30.1.18

Γερμανοί: Παλιά τους τέχνη...κόσκινο!


Πόλεμος ΗΠΑ-Γερμανίας: Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έκαναν πειράματα σε ανθρώπους με τοξικά αέρια όπως... παλιά!

Με αφορμή κατάπτυστα πειράματα που έκαναν σε ανθρώπους και σε πιθήκους, που αναγκαστικά εισέπνευσαν τοξικό διοξείδιο του αζώτου και τα χρηματοδότησαν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen, Daimler και BMW, στο πλαίσιο έρευνας που είχε παραγγείλει ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Έρευνας για το Περιβάλλον και την Υγεία στον Τομέα των Μεταφορών (EUGT) ξεσπάει νέος πόλεμος ΗΠΑ-
Γερμανίας καθώς τα αμερικανικά ΜΜΕ «σφυροκοπούν» τις γερμανικές εταιρείες και οι ΝΥ Times είναι αυτοί που αποκάλυψαν το σκάνδαλο

Volkswagen Group explicitly distances itself from all forms of animal cruelty. Animal testing contradicts our own ethical standards. The EUGT has been in liquidation since June 30, 2017.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Stuttgarter Zeitung, περίπου 25 νεαρά άτομα, 19 άνδρες και 6 γυναίκες, εισέπνευσαν διοξείδιο του αζώτου, σε δοσολογίες που ποίκιλαν, για πολύωρες περιόδους. Το πείραμα είχε διεξαχθεί σε ένα ινστιτούτο που ανήκει στο Πανεπιστήμιο του Άαχεν, στη Γερμανία.
Οι αποκαλύψεις για πειράματα σε ανθρώπους  συνδέονται με το σκάνδαλο «ντίζλεγκεϊτ», το 2015 σχετικά με το παράνομο λογισμικό  εκπομπών ρύπων από την Volkswagen, το οποίο φέρεται να δοκιμάστηκε  και σε πιθήκους που αναγκάζονταν να εισπνέουν τοξικά αέρια.
Η εφημερίδα The New York Times ανέφερε, σε ρεπορτάζ της για τη δεύτερη έρευνα, ότι τα πειράματα στους πιθήκους έγιναν το 2014,  σε εργαστήρια στην Αλμπουκέρκη του Μεξικού όπως αναφέρει η ΕΡΤ
«Αυτές οι δοκιμές σε πιθήκους ή ακόμα και ανθρώπους δεν μπορούν να δικαιολογηθούν με ηθικό τρόπο με οποιονδήποτε τρόπο», δήλωσε ο εκπρόσωπος της καγκελάριου Μέρκελ, Στέφεν Ζάιμπερτ.
Η Γερμανίδα υπουργός περιβάλλοντος Μπάρμπαρα Χέντρικς, χαρακτήρισε τα πειράματα «αποτρόπαια» και δήλωσε σοκαρισμένη που επιστήμονες είχαν συμφωνήσει στη διεξαγωγή.
Με ανάρτηση στο Twitter ο όμιλος VW αποστασιοποιείται από το σκάνδαλο και παράλληλα υπενθυμίζει ότι η χρηματοδότηση για την εταιρεία που διεξήγαγε το πειράματα (EUGT) έχει τερματιστεί από τον Ιούνιο του 2017.
Η Daimler καταδίκασε επίσης ανακοινώνοντας ότι «προκαλούν φρίκη η έκταση και η εφαρμογή αυτών των δοκιμών».

