5.12.23

Επίσκεψη Ερντογάν: Η ιστορία δεν θα συγχωρέσει προδοσία και στη Θράκη

 

Δεν επιτρέπεται σήμερα ο Έλληνας πολίτης να έχει άγνοια για τα όσα επικίνδυνα μεθοδεύονται

Πλησιάζει η Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου, ημέρα κατά την οποία αναμένεται στην Αθήνα ο Τούρκος Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν με πανστρατιά στελεχών της τουρκικής κυβέρνησης, συμβούλων, επιχειρηματιών, κι εν γένει την αφρόκρεμα δια της οποίας τελεί σε πλήρη έκπτυξη ο στρατηγικός σχεδιασμός βάθους της Τουρκίας εις βάρος της Ελλάδας υπό τα κατευναστικά βλέμματα των ελλαδικών πολιτικών ελίτ.

  • Από τον Παναγιώτη Παύλο

Ενόψει λοιπόν αυτού του κατά πολλούς αχρείαστου γεγονότος, θεωρούμε ως απόλυτη πράξη ευθύνης έναντι του ελληνικού λαού, να γνωστοποιήσουμε σήμερα ορισμένες καίριες παραμέτρους της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής όσον αφορά την άρτια δομημένη τουρκική στρατηγική στη Θράκη.

Δεν επιτρέπεται σήμερα ο Έλληνας πολίτης να έχει άγνοια για τα όσα επικίνδυνα μεθοδεύονται. Αλλά οφείλει να γνωρίζει ότι πίσω από την φαινομενικά αθώα ρητορική του κατευνασμού που προωθείται ως μόνιμη επωδός των ελληνικών πολιτικών ελίτ, η Τουρκία αφενός εργάζεται μεθοδικά στη Θράκη αδιαφορώντας για τις θεμελιώδεις αρχές του Διεθνούς Δικαίου και του Δικαίου που αφορά και ρυθμίζει την προστασία των Μειονοτήτων.

Αφετέρου, παραγράφει εμπράκτως και ουσιωδώς τις βασικές παραμέτρους των σχετικών άρθρων της Συνθήκης της Λωζάνης με βάση τα οποία η Ελλάδα επί έναν αιώνα πλέον διασφαλίζει στους Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη την ευημερία, τη μακροημέρευση και όλα τα αγαθά που ένα δυτικό δημοκρατικό κράτος αρχών και αξιών οφείλει να παρέχει στους πολίτες του, αδιακρίτως θρησκεύματος ή άλλων στοιχείων αυτοπροσδιορισμού.

Ακολούθως λοιπόν, φέρουμε για πρώτη φορά σήμερα στη δημοσιότητα κομβικά σημεία non paper, που έχουμε στη διάθεσή μας από τον καιρό της ενεργού ενασχόλησής μας -ως μέλος της ομάδας συνεργατών του οργανισμού «Ταμιείον Θράκης»– με τη στήριξη των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, με μεταφρασμένα στα ελληνικά καίρια αποσπάσματα από τα πρακτικά κομβικής σημασίας συνεδρίου των αποκαλούμενων «Τούρκων Δυτικής Θράκης», το οποίο είχε λάβει χώρα στην Κωνσταντινούπολη, τον Σεπτέμβριο του 2006.

Όσοι γνωρίζουν τί ακριβώς συμβαίνει στη Θράκη, είναι σε θέση άμεσα να αντιληφθούν:

α) ποιοί από τους κατωτέρω άξονες τελούν υπό πλήρη υλοποίηση,

β) ποιοί έχουν ήδη αποδώσει καρπούς ιδιαίτερα δηλητηριώδεις για την Ελλάδα στην ακριτική μας γη, αλλά και

γ) να ερμηνεύσουν με βάση αυτούς, πού αποσκοπούν ενέργειες της τουρκικής νεοθωμανικής αναθεωρητικής πολιτικής, όπως αυτές που έφερε στη δημοσιότητα η Εστία της Κυριακής 26/11/2023, η οποία δυστυχώς παρουσιάζεται απολύτως παραπλανητικά από κύκλους στην Ελλάδα ως ήσσονος σημασίας και πεπερασμένης ισχύος και αποτυπώματος.

