21.4.24

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ “ΕΠΑΡΑΤΟΥ ΧΟΥΝΤΑΣ”









11:05 22/4/2011 - Πηγή: Ksipnistere

 

Δωρεάν Παιδεία Μόνον επί Επταετίας


Άμεση αναγνώριση στο έργο που έκαναν οι κυβερνήσεις του φυλακισμένου Προέδρου, Γεωργίου Παπαδοπούλου, στον χώρο της Παιδείας, αποτελεί η δήλωση του ομοτίμου καθηγητού κ. 
Φαίδωνος Βεγλερή στον ραδιοφωνικό σταθμό του Δήμου Αθηναίων ότι: “Μόνον επι χούντας είχαμε δωρεάν παιδεία”! Με την δήλωσή του αυτή, ο πρύτανης των Συνταγματολόγων, ο οποίος στην δίκη για την 21η Απριλίου κατέθεσε ως μάρτυρας εναντίον των....
φυλακισμένων Αξιωματικών, παραδέχεται την 
χρεωκοπία

 της εκπαιδευτικής πολιτικής των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων.


” Λυπούμαι που θα το πώ, αλλά οι φοιτητές είχαν δωρεάν Παιδεία μόνον επί δικτατορίας”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βεγλέρης, στην διάρκεια της συνεντεύξεώς του. Αναγνωρίζοντας έτσι, εμμέσως το ενδιαφέρον των κυβερνήσεων του καθεστώτος της 21ης Απριλίου για την μόρφωση των παιδιών του λαού.

Στη συνέχεια ο κ. Βεγλερής κατήγγειλε τον Νόμο – Πλαίσιο της σοσιαλιστικής κυβερνήσεως, ότι δεν πρόσφερε τίποτε στους φοιτητές. “Με τον νόμο του 1982είπε ο κύριος Βεγλερής“οι φοιτητές σε τίποτε δεν ωφελήθηκανΜε τον νόμο αυτό ωφελήθηκαν μόνοι οι διάφοροι βοηθοί επιμελητές, οι οποίοι έγιναν όλοι διδάσκοντες. ” Και αμέσως μετά, κατήγγειλε τα κόμματα, οτι “είναι ένοχα για την διάβρωση και κομματικοποίηση του φοιτητικού κόσμου.”
.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΠΙ 7 ΕΤΙΑΣ :

Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια το 1970-1974 ήταν από τα Πρώτα 100 καλύτερα πανεπιστήμια στον Κόσμο, ενώ το Πάντειο το 1973 ήταν στην 7 Θέση. Απίστευτο? οχι Πραγματικό μια εποχή που η Παιδεία ήταν πραγματικά σοβαρή, πνευματική και 
ΔΩΡΕΑΝ.
Να σημειωθεί ότι στις μέρες μας τα Ελληνικά Πανεπιστήμια βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις των σύγχρονων Κρατών
Επι 7ετιας ΑΚΟΜΑ…
Έναρξις κατασκευής Πανεπιστημιουπόλεων
Αθηνών
Θεσσαλονίκης
Πατρών
Κατασκευή 
σχολείων σε όλα τα χωριά που υπήρχαν μικρά παιδιά, και δημιουργία σχολείων σε όποια μεγάλη πόλη χρειαζόταν.
Δωρίζονται σε 65 
σχολεία της Αττικής και στην συνέχεια σε όλη την Ελλάδα προτομές του Μεγάλου Αλεξάνδρου για να τοποθετηθούν σε βάθρο σε ειδικό χώρο του κάθε σχολείου, έτσι ώστε τα παιδιά να εμπνέονται από τον Μέγα στρατηλάτη και να τον έχουν ώς πρότυπο.
Καθιέρωση, κρατικών βραβείων για τους αριστούχους του 6ταξιου Γυμνασίου
2πλασιασμός των κονδυλίων για την παιδεία
Δίνονται οι πρώτες υποτροφίες στους αριστούχους μαθητές, για μετέπειτα σπουδές.
Δίνεται σημαντικό χρηματικό ποσό σε αριστούχους φοιτητές για την μετέπειτα επαγγελματική σταδιοδρομία
Παροχή Δωρεάν Ιατροφαρμακευτικής και Νοσοκομειακής περίθαλψης σε όλους τους φοιτητές
Χορηγήσει Σπουδαστικών Δανείων
Αύξηση της Χρηματικής αμοιβής για το ημερήσιο φοιτητικό συσσίτιο
Χορηγήσει ειδικού Κονδυλίου για την Ψυχαγωγία των φοιτητών
Παροχή τρίτης Εξεταστικής στους Φοιτητές
Δωρεάν Χορήγηση Βιβλίων Για Όλους τους ΜΑΘΗΤΕΣ και ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Μια γεύση μόνο από αυτά που έγιναν για την παιδεία…………….


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Οι Ένοπλες Δυνάμεις παρέχουν σε κάποιες ειδικότητες Στελεχών το δικαίωμά να φοιτούν σε διάφορα  Πανεπιστήμια του εσωτερικού και εξωτερικού εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπει ο Νόμος και πάντα κατόπιν εξετάσεων. Εφόσον το στέλεχος φοιτήσει  αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραμείνει στο στράτευμα για ορισμένο χρονικό διάστημα ώστε να αποσβέσει την επένδυση

Το 1973  κατόπιν εξετάσεων επελέγην να φοιτήσω στην Ανώτατή ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΑΒΣΠ) Τμήμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων, εισερχόμενος στο 2ο έτος  με την υποχρέωση στα 3 έτη να περάσω όλα τα μαθήματα και των τεσσάρων ετών.

