2.5.23

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης, είχε έλθει στη Θεσσαλονίκη....ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΕΙΠΕ Ο,ΤΙ ΕΙΠΕ , ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΗΛΘΕΝ!




 Μήπως σε ΟΛΑ αυτά που μας είπατε κ. Γεωργιάδη ξεχάσατε κάτι; Μήπως ξεχάσατε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ "NAMCO"  στη Θέρμη, που κατασκεύαζε  το περίφημο PONY και δεκάδες άλλων οχημάτων , επιβατικών, βαρέων οχημάτων για το Στρατό το οποίο εις πείσμα των όποιων αντιπάλων της ευρίσκεται ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ !!

Δεν κάνατε το κόπο να την επισκεφθείτε παρ΄ όλο που δηλώσατε ότι "  Η κυβέρνηση έδρασε για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης όσο καμία άλλη τα τελευταία 40 χρόνια " και δηλώσατε υπερήφανος  για τα έργα που έγιναν και γίνονται και στον δικό του τομέα από τη στιγμή που ο πρωθυπουργός τού ανέθεσε «αυτό το τόσο μεγάλο και σημαντικό χαρτοφυλάκιο» του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων!

Κατ επανάληψη δημοσιεύσαμε τόσο εμείς όσο και άλλα sites άρθρα σχετικά με τη βιομηχανία αυτή αλλά φαίνεται ή ότι δεν διαβάζετε αυτά που σας αφορούν ή ότι δεν ακούτε αυτά που σας λένε ή ακούτε μόνο επιλεκτικά...

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ:

Ο Πρόεδρος της Namco Πέτρος Κοντογούρης, έχει δώσει μεγάλο αγώνα για να κάνει πράξη αυτό που η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων θα ήθελε, δηλαδή να δει και πάλι να παράγεται στη χώρα μας ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη δημιουργία θέσεων εργασίας που σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Κοντογούρη σε συνεντεύξεις που έχει παραχωρήσει, θα αγγίξουν τις 500. Στο παρελθόν έχουν γίνει πολλές συναντήσεις με κυβερνητικά στελέχη που έχουν επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις της Namco και έχουν δηλώσει την στήριξή τους σε αυτήν την προσπάθεια. 

Γι’ αυτό το λόγο ο Πρόεδρος της Namco, κ. Πέτρος Κοντογούρης απέστειλε την παρακάτω επιστολή στον ίδιο τον Πρωθυπουργό αλλά και στα αρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να μπορέσουν από κοινού να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις και να ξεκινήσουν την υλοποίηση, που τελικό σκοπό θα έχει την κατασκευή ελληνικού αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη.


 ο Πρόεδρος της Namco, κ. Πέτρος Κοντογούρης


Η επιστολή:

Όπως γνωρίζετε, το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενέκρινε στις 11 Φεβρουαρίου 2021 τον κανονισμό για τη θέσπιση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ο μηχανισμός των 672,5 δισ. € βρίσκεται στον πυρήνα της πρωτοφανούς προσπάθειας ανάκαμψης της ΕΕ, του «Next Generation EU»: του σχεδίου των 750 δισ. € που συμφωνήθηκε από τους ηγέτες της ΕΕ τον Ιούλιο του 2020. Χάρη στον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα κράτη μέλη θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, ώστε να γίνουν πιο βιώσιμα και ανθεκτικά.

Προκειμένου να λάβουν στήριξη από τον μηχανισμό ανάκαμψης και ανθεκτικότητας, ζητείται από τις χώρες της ΕΕ να καταρτίσουν μια συνεκτική δέσμη προγραμμάτωνμεταρρυθμίσεων και επενδύσεων. Οι χώρες της ΕΕ έχουν, κατά κανόνα, προθεσμία έως τις 30 Απριλίου 2021 για να υποβάλουν τα εθνικά τους σχέδια ανάκαμψης και ανθεκτικότητας, στα οποία θα καθορίζονται τα μεταρρυθμιστικά και επενδυτικά τους θεματολόγια έως το 2026. Επισημαίνουμε με την παρούσα ότι πρόκειται για τη ύστατη ευκαιρία ώστε η εταιρία μας NAMCO, η μοναδική ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία από το έτος 1973 έχει συμβάλει τα μέγιστα στην Ελληνική οικονομία, να λάβει επιτέλους την αναγνώριση και την οικονομική στήριξη που δικαιούται.