Κωνσταντινούπολη, Σεπτέμβριος 2006

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

1. Να συνεχιστεί ο κάθε είδους νομικός αγώνας.
2. Το κλείσιμο ιδρυμάτων μας είναι απόδειξη της αντιδημοκρατικής και παράνομης πραγματικότητας της Ελλάδος.
3. Να εξασφαλιστεί μια επικοινωνία πληροφόρησης με την παγκόσμια κοινή γνώμη.
4. Να τονίζεται η απαράδεκτη πραγματικότητα που προέκυψε μετά την παράνομη αλλαγή του δημογραφικού συστήματος της Δυτικής Θράκης.
5. Τα άτομα που θα πάρουν μέρος στα πολιτικά κόμματα να κρατούν το συμφέρον της μειονότητας πάνω από το δικό τους.
6. Να ιδρυθεί ένα ενημερωτικό κέντρο και να εξασφαλιστεί συνεργασία μεταξύ μειονοτικών Κοινοτήτων και Δημαρχιών στα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης και Ευρωπαϊκών κονδυλίων.
7. Να συνεχιστούν οι κοινωνικο-πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δραστηριότητες των μειονοτικών Kοινοτήτων και Δημαρχιών. Να ιδρυθούν διάφορα πολιτιστικά κέντρα και να καταρτιστούν σχέδια προς τον σκοπό αυτό.

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

1. Διεύρυνση του πολιτιστικού πλαισίου του τουρκικού πολιτισμού και αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Να δημιουργηθούν στην περιοχή στρατηγικές εθνικού συμφέροντος, ισχύος και ομοψυχίας.
2. Να αναπτυχθεί συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Δυτικής Θράκης και της Τουρκίας.
3. Να πραγματοποιηθεί το συντομότερο εκπαιδευτικό συνέδριο των Τούρκων της Δυτικής Θράκης με το συντονισμό του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Εξωτερικών της Τουρκίας.
4. Να διευρυνθεί η ψυχολογική στήριξη των παιδιών και των νέων στιςδομές των μη κυβερνητικών οργανώσεων και των μειονοτικών σχολείων.
5. Να γίνεται το ταχύτερο εντοπισμός από εξειδικευμένα στελέχη των έξυπνων παιδιών.
6. Να αναπτυχθούν οι υπηρεσίες στήριξης των παιδιών και γονέων με ειδικές ανάγκες στα πλαίσια των μη κυβερνητικών τουρκικών οργανώσεων.
7. Να επεκταθούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα προσχολικής εκπαίδευσης, τα οποία ιδρύθηκαν με σκοπό τη διάσωση τουτουρκικούπολιτισμού, όπως οι παιδικοί σταθμοί,και να υπάρξει συνεργασία με τα αντίστοιχατουρκικά.
8. Να γνωστοποιηθεί στον ανώτατο τουρκικό φορέα η αύξηση της ποσόστωσης των μαθητών των αποφοίτων των μειονοτικών σχολείων της Δυτικής Θράκης για τηνεισαγωγή τους στα τουρκικά Πανεπιστήμια.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

1. Να τεθούν σε ενημερότητα ενώπιον των Ηνωμένων Εθνών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι παραβιάσεις που τελούνται εκ μέρους της Ελλάδος προς την τουρκική μειονότητα. Ακολούθως, το τουρκικό κοινοβούλιο να λάβει απόφαση ότι οι παραβιάσεις αυτές γίνονται με σκοπό τη διάλυση της εθνικής μειονότητας.
2. Η καμπάνια που ξεκίνησε για να περάσει από τη Βουλή το πλαίσιο συμφωνίας περί προστασίας εθνικών μειονοτήτων το 1997,να συνεχιστεί και να δημιουργηθούν ομάδες καταπίεσης.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

