5.10.21

Ποιοι ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι από το blackout του Facebook; Η στροφή των χρηστών

 Μεγάλος κερδισμένος από το χθεσινό κρασάρισμα των εφαρμογών θεωρείται και το Viber,



Πολλά ερωτήματα έχει προκαλέσει το πολύωρο μπλάκαουτ των εφαρμογών Facebook, Instagram, Messenger και Whatsapp, με τους χρήστες τους να αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης και να «πανικοβάλλονται», καθώς, στη σημερινή εποχή, έχουμε μάθει να είμαστε διαρκώς «συνδεδεμένοι».
Τα προβλήματα λειτουργίας του Facebook και των υπόλοιπων εταιρειών, που ανήκουν στη Facebook, όπως το Messenger, το Instagram και το Whatsapp, οφείλονται σε τεχνικά προβλήματα, που αντιμετώπισε η εταιρεία, σε προσπάθεια αναβάθμισης του λογισμικού της, με τη Cloudflare (σ.σ. δίκτυο παράδοσης περιεχομένου, το οποίο κατέχει και διαχειρίζεται ένα τεράστιο δίκτυο διακομιστών, επιταχύνονει τους ιστότοπους και τους προστατεύει από κακόβουλα λογισμικά) να προβαίνει σε περαιτέρω εξηγήσεις σχετικά με το τι συνέβη.

Στροφή στο Signal, το Telegram αλλά και το Viber

Με το κρασάρισμα των εφαρμογών του Messenger, Instagram και Whatsapp, οι χρήστες τους δεν παρέμειναν αδρανείς, περιμένοντας, απλώς, να επιλυθεί το πρόβλημα, αλλά στράφηκαν σε άλλες εφαρμογές μηνυμάτων για την επικοινωνία τους.

Όπως αναφέρεται και στο Bloomberg, τεράστια αύξηση στα downloads και στις εγγραφές σημειώθηκε για τις εφαρμογές Telegram και Signal, με το Telegram να δέχεται εκατομμύρια νέες εγγραφές, όσο το WhatsApp βρισκόταν εκτός λειτουργίας, και να ανεβαίνει 55 θέσεις στα iPhone download chart των ΗΠΑ.

Παράλληλα, πολλοί χρήστες στράφηκαν στην πλατφόρμα του Twitter, με τον CEO του, να προωθεί, μέσω tweet του, την εφαρμογή μηνυμάτων, Signal, ως εναλλακτική στο WhatsApp. Ταυτόχρονα, πολλοί χρήστες χρησιμοποίησαν και την εφαρμογή Clubhouse, όπου, αποκλειστικά μέσω ηχογραφήσεων (σ.σ. στην  εφαρμογή αυτή οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται αποκλειστικά ηχητικά κλιπ και όχι κείμενα) συζητούσαν για τη βλάβη στις εν λόγω εφαρμογές.

Μεγάλος κερδισμένος από το χθεσινό κρασάρισμα των εφαρμογών θεωρείται και το Viber, καθώς, σύμφωνα με δηλώσεις της Chief Growth Officer της Rakuten Viber, Anna Znamenskaya, «Το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής. Επίσης, είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων»


www.bankingnews.gr