θερμοκρασίας του σώματος, πέρα από το φυσιολογικό και που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, ονομάζεται “υπερθερμία” και θεωρείται από τους επιστήμονες ως ένα από τα 4 βασικά όπλα στη μάχη κατά της επάρατης νόσου, μαζί με τη χημειοθεραπεία, την ακτινοβολία και τη χειρουργική.
Είναι πολύ σημαντικό ότι αυτή η μέθοδος δεν έχει παρενέργειες και μάλιστα από τον περασμένο Νοέμβριο έχει αναγνωριστεί ως ιατρική πράξη από το Υπουργείο Υγείας.