Όλες ανεξαιρέτως οι γνωστές πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εισπράξει ήδη αστρονομικά ποσά από την Ε.Ε σε αντίθεση με τη «NAMCO», που αν και δικαιούται επιχορήγηση και από τις τρεις ενότητες που το Ταμείο Ανάκαμψης ανήγγειλε ότι χορηγεί, επιχορηγεί και δανείζει, δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα κανένα είδος οικονομικής βοήθειας. Πιο συγκεκριμένα:

1. Λόγω Ανάκαμψης για τις ζημιές, που υπέστη λόγω Covid-19. Η NAMCO κανονικά ως αυτοκινητοβιομηχανία, με παραγωγή δεκάδων χιλιάδων αυτοκινήτων PONY στο εσωτερικό και πλέον του ενός εκατομμυρίου στο εξωτερικό, ανήκει στο ίδιο νομικό καθεστώς με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες με διαφορά μόνο στο μέγεθος της αυτοκινητοβιομηχανίας.


2. Για την Έρευνα & Ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και βενζινοκίνητων. Η NAMCO, η οποία από το έτος 1973 και για 48 ολόκληρα χρόνια με εξέχουσα θέση ως διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, αγνοείται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Ενώ πληροφορίες φέρεται να αναφέρουν ότι η Γερμανική εταιρεία «Next.e.GO Mobile SE» έχει διαβεβαιώσεις από την
Κυβέρνηση της χώρας της ότι θα εισπράξει σημαντικές επιδοτήσεις και δάνεια με στόχο την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τον ίδιο ακριβή στόχο έχει στο πρόγραμμά της και η NAMCO που η καθυστέρηση και η μη υλοποίηση του οφείλεται μόνο στην Κυβέρνηση.

Σημειωτέων ότι στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη, στις 11 Φεβρουαρίου 2021, που έγινε υπό την αιγίδα της «Enterprise Greece» και στην οποία έλαβαν μέρος αρμόδιοι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης καθώς και τα ανώτερα στελέχη της «NAMCO International AG»και της Γερμανικής εταιρίας «Next.e.GO Mobile SE», η γερμανική εταιρία θα παράξει κατά δήλωση της 18.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως, περισσότερα και από την παραγωγή κολοσσών! Υποσχέθηκε δε κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης εκτιμώντας την φήμη και την ικανότητα παραγωγής της NAMCO, ότι θα επανέλθει και μάλιστα με συγκεκριμένη πρόταση συνεργασίας. Δυστυχώς ουδόλως εμφανίστηκε πρόταση συνεργασίας στη NAMCO. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε εάν η Ελληνική Κυβέρνηση έδωσε βαρύτητα και συνέχεια στην τηλεδιάσκεψη.

Δυστυχώς η πρωτοφανής γραφειοκρατία και η αναποφάσιστη και αρνητική στάση και συμπεριφορά ορισμένων στελεχών της κυβέρνησης όχι μόνο έβλαψε καίρια τη NAMCO αλλά δυστυχώς κινδυνεύει να θέσει ταφόπλακα σε μια ειδική εξαγωγική αυτοκινητοβιομηχανία προς τεράστια ζημιά της Εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ιδιαιτέρως μάλιστα σήμερα που έχει μοναδική παγκόσμια τεχνολογική αποκλειστικότητα.

