σύμφωνα με πρώην σταθμάρχη Βόλου, ο σταθμάρχης Λάρισας, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και μάλιστα την τελευταία ώρα πριν από τη φονική σύγκρουση, έκανε το ίδιο λάθος με άλλη αμαξοστοιχία.

«Την ίδια μέρα έγινε αυτό το ολέθριο πάλι λάθος. Ίσως και από αυτή τη σύγχυση να ακολούθησε και η δεύτερη σύγχυση, λόγω της απειρίας του» τόνισε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.

Τέλος, ένα νέο εύρημα στον τόπο της τραγωδίας των Τεμπών πιστεύεται ότι θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην διερεύνηση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με ρεπορτάζ του ANT1, το νέο στοιχείο που έρχεται στο φως είναι η εύρεση του καταγραφικού στο πρώτο βαγόνι στη μηχανή της αμαξοστοιχίας, το λεγόμενο και «μαύρο κουτί», του ενός από τα δύο τρένα.

https://hellasjournal.com