Είναι περιττό να σημειώσουμε ότι τα πειράματα αυτά θύμισαν εποχές Β' ΠΠ κατά τις οποίες ο «άγγελος του θανάτου» Γιόζεφ Μένγκελε για «το καλό της επιστήμης» διέπραξε θανατηφόρα φριχτά πειράματα σε ανθρώπους για λογαριασμό της ναζιστικής Γερμανίας.
Υπάρχει αφιερωμένο σε αυτόν και το ομώνυμο τραγούδι των Slayer «Angel of Death»
Αφού τραυματίστηκε το 1943 στο ανατολικό μέτωπο, επέστρεψε στο Βερολίνο. Στις 30 Μαΐου 1943 διορίστηκε γιατρός του στρατοπέδου εξόντωσης Άουσβιτς ΙΙ Μπίρκεναου, αντικαθιστώντας τον προκάτοχό του, ο οποίος παραιτήθηκε για λόγους υγείας.
Στο Άουσβιτς-Μπίρκεναου έκανε κυρίως πειράματα με διδύμους και μικρόσωμους, οι οποίοι αποτελούσαν για αυτόν την υποδειγματική έκφραση της "ανωμαλίας". Επίσης, παιδιά αθιγγανικής καταγωγής κινούσαν το ενδιαφέρον του, αφού προσπαθούσε μέσω συγκριτικών πειραμάτων μεταξύ αυτών και άλλων κρατουμένων παιδιών να θεμελιώσει τις φυλετικές του θεωρίες.
Φρόντιζε οι ιατρικά απαραίτητες εγχειρήσεις να πραγματοποιούνται συνήθως από βοηθούς του, ενώ ο ίδιος αφοσιωνόταν στα πειράματα του με τους κρατουμένους και τις κατοπινές νεκροψίες.
Για να μπορέσει να πραγματοποιήσει τις νεκροψίες με στόχο τη διαπίστωση των αποτελεσμάτων των πειραμάτων του, σκότωνε τα θύματα με ενέσεις φαινόλης. Οι πράξεις του αυτές, συμπεριλαμβανομένων των φόνων, ήταν μέρος μελετών για τη συγγραφή εργασίας επί υφηγεσία, η οποία, όμως, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Όπως και οι άλλοι γιατροί του Άουσβιτς, έτσι και ο Μένγκελε έλαβε μέρος αμέτρητες φορές στη διαλογή των νέων κρατουμένων, βάσει της οποίας διαχωρίζονταν οι νεοαφιχθέντες ικανοί για εργασία από τους αδύναμους, γέρους και ασθενείς, οι οποίοι κατόπιν οδηγούνταν κατευθείαν στους θαλάμους αερίων, όπου έβρισκαν τον θάνατο.
Προφανώς οι Γερμανοί δεν μπορούν να ξεφύγουν από τις νοοτροπίες του παρελθόντος.
pronews
___________________________________________________
Διαστάσεις παίρνει το νέο σκάνδαλο που ξέσπασε τη Δευτέρα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όταν αποκαλύφθηκε ότι οι όμιλοι Volkswagen, Daimler και BMW χρησιμοποιούσαν όχι μόνο πιθήκους αλλά και ανθρώπους σε πειράματά τους με στόχο να διαπιστώσουν αν τα καυσαέρια των ντιζελοκινητήρων είναι επιβλαβή στα... πρωτεύοντα θηλαστικά.

Η κυβέρνηση Μέρκελ καταδίκασε τα πειράματα που, σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών και γερμανικών εφημερίδων, χρηματοδοτούσαν οι τρεις μεγάλοι κατασκευαστές οχημάτων βάζοντας πιθήκους μακάκους αλλά και ανθρώπους σε... θαλάμους αερίων ερευνητικών κέντρων.

«Αυτά τα τεστ σε πιθήκους ή ακόμα και σε ανθρώπους δεν μπορούν να δικαιολογηθούν με κανένα τρόπο από ηθικής απόψεως», δήλωσε τη Δευτέρα ο Στέφεν Σάιμπερτ, εκπρόσωπος της καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ, ενώ η υπουργός Περιβάλλοντος Μπάρμπαρα Χέντρικς χαρακτήρισε τα πειράματα «απαίσια» και δήλωσε σοκαρισμένη από το γεγονός ότι επιστήμονες δέχθηκαν να τα φέρουν εις πέρας.

«Παράλογα και απεχθή» χαρακτήρισε τα πειράματα ο σοσιαλδημοκράτης πολιτικής Στέφαν Βέιλ, ο οποίος μετέχει στο εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen. «Το λόμπι του αυτοκινήτου δεν έχει καμία δικαιολογία για τα πειράματα αυτά», τόνισε ο Βέιλ.

