8.9.10

ΑΝΕΥΡΕΘΗ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟ "ΜΗΔΕΝ εις το ΠΗΛΙΚΙΟΝ"

Image

Σαν σ αρέσει μπαρμπα "Λάμπρο" ξαναπέρνα από την ...Άνδρο" !
"Τα έργα σου δεν σβύνουνε, παντοτεινά θα μείνουνε, ξανάγινε υπερήφανη η ...ΕΛ.ΑΣ !"
-Αλήθεια όσο ήσουν υπουργός πόσους..."'εδιωξες"  από το Σώμα χωρίς να λάβεις υπ όψη σου τις αποφάσεις των Αθμίων και Β΄βαθμίων Συμβουλίων;
Άντε στο καλό κι αέρας στα...πανιά σου και ούτε περιπολικό μα μη βρεθεί μπροστά σου !