22.9.21

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ - ΤΣΙΠΡΑΣ και ΛΟΙΠΟΙ : Ήλθαν, είδαν, έταξαν και απήλθαν !!!


 Για τις βιομηχανίες της Β. Ελλάδος, ούτε κουβέντα!


Είχαμε θέσει υπ όψη του κ. Μητσοτάκη τις  συνέπειες της κυβερνητικής αδιαφορίας για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ αυτοκινητοβιομηχανία "NAMCO"της Θεσσαλονίκης! (ΕΔΩ)

 Περιμέναμε , όπως και χιλιάδες Θεσσαλονικείς και Βορειοελλαδίτες να πει, να δηλώσει, να κάνει κάτι για την  ΕΛΛΗΝΙΚΗ αυτοκινητοβιομηχανία της NAMCO , που είναι σε πλήρη λειτουργία και ετοιμότητα,  για να αρχίσει πάλι  την παραγωγή των δεκάδων τύπων αυτοκινήτων και που περιμένει απλώς την έγκριση, αρμοδίως!

 Τα γραφεία τα συνεργεία της με πλήρη σύνθεση λειτουργούν κανονικά περιμένοντας αυτή την έγκριση για να βάλουν  εμπρός την παραγωγή οχημάτων. Προς  το παρόν περιορίζεται   στην ανακατασκευή  των περίφημων PONY, που βρίσκονται σε κυκλοφορία και στη σχεδίαση νέων και πλέον σύγχρονων  μοντέλων  με ηλεκτροκίνηση κ.λ.π

  Ήλθε, λοιπόν, ο κ. Μητσοτάκης, μίλησε περί ανέμων και υδάτων αλλά για την "ταμπακέρα" τίποτα!!! Φαίνεται ότι ο ΑΝΣΚ του (αντικειμενικός σκοπός) είναι οι εισαγωγές αυτοκινήτων και όχι η κατασκευή τους στην Ελλάδα, από Ελληνικά χέρια!

  Ήλθε και ο κ. Τσίπρας είπε και αυτός τα "ΘΑ" του, μίλησε για χίλια δυο θέματα, αλλά για το θέμα αυτό που "καίει" τη Θεσσαλονίκη και θα κάλυπτε - μαζί με τις εμπλεκόμενες σχετικές βιοτεχνίες και επαγγελματίες, εκατοντάδες θέσεις εργασίας  ούτε κουβέντα! 

 Ίσως οι τοπικοί βουλευτές τόσο της ΝΔ όσο και του ΣΥΡΙΖΑ δεν πίεσαν κανέναν από τους ηγέτες τους- και αυτό στις εκλογές θα ληφθεί - σίγουρα- σοβαρά υπ όψη από τους ψηφοφόρους...


Χάρη στις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, διέκοψαν τη λειτουργία τους χιλιάδες βιοτεχνίες & βιομηχανίες στη Θεσσαλονίκη και τη θέση τους κατέλαβαν, με ευνοϊκούς όρους,  οι Κινεζικές επιχειρήσεις!!!

 Όμως η NAMCO δεν διέκοψε και δεν θα διακόψει τη λειτουργία της αγωνιζόμενη στο προπύργιο της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος για την ανάσταση  της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλη την Ελλάδα.

Η NAMCO δεν "ξαποσταίνει ούτε για λίγο καιρό" είναι στον προμαχώνα και πολεμά! Πολεμά τη κυβερνητική αδιαφορία των εναλασσομένων κομμάτων και δεν θα εγκαταλείψει τον αγώνα.

___________________________________________________

Δείτε μερικές από τις κατασκευές της NAMCO:








Μία διαφορετική παραλλαγή του Pony...
Μία διαφορετική παραλλαγή του Pony...

Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου Pony οι 'καθαρές' σχεδιαστικές γραμμές...
Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου Pony οι 'καθαρές' σχεδιαστικές γραμμές...

Πρόταση για.. ταξί σε ξένη χώρα...
Πρόταση για.. ταξί σε ξένη χώρα...

Όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα μεγάλο ταξί...
Όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα μεγάλο ταξί...

Το συγκεκριμένα ταξί ή mini bus μπορεί αν φιλοξενήσει από 9 έως 12 επιβάτες...
Το συγκεκριμένα ταξί ή mini bus μπορεί αν φιλοξενήσει από 9 έως 12 επιβάτες...

Το Pony είναι ένα όχημα που δεν θα φτιαχτεί μόνο για την Ελλάδα...
Το Pony είναι ένα όχημα που δεν θα φτιαχτεί μόνο για την Ελλάδα...

Η συγκεκριμένη εκδοχή αγγίζει σχεδιαστικά το πραγματικό Pony...
Η συγκεκριμένη εκδοχή αγγίζει σχεδιαστικά το πραγματικό Pony...