Είμεθα έτοιμοι να αποδείξουμε κάθε καλόπιστο αναλυτή την ικανότητα της NAMCO να εισάγει περί τα US$100-120 εκατομμύρια ετησίως από τις διαδοχικές συμβάσεις εξαγωγής τόσο έτοιμων αυτοκινήτων PONY όσο και κυρίως βιομηχανικών αδειών (Licenses) για τα παγκοσμίως γνωστά PONY MINI PLANT, που η NAMCO παραδίδει «με το κλειδί στο χέρι», αλλά και με Ελληνικό management για μια τουλάχιστον πενταετία. Ειλικρινά είναι εντελώς ακατανόητο ότι η Κυβέρνηση αγνοεί τη NAMCO. Μια Ελληνική εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια παγκοσμίως μοναδική τεχνολογία, την τεχνολογία DYNATEC, που είναι “mantra” για τις αναδυόμενες χώρες κυρίως της Αφρικής και Λατινικής Αμερικής για την καταπολέμηση της ανεργίας τους. Διευκρινίζουμε άλλη μια φορά ότι η πρόθεση μας είναι, να συνδράμουμε το έργο της Κυβέρνησης με τουλάχιστον €100 εκατομμύρια ετησίως από τις εξαγωγές μας. Επί πλέον θα επαναφέρουμε την εκκρεμή από το έτος 2018 αίτηση μας στην Ε.Ι.Β. (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) για επένδυση US$50 εκατομμυρίων ειδικά για την έρευνα και ανάπτυξη και παραγωγή 10.000 ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ετησίως, που εκρίθη επιλέξιμη και από την Ε.Ι.Β.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι ακόμα και ξένοι σοβαροί κύκλοι της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν ακατανόητη και αξιοπερίεργη αυτή τη θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης. Η Ε.Κ. ότι χρηματοδοτεί αφειδώς τις κατ’ όνομα μεγάλες πολυεθνικές, ενώ γνωρίζει ότι είναι διαχρονικά βυθισμένες σε τεράστια χρέη, κρατικοδίαιτες αυτοκινητοβιομηχανίες. Και μάλιστα σε ουσιαστική αντίθεση με τη NAMCO που έχει μηδενικά χρέη!

Θεωρούμε ακατανόητο να μην χορηγείται η Άδεια Οδικής Κυκλοφορίας ισχύουσα μόνο για την Ελλάδα, έστω και συμβολικά για μόνο 250 PONY ετησίως, που αποτελεί για εμάς ένα “διαβατήριο” εξαγωγών της, για να καλύψει ένα ελάχιστο μέρος της τεράστιας δεξαμενής ανάπτυξης πωλήσεων στον κλάδο pickup κατηγορία PONY για τα ειδικά λαϊκά αυτοκίνητα τύπου PONY, που μηχανοκινούν την παραγωγική μάζα κυρίως αγροτών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Διότι, ως γνωστών, η NAMCO δεν ασχολείται με επιβατικά αυτοκίνητα μόδας. Ο αναιτιολόγητος και άδικος αποκλεισμός της εταιρίες μας από τις ενισχύσεις- χρηματοδοτήσεις θα μας αναγκάσει να προσφύγουμε διαμαρτυρόμενοι στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διότι η NAMCO παρά τα εμπεριστατωμένα υπομνήματα της ακόμη και με το πλήρες Business Plan που έχει ήδη αποστείλει στην Κυβέρνηση εκπλήρωσε την υποχρέωση της στις αρμόδιες Ελληνικές αρχές. Η υπομονή της μέχρι σήμερα δεν αποτελεί αδυναμία, αλλά συνετή αξιοπρεπή στάση για να μην διαταράξει το τιτάνιο έργο της Κυβέρνησης στην σημερινή δύσκολη εποχή που περνάει η Πατρίδα μας.