1. Να συνεχιστεί ο αγώνας τον οποίο ξεκίνησαν οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους.
2. Να ενισχυθεί ο αγώνας που διεξάγεται σε διεθνές επίπεδο ώστε να συσταθεί επιτροπή που θα ασχοληθεί επαγγελματικά με το ζήτημα, με επίκεντρο φυσικά τη Δυτική Θράκη, η οποία θα εξασφαλίζει και τον συντονισμό μεταξύ των Τούρκων της διασποράς.
3. Τα προβλήματα των Τούρκων της Δυτικής Θράκης να προωθούνται με ετήσιες εκθέσεις προς τις Διεθνείς Οργανώσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Μειονοτήτων.
4. Στο θέμα κοινωνικοοικονομικής και πολιτιστικής κατάστασης στη Θράκη να συνταχθούν περισσότερο ακαδημαϊκές εργασίες. Να συγγραφούν επιστημονικές εργασίες και να παρακινηθούν δημοσιογράφοι, συγγραφείς και ερευνητές να κάνουν προσπάθειες στο πεδίο αυτό.
5. Να καταρτιστούν στελέχη γνώστες της Ελληνικής και άλλων ξένων γλωσσών για την αύξηση των δραστηριοτήτων λόμπι.
6. Να γίνουν προεργασίες για τη δημιουργία πρακτορείου ειδήσεων καθώς και για την κυκλοφορία ημερήσιας εφημερίδας στηΔυτική Θράκη.
7. Να αυξηθούν τα έντυπα του μειονοτικού τύπου προς τους Τούρκους ομοεθνείς του νομού Έβρου.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΒΑΚΟΥΦΙΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

1. Στα πλαίσια της Συμφωνίας των Αθηνώντου1913 να εκλεγεί ο Μουφτής που θα καταλάβει τη θέση του Αρχιμουφτή. Η ενθρόνιση να γίνει όχι από τον Σεΐχη του Ισλάμ, αλλά από τον αρχηγό θρησκευμάτων της Τουρκίας, ο οποίος τον αντικαθιστά. Σύμφωνα μ’ αυτά, οι εκλεγμένοι μουφτήδες της Δυτικής Θράκης θα πρέπει να εκλέξουν έναν αρχιμουφτή μεταξύ τους, στον οποίο το πιστοποιητικό αρμοδιότητας θα δοθεί από την Τουρκική Δημοκρατία.
2. Είναι αδιανόητο τα βακουφικά περιουσιακά στοιχεία να βρίσκονται εκτός ελέγχου και να διαχειρίζονται από την ελληνική διοίκηση.
3. Να κλείσει η ΕΠΑΘ[σημείωση του συντάκτη: Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης]και να μην γίνεται παρέμβαση στην παιδεία της τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης. Να ιδρυθεί μια Σχολή που θα υπάγεται στην αρχιμουφτεία, όπου θα εκπαιδεύονται οι θρησκευτικοί λειτουργοί της τουρκικής μειονότητας.
4. Να εξασφαλιστούν οικονομικές ενισχύσεις και να πραγματοποιηθούν ανάλογες εκπαιδευτικές εκπομπές για τα παιδιά της περιοχής, ώστε να μπορέσουν οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης να σημειώσουν θρησκευτική και εθνική πρόοδο.

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

1. Αποφασίστηκε η ίδρυση κέντρου οικονομικών ερευνών που θα εδρεύει στην Κομοτηνή για αύξηση των γεωργικών δραστηριοτήτων.
2. Να στηριχθεί επιστημονικά η κτηνοτροφία που είναι σημαντική. Η κτηνοτροφία πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα και μέσο ενσωμάτωσης.
3. Να υπάρξει προσανατολισμός σε βιολογική και θερμοκηπιακή καλλιέργεια.
4. Επειγόντως πρέπει να ιδρυθεί στη Δυτική Θράκη, κυρίως για τους δυτικοθρακιώτες Τούρκους, ένας φορέας χρηματοδότησης με μετόχους τους ίδιους τους Τούρκους δυτικοθρακιώτες.
5. Από το εμπόριο που αναπτύσσεται στα πλαίσια των φιλικών σχέσεων μεταξύ μητέρας πατρίδας και Ελλάδας να βρεθεί τρόπος να παίρνουν την αναλογία τους και οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης.
6. Να γίνουν εργασίες και προσπάθειες, ώστε τα κεφάλαια που διαθέτουν στις χώρες της δυτικής Ευρώπης, όπου βρίσκονται οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης, να τα επενδύσουν πρώτα στις χώρες όπου βρίσκονται και στη συνέχεια να κάνουν προσπάθειες με προορισμό τη Δυτική Θράκη.