Το λογότυπο της μάρκας 'Ν| μεταφράζεται ως Namco, της εταιρείας που θα παράγει το Pony...
Το λογότυπο της μάρκας 'Ν| μεταφράζεται ως Namco, της εταιρείας που θα παράγει το Pony...

Άλλη μία επαγγελματική πρόταση για το Pony...
Άλλη μία επαγγελματική πρόταση για το Pony...

Το Pony θα φτιαχτεί για να καλύψει σημαντικές ανάγκες πολλών επαγγελματιών...
Το Pony θα φτιαχτεί για να καλύψει σημαντικές ανάγκες πολλών επαγγελματιών...

Ανάλογα με τα γούστα του πελάτη θα υπάρχουν και ανάλογες προτάσεις...
Ανάλογα με τα γούστα του πελάτη θα υπάρχουν και ανάλογες προτάσεις...

Το συγκεκριμένο θα μπορεί να μετατραεί εύκολα και σε pick up όχημα...
Το συγκεκριμένο θα μπορεί να μετατραεί εύκολα και σε pick up όχημα...

Κλασικό Pony απο άλλη οπτική γωνεία...
Κλασικό Pony απο άλλη οπτική γωνεία...

Pony σε εκδοχή Crossover...
Pony σε εκδοχή Crossover...

Επιβατικό Pony...
Επιβατικό Pony...

Πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα τύπου hatchback...
Πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα τύπου hatchback...

Πρόταση ανοιχτού Pony για νησιά...
Πρόταση ανοιχτού Pony για νησιά...

Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη...
Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη...

Στο καλοκαιρινό Pony μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και δύο αντικριστά καθίσματα...
Στο καλοκαιρινό Pony μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και δύο αντικριστά καθίσματα...

Σίγουρα πρόκειται για μία ξεχωριστή πρόταση...
Σίγουρα πρόκειται για μία ξεχωριστή πρόταση...

Εννιαθέσιο... καλοκαιρινό Pony!
Εννιαθέσιο... καλοκαιρινό Pony!

Προτάσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να μπορέσουν να γίνουν πραγματικότητα σύντομα...
Προτάσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να μπορέσουν να γίνουν πραγματικότητα σύντομα...


Φανταστείτε το Pony να γυρίζει στα ελληνικά νησιά!!!

 Ας ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει όχι μόνο η λογική αλλά και η αίσθηση του ΕΘΝΙΚΟΥ συμφέροντος και θα δοθεί το "πράσινο φως" για να ξεκινήσει τη παραγωγή το εργοστάσιο της ΝΑΜCO, το οποίο όπως αναφέραμε,  συνεχίζει να ευρίσκεται σε λειτουργία σχεδιάζοντας και δοκιμάζοντας νέα  μοντέλα με υπερσύγχρονες προδιαγραφές!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ:

 

Και ακόμα: 

Έχεις Pony; Η NAMCO στο ανακατασκευάζει






Η NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη είναι εδώ για να στηρίξει τους ήδη κατόχους του πολυαγαπημένου PONY. Τιμώντας την ιστορία που κρύβεται πίσω
από αυτό το μικρό δισύλλαβο όνομα, η NAMCO έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό τμήμα εντός της εταιρίας που ασχολείται εξ' ολοκλήρου με ανακατασκευές παλαιών οχημάτων παραγωγής της.

Το συγκεκριμένο τμήμα είναι ικανό να φέρει εις πέρας τις εξής εργασίες, ώστε το παλιό σας PONY να γίνει σαν καινούργιο:
  • Επισκευή μηχανικών μερών
  • Φινίρισμα
  • Διόρθωση ή/και κατασκευή εκ νέου της λαμαρίνας
  • Επιδιόρθωση ή/και αλλαγή ταπετσαρίας και τέντας
  • Διαμόρφωση με τη μορφή που εσείς επιθυμείτε
Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Το PONY είναι ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων, για εντός και εκτός δρόμου οδήγηση. Ένα ελαφρύ και ευέλικτο ανοιχτό φορτηγό (pick-up), που είναι γνωστό
για πάνω από 50 χρόνια.
 Το ΡΟΝΥ έκανε την εμφάνιση του στο παγκόσμιο
στερέωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1973, χρησιμοποιώντας τότε την πλατφόρμα του θρυλικού 2CV της Citroen. Στη συνέχεια, το 1982, και μετά την
παύση παραγωγής του 2CV, εφοδιάστηκε με κινητήρες Ford, μεταβαίνοντας αισίως στην τρίτη και τέταρτη γενιά του ΡΟΝΥ, με μεγάλες παραγγελίες και εξαγωγές ακόμα και στην Αμερική!