Στο διάστημα αυτό λόγω του Κυπριακού τον Ιούλιο του 1974 επιστρατεύθηκα ως Διοικητής Μονάδος, την οποία συγκρότησα στη Μακεδονία έτοιμος για να μεταφερθώ στην Κύπρο. (Ουδέν πρόβλημα αντιμετώπισα σε ότι αφορούσε στην επάρκεια Προσωπικού, Οπλισμού-Πυρομαχικών, Υλικών και Μέσων μεταφοράς).

Οι σπουδές στην ΑΒΣΠ ήταν ενδιαφέρουσες οι δε καθηγητές που μας δίδασκαν ήταν εξαιρετικοί. Τότε όλοι οι καθηγητές υποχρεούντο να έχουν συγγράψει βιβλίο που μας εδίδετο δωρεάν.

Ενθυμούμαι:

·       τον Βιομήχανο – καθηγητή κ. Παπαδημητρίου που μας έκανε Βιομηχανικό Λογισμό, ο οποίος επεσήμαινε στους φοιτητές την αξία του μαθήματος και ότι ο στόχος των φοιτητών δεν πρέπει να είναι να πιάσουν μια θέση στο Δημόσιο αλλά να μεγαλουργήσουν στον ιδιωτικό τομέα.

·       Τον καθηγητή Παναγιωτόπουλο (ζει) που μας δίδασκε επιχειρησιακές έρευνες, την φιλοσοφία των ΗΥ, τα λογικά διαγράμματα, την θεωρία των παιγνίων κλπ. προσέφερε και συνεχίζει να προσφέρει ακόμη στις Ένοπλες Δυνάμεις

·       Τον καθηγητή (Βιομήχανο) Σταυρόπουλο Αλέξανδρο που μας δίδασκε Βιομηχανικούς Κλάδους και ο οποίος μας έλεγε ότι:

·       Ο πιο καλός ερευνητής, όταν εισέρχεται στο εργαστήριο ομοιάζει σαν το πιο ευγενικό ταύρο σε ένα υαλοπωλείο…

·       Οι ορυκτοί υδρογονάνθρακες θα πρέπει να παραμείνουν μέσα στη Γη, ως το απόθεμα του πλανήτη μας για την παραγωγή μόνο  Πετροχημικών

Για τους επαΐοντες είναι γνωστό σήμερα το απάνθρωπο παιχνίδι που παίζεται σε βάρος της ανθρωπότητας σχετικά  με τους ορυκτούς υδρογονάνθρακες.

Το παραμύθι της κλιματικής αλλαγής που δημιουργείται δήθεν από την κατανάλωση των ορυκτών υδρογονανθράκων και η αντικατάστασή των από την δήθεν πράσινη ενέργεια (φωτοβολταικά, αιολική ενέργεια κλπ.) με το δήθεν πρόσχημα της κλιματικής αλλαγής, έχει σαν συνέπεια την αύξηση του κόστους ζωής, την αρπαγή Γης των πτωχών Χωρών που δανείζονται από ειδικό ταμείο που συνεστήθη για να εξοφλούν τα πρόστιμα που επιβάλλονται για την δήθεν αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής  κλπ.

Το πρόστιμο που θα πρέπει να πληρώσει η Πατρίδα μας μέχρι το 2100 σύμφωνα με τον Διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος για την αντιμετώπιση της δήθεν «Κλιματικής Αλλαγής» ανέρχεται σε 701 δις!!!!

Σήμερα τα Πανεπιστήμια δεν χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση της αλήθειας αλλά για την μεγιστοποίηση του ιδιωτικού κέρδους.

Οι φοιτητές δεν ενδιαφέρονται για τα Εθνικά μας θέματα, η δε κομματοκρατία και η συναλλαγή έχει δηλητηριάσει την νεολαία μας ενώ τα δύο εργοστάσια παραγωγής «φαρμακευτικής κάνναβης» θα αποτελειώσουν το φυτώριο μας.

Η Πατρίδα μας κυβερνάται από διεθνείς σαλτιμπάγκους, που υπακούουν στη ΝΤΠ και υλοποιούν τους στόχους της που αναφέρονται στην διάλυση του δυτικού κόσμου, στη μείωση και ποδηγέτηση του Παγκόσμιου πληθυσμού

Ο Ελληνικός Λαός ουδέποτε ρωτήθηκε, όπως οι άλλοι Λαοί της ΕΕ, αν επιθυμεί την ένταξη μας στην ΕΕ, αν συμφωνεί με τη νομισματική μας ένωση, με τα συμφωνηθέντα στο Δουβλίνο σχετικά με την Λαθρομετανάστευση κλπ.

Επισυνάπτεται δείγμα ποιότητας του καθηγητού Κυρίου Σταυρόπουλου Αλέξανδρου που στις ημέρες μας είναι δύσκολο να υπάρξει.

 

                                                                 Στέργιος Σμυρλής

https://www.inewsgr.com/Ksipnistere.htm