2.12.18

Υποχρεωτική ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία εξήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης-ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

Μητσοτάκης: Να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία
Το κέντρο πρόληψης και εξέτασης HIV Checkpoint επισκέφτηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
 Ο πρόεδρος της ΝΔ ενημερώθηκε από