20.2.12

Η υπερθερμία νέο όπλο που σκοτώνει τον καρκίνο


b1e47a45ddddd446be6ee77bd523fc56.w600.h340.z1 Η υπερθερμία νέο όπλο που σκοτώνει τον καρκίνο
Η μέθοδος για την αντιμετώπιση του καρκίνου που βασίζεται στην αύξηση της
θερμοκρασίας του σώματος, πέρα από το φυσιολογικό και που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, ονομάζεται “υπερθερμία” και θεωρείται από τους επιστήμονες ως ένα από τα 4 βασικά όπλα στη μάχη κατά της επάρατης νόσου, μαζί με τη χημειοθεραπεία, την ακτινοβολία και τη χειρουργική.

Είναι πολύ σημαντικό ότι αυτή η μέθοδος δεν έχει παρενέργειες και μάλιστα από τον περασμένο Νοέμβριο έχει αναγνωριστεί ως ιατρική πράξη από το Υπουργείο Υγείας.