Σημειωτέον ότι ο κ. Πρωθυπουργός ήδη ανήγγειλε επιδοτήσεις και δανεισμούς για κάθε πρόσθετη θέση εργασίας. Η NAMCO μέχρι την αναγκαστική διακοπή της παραγωγής της είχε 412 εργαζομένους και ήδη είναι πανέτοιμη για την επανεκκίνηση της παραγωγής να αυξήσει το ποσοστό αυτό σε 500 νέες θέσεις εργασίας. Δυστυχώς όμως και δεδομένου ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας όλων των νόμιμων δικαιωμάτων της NAMCO εκ του Ταμείου Ανάκαμψης εντός του τρέχοντος μήνα κάνει έκκληση άμεσου χορήγησης Αδείας οδικής Κυκλοφορίας του PONY για να σταματήσει η αιμορραγία και η τεράστια ζημιά που υφίσταται. Και μάλιστα όταν οι κατ’ όνομα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εισέπραξαν ήδη δισεκατομμύρια, από το Ταμείο Ανάκαμψης και όχι μόνον. Αναμένουμε την άμεση απάντηση σας δεδομένου το θέμα δεν αφορά μόνο τη NAMCO αλλά την Εθνική Οικονομία που υπέστη ήδη, από την πρωτοφανή αδιαφορία και την γραφειοκρατία, δισεκατομμύρια ζημιές.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Λογικά ανησυχούμε σφόδρα για τον διαφαινόμενο εκ νέου αποκλεισμό της εταιρίας μας από την οικονομική ενίσχυση και στήριξη μέσω του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Κατόπιν όλων των ανωτέρων σας ΚΑΛΟΥΜΕ να λάβετε σοβαρά υπόψιν τις παραπάνω νόμιμες και τεκμηριωμένες θέσεις μας και ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.»



  Ηλεκτροκίνητα, βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υγραεριοκίνητα,  επιβατηγά, φορτηγά, πυροσβεστικά, στρατιωτικά  οχήματα μέχρι και ...Drones μπορεί να κατασκευάσει, αρκεί να της το επιτρέψουν οι "αρμόδιοι"...

    Για ποιο "λόγο" προτιμάτε Αλβανοσκοπιανή εταιρία για να κατασκευάσει ηλεκτροκίνητα ΙΧ στην Ελλάδα, τη στιγμή που ΕΧΟΥΜΕ εργοστάσιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ

   Δεν υπάρχει κάποιος να ερευνήσει το "λόγο" που επιλέγετε

ξένες εταιρείες και όχι Ελληνικές;

 Ας κάνουμε λοιπόν, μια μικρή αναδρομή για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ μας εργοστάσιο, το εργοστάσιο της "ΝΑΜCO" :


Στο εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλοί θησαυροί. Πρωτότυπα οχήματα κάθε είδους που φτιάχτηκαν από ελληνικά χέρια στην Θεσσαλονίκη.

Η εταιρεία Namco κατασκεύαζε εδώ και πολλά χρόνια και εξακολουθεί να μπορεί να το κάνει επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά και πάει λέγοντας
Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορούς τομείς. Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής.
Πότε αλήθεια θα πάψει να υπάρχει ο δαίμονας της γραφειοκρατίας που απαγορεύει τέτοιες εξαιρετικές κατασκευές να βγουν στην παραγωγή; Γιατί δηλαδή πρέπει να στηριζόμαστε σε ξένες χώρες για τα στρατιωτικά μας οχήματα; Τι παραπάνω έχουν τα αντίστοιχα ξένα από τα ελληνικά; Ελλάς το μεγαλείο σου.
Δείτε και μόνοι σας τις απίθανες κατασκευές της εταιρείας από τη Θεσσαλονίκη:









   Αναδημοσιεύουμε κατωτέρω σχετικό άρθρο από το zougla.gr, του  Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη :


Το όνειρο χιλιάδων Ελλήνων είναι να δουν και πάλι να ξεκινά η παραγωγή του θρυλικού Pony. Όπως έχει αποκαλύψει το zougla.gr, προσπάθειες γίνονται αλλά ακόμα δεν έχει δοθεί η έγκριση τύπου από ελληνικό οργανισμό προκειμένου το όλο project να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.

