9.1.20

ΑΙΣΧΟΣ! - Βαριά «καμπάνα» για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων - Τι έρχεται σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες

Ποιος ξέρει ποιανού εισαγωγέα αυτοκινήτων ιδέα είναι! 
Η υπόθεση "μυρίζει...
Αν δεν υπάρχει λάδωμα, τότε γιατί δεν επιτρέπετε σε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ εταιρείες  (όπως η ΝΑΜΚΟ) να κατασκευάσουν αυτοκίνητα και κωλυσιεργείτε συστηματικά;
( Διαβάστε σχετικό άρθρο μας  ΕΔΩ
Juan
Ακριβότερα αναμένεται να είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων από το 2020. Μάλιστα, οι αλλαγές που προγραμματίζονται θα έχουν στόχο την ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων και σύμφωνα με τις οδηγίες-εντολές της ΕΕ.



Βέβαια η κυβέρνηση θα πρέπει να μας εξηγήσει ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ τα χρήματα εκατομμύρια ιδιοκτήτες οι οποίοι έχουν παλιά οχήματα διότι απλούστατα δεν αντέχουν να αγοράσουν καινούρια.
Τα Τέλη θα είναι η πρώτη επιβάρυνση καθώς η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 ώστε να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, για τα Τέλη στο “Εθνος”: «Το σύστηµα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.
Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας». Αρχικά κάνει λόγο για το WLTP που έχουμε δημοσιεύσει από το καλοκαίρι του 2019 καθώς η Ελλάδα έπρεπε να το εφαρμόσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 αλλά τελικά η ισχύς του παρατάθηκε για την 1η Μαρτίου 2020.
Οπότε το οικονομικό επιτελείο θα είχε αρκετό χρόνο στην διάθεσή του για να αλλάξει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2021. Επίσης ο Υπουργός ξεκαθαρίζει πως θα γίνει δικαιότερη κατανομή της επιβάρυνσης αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η δικαιότερη επιβάρυνση θα γίνει σε συνδυασμό με το στόχο της ανανέωσης των παλαιών αυτοκινήτων οπότε στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα Τέλη Κυκλοφορίας θα αυξηθούν ενώ στα καινούρια με χαμηλές εκπομπές ρύπων θα μειωθούν ενώ αντίθετα και τα νέα αλλά ρυπογόνα μοντέλα το κόστος χρήσης θα αυξηθεί.
Μένει να δούμε τα κίνητρα που θα αποφασιστούν να δοθούν στα λεγόμενα «καθαρά» αυτοκίνητα και ποιο θα είναι το όφελος για τους καταναλωτές.
ΠΗΓΗ: pronews