Κατόπιν τούτων, τίθενται τα εξής καίρια ερωτήματα προς τη σημερινή κυβέρνηση της Ελλάδας, τον Πρωθυπουργό, και την ηγεσία του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών:

1. Υπάρχουν στοιχεία αναφορικά με τις τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά και αλλαγή ιδιοκτησίας γης στη Θράκη;
2. Τί βήματα έχει κάνει η Ελλάδα στην κατεύθυνση δημιουργίας μιας διυπουργικής Γραμματείας στη Θράκη, αποτελούμενης από μη αιρετούς και καταξιωμένους πολίτες, επιστήμονες, διανοουμένους, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, και λοιπές προσωπικότητες;
3. Έχει προβεί στην αναγκαία συνεννόηση και σύνταξη κοινής στρατηγικής των κομματικών φορέων σε όλα τα επίπεδα, προκειμένου να αποδυναμωθεί ο εξωσταθμιστικός ρόλος φορέων μη ελεγχόμενων από την Ελληνική Πολιτεία;
4. Έχει η Ελληνική Πολιτεία προβεί στην άμεση δημιουργία μεγάλων και σύγχρονων δημόσιων εκπαιδευτικών κέντρων στον ορεινό όγκο των νομών Ξάνθης και Ροδόπης και στις λοιπές περιοχές με πυκνό μειονοτικό πληθυσμό;
5. Ποιές ενέργειες ανάσχεσης της συστηματικής λειτουργίας πολυάριθμων σχολείων διδασκαλίας του Κορανίου, συνδεόμενων με το βαθύ τουρκικό κράτος, όπου φοιτούν τα μικρά παιδιά της μειονότητας, έχει δρομολογήσει η Ελληνική Πολιτεία;
6. Με ποιο τρόπο έχει η Ελληνική Πολιτεία ενισχύσει την Ανάπτυξη και ισχυροποιήσει την παρουσία της στον ορεινό όγκο της Θράκης;
7. Πώς έχει αντιμετωπιστεί το οξύ δημογραφικό πρόβλημα στη Θράκη;
8. Τί ενέργειες αποκέντρωσης, αύξησης θέσεων εργασίας σε Δημόσιους Οργανισμούς, διπλασιασμού του φοιτητικού δυναμικού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης μέσω ίδρυσης νέων σχολών, δημιουργίας Σχολών ΤΕΙ και άλλων δημόσιων παραγωγικών σχολών, έχουν ληφθεί;
9. Με ποιο τρόπο έχει αναβαθμιστεί η ΕΠΑΘ ή αντικατασταθεί με αντίστοιχο Τμήμα ΑΕΙ; Έχουν διαμορφωθεί δομές κατάρτισης αξιόπιστων και υψηλού γνωστικού δυναμικού δασκάλων της τουρκικής γλώσσας καθώς πώς έχουν αναγνωριστεί και αναδειχθεί άλλες τοπικές μειονοτικές γλωσσικές μορφές και ιδιώματα (πομάκικα, τσιγγάνικα-ρομ);
10. Τί είδους αποφασιστικές ρυθμίσεις έχουν λάβει χώρα για την αποτελεσματική εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, από τη νηπιακή ηλικία, σε όλες τις μειονοτικές ομάδες; Έχουν θεσπιστεί μαζικές εκπαιδευτικές δράσεις, όπως παραδείγματος χάριν, κατασκηνώσεις για μουσουλμάνους μαθητές, φοιτητές, και νέους;
11. Με ποιο τρόπο έχει κατορθωθεί η τουριστική αναβάθμιση της ορεινής Θράκης; Έχει, παραδείγματος χάριν, δημιουργηθεί οδοιπορική και τουριστική Εγνατία στον ορεινό όγκο;
12. Ποιές στρατηγικές διεθνούς προβολής της ιστορίας της Θράκης μας έχουν δρομολογηθεί; Πώς έχουν αναδειχθεί οι ιστορικοί και αρχαιολογικοί χώροι; Έχει υπάρξει συστηματική χρηματοδότηση νέων αρχαιολογικών ερευνών;
13. Τί είδους ειδικός σχεδιασμός έχει υπάρξει για τη Θράκη στα πλαίσια των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ;
14. Γιατί δεν έχουν δημιουργηθεί μεγάλα κέντρα φιλοξενίας στη Θράκη, και γνωριμίας με αυτήν, Ελλήνων Ομογενών από όλη την υφήλιο;

https://www.newsbreak.gr/

(Αναρτήθηκε από το Στρατηγό κ. Αθαν. Καραντζίκο)