Η παραγωγή του σύγχρονου Pony είναι ένα όνειρο για χιλιάδες Έλληνες. Ευχόμαστε σύντομα να γίνει πραγματικότηταΣτην περίπτωση που λυθούν όλα τα θέματα, το εργοστάσιο παραγωγής των αυτοκινήτων Pony θα ξεκινήσει την λειτουργία του στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην περιοχή της Θέρμης. Στο σημείο εκείνο που βρισκόταν το παλαιό εργοστάσιο, από όπου έχουν παραχθεί, κυκλοφορήσει και εξαχθεί δεκάδες χιλιάδες μονάδες. Στο μυαλό των περισσοτέρων υπάρχει το παλαιό κλασικό Pony με ορισμένες παραλλαγές. Ωστόσο, στην πράξη και όταν κυκλοφορήσει θα έχει πιο σύγχρονη μορφή. Προτάσεις υπάρχουν πολλές, που αφορούν από ένα καθημερινό αυτοκίνητο μέχρι πρόταση για SUV ή και όχημα μεταφοράς 9 επιβατών.

To Pony είναι ένα όχημα για διάφορες χρήσεις...
To Pony είναι ένα όχημα για διάφορες χρήσεις...


Εικόνες που δεν έχετε ξαναδεί: Σχέδια, που υπάρχουν και επεξεργάζονται στο εργοστάσιο της Namco και δεν έχουν δει ποτέ το φως της δημοσιότητας σε Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Όπως θα δείτε, υπάρχουν προτάσεις για όχημα ελευθέρου χρόνου, επαγγελματικό με παραλλαγές, όχημα τύπου ταξί ακόμα και ειδική έκδοση για τα νησιά.

Ένα όχημα ελευθέρου χρόνου με την υπογραφή της Namco είναι ένα όνειρο για χιλιάδες Έλληνες...
Ένα όχημα ελευθέρου χρόνου με την υπογραφή της Namco είναι ένα όνειρο για χιλιάδες Έλληνες...

Μπορεί σήμερα να βρίσκεται στα χαρτιά αλλά τίπου δεν είναι ακατόρθωτο...
Μπορεί σήμερα να βρίσκεται στα χαρτιά αλλά τίπου δεν είναι ακατόρθωτο...

Μία διαφορετική παραλλαγή του Pony...
Μία διαφορετική παραλλαγή του Pony...

Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου Pony οι 'καθαρές' σχεδιαστικές γραμμές...
Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου Pony οι 'καθαρές' σχεδιαστικές γραμμές...

Πρόταση για.. ταξί σε ξένη χώρα...
Πρόταση για.. ταξί σε ξένη χώρα...

Όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα μεγάλο ταξί...
Όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα μεγάλο ταξί...

Το συγκεκριμένα ταξί ή mini bus μπορεί αν φιλοξενήσει από 9 έως 12 επιβάτες...
Το συγκεκριμένα ταξί ή mini bus μπορεί αν φιλοξενήσει από 9 έως 12 επιβάτες...

Το Pony είναι ένα όχημα που δεν θα φτιαχτεί μόνο για την Ελλάδα...
Το Pony είναι ένα όχημα που δεν θα φτιαχτεί μόνο για την Ελλάδα...

Η συγκεκριμένη εκδοχή αγγίζει σχεδιαστικά το πραγματικό Pony...
Η συγκεκριμένη εκδοχή αγγίζει σχεδιαστικά το πραγματικό Pony...

Το λογότυπο της μάρκας 'Ν| μεταφράζεται ως Namco, της εταιρείας που θα παράγει το Pony...
Το λογότυπο της μάρκας 'Ν| μεταφράζεται ως Namco, της εταιρείας που θα παράγει το Pony...

Άλλη μία επαγγελματική πρόταση για το Pony...
Άλλη μία επαγγελματική πρόταση για το Pony...

Το Pony θα φτιαχτεί για να καλύψει σημαντικές ανάγκες πολλών επαγγελματιών...
Το Pony θα φτιαχτεί για να καλύψει σημαντικές ανάγκες πολλών επαγγελματιών...