Η Daimler εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει τα πειράματα σε ανθρώπους και πιθήκους. Σημειωτέον ότι εκτενές δημοσίευμα για το σκάνδαλο είχε εφημερίδα της Στουτγάρδης, της πόλης δηλαδή όπου εδρεύει η κατασκευάστρια εταιρεία των Mercedes.


«Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν


«Σοκαρισμένη» δηλώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τις αποκαλύψεις για τις δοκιμές εκπομπών ρύπων σε πιθήκους και ανθρώπους από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

«Είμαστε σοκαρισμένοι από τις ειδήσεις αυτές, όπως και οποιοσδήποτε άλλος», δήλωσε στους δημοσιογράφους εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Σημειώνουμε το γεγονός ότι οι γερμανικές αρχές προτίθενται να διεξαγάγουν έρευνα για το θέμα και ελπίζουμε ότι θα το κάνουν», πρόσθεσε.

Η υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Μπάρμπαρα Χέντρικς δήλωσε σήμερα Τρίτη από τις Βρυξέλλες ότι οι δοκιμές σε ζώα και ανθρώπους είναι ανεύθυνες ενέργειες.

«Προκαλεί και πάλι έκπληξη το γεγονός ότι εταιρείες του τομέα του αυτοκινήτου δεν έχουν συναίσθηση της ευθύνης τους στη συμπεριφορά τους», δήλωσε η υπουργός δύο χρόνια αφού το σκάνδαλο της παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων κηλίδωσε την υπόληψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.


Οι αποκαλύψεις της ΝΥΤ

Τις αποκαλύψεις για τη χρησιμοποίηση πιθήκων σε πειράματα έκαναν τη Δευτέρα οι «New York Times» δίνοντας άλλη διάσταση στο σκάνδαλο που κλόνισε την υπόληψη και το κύρος της Volkswagen – όχι όμως και τις πωλήσεις της, μια και ο γερμανικός όμιλος παρέμεινε το 2018 στην κορυφή των κατασκευαστών ολόκληρου του πλανήτη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας, το 2014 η Volkswagen χρησιμοποίησε στις ΗΠΑ πιθήκους ως πειραματόζωα για να αποδείξει ότι τα καυσαέρια των πετρελαιοκινητήρων της δεν είναι επικίνδυνα.

Αγνοώντας αναπόφευκτους συνειρμούς με εγκλήματα του παρελθόντος που είχαν την ίδια εθνική ταυτότητα με το γερμανικό όμιλο, η VW έκλεισε μέσα σε ένα... θάλαμο αερίων του εδρεύοντος στην Αλμπουρκέρκη της Πολιτείας του Νέου Μεξικού Lovelace Respiratory Research Institute δέκα πιθήκους μακάκους όπου εισέπνεαν τα καυσαέρια ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου για να διαπιστωθεί αν αυτά θα έβλαπταν την υγεία τους.

Κατά τον εγκλεισμό τους στο χώρο με το αυτοκίνητο οι διεξάγοντες το πείραμα προέβαλλαν στους πιθήκους βιντεοταινία με κινούμενα σχέδια για να τους διασκεδάσουν...

Η Volkswagen ζήτησε συγγνώμη έπειτα από την απίστευτη αυτή αποκάλυψη. Συγγνώμη ζήτησαν επίσης το Ινστιτούτο Αναπνευστικών Μελετών και διάφοροι χρηματοδότες του.

Το Σεπτέμβριο του 2015 αποκαλύφθηκε ότι η VW και άλλες επωνυμίες του ομίλου εγκαθιστούσαν στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που κατασκεύαζαν λογισμικό που παραποιούσε τις ενδείξεις σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων όταν γίνονταν μετρήσεις σε συνθήκες εργαστηρίου. Ο γερμανικός όμιλος κατέβαλε έκτοτε πρόστιμα και αποζημιώσεις άνω των 21 δισ. δολαρίων.
tovima.gr