Ανάλογα με τα γούστα του πελάτη θα υπάρχουν και ανάλογες προτάσεις...
Ανάλογα με τα γούστα του πελάτη θα υπάρχουν και ανάλογες προτάσεις...

Το συγκεκριμένο θα μπορεί να μετατραεί εύκολα και σε pick up όχημα...
Το συγκεκριμένο θα μπορεί να μετατραεί εύκολα και σε pick up όχημα...

Κλασικό Pony απο άλλη οπτική γωνεία...
Κλασικό Pony απο άλλη οπτική γωνεία...

Pony σε εκδοχή Crossover...
Pony σε εκδοχή Crossover...

Επιβατικό Pony...
Επιβατικό Pony...

Πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα τύπου hatchback...
Πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα τύπου hatchback...

Πρόταση ανοιχτού Pony για νησιά...
Πρόταση ανοιχτού Pony για νησιά...

Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη...
Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη...

Στο καλοκαιρινό Pony μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και δύο αντικριστά καθίσματα...
Στο καλοκαιρινό Pony μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και δύο αντικριστά καθίσματα...

Σίγουρα πρόκειται για μία ξεχωριστή πρόταση...
Σίγουρα πρόκειται για μία ξεχωριστή πρόταση...

Εννιαθέσιο... καλοκαιρινό Pony!
Εννιαθέσιο... καλοκαιρινό Pony!

Προτάσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να μπορέσουν να γίνουν πραγματικότητα σύντομα...
Προτάσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να μπορέσουν να γίνουν πραγματικότητα σύντομα...


Φανταστείτε το Pony να γυρίζει στα ελληνικά νησιά!!!

 Ας ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει όχι μόνο η λογική αλλά και η αίσθηση του ΕΘΝΙΚΟΥ συμφέροντος και θα δοθεί το "πράσινο φως" για να ξεκινήσει τη παραγωγή το εργοστάσιο της ΝΑΜCO, το οποίο πρέπει να σημειώσουμε  συνεχίζει να ευρίσκεται σε λειτουργία, σχεδιάζοντας και δοκιμάζοντας νέα  μοντέλα με υπερσύγχρονες προδιαγραφές!

Και ακόμα: 

Έχεις Pony; Η NAMCO στο ανακατασκευάζει






Η NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη είναι εδώ για να στηρίξει τους ήδη κατόχους του πολυαγαπημένου PONY. Τιμώντας την ιστορία που κρύβεται πίσω
από αυτό το μικρό δισύλλαβο όνομα, η NAMCO έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό τμήμα εντός της εταιρίας που ασχολείται εξ' ολοκλήρου με ανακατασκευές παλαιών οχημάτων παραγωγής της.

Το συγκεκριμένο τμήμα είναι ικανό να φέρει εις πέρας τις εξής εργασίες, ώστε το παλιό σας PONY να γίνει σαν καινούργιο:
  • Επισκευή μηχανικών μερών
  • Φινίρισμα
  • Διόρθωση ή/και κατασκευή εκ νέου της λαμαρίνας
  • Επιδιόρθωση ή/και αλλαγή ταπετσαρίας και τέντας
  • Διαμόρφωση με τη μορφή που εσείς επιθυμείτε
Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Το PONY είναι ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων, για εντός και εκτός δρόμου οδήγηση. Ένα ελαφρύ και ευέλικτο ανοιχτό φορτηγό (pick-up), που είναι γνωστό
για πάνω από 50 χρόνια.
 Το ΡΟΝΥ έκανε την εμφάνιση του στο παγκόσμιο
στερέωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1973, χρησιμοποιώντας τότε την πλατφόρμα του θρυλικού 2CV της Citroen. Στη συνέχεια, το 1982, και μετά την
παύση παραγωγής του 2CV, εφοδιάστηκε με κινητήρες Ford, μεταβαίνοντας αισίως στην τρίτη και τέταρτη γενιά του ΡΟΝΥ, με μεγάλες παραγγελίες και εξαγωγές ακόμα και στην Αμερική!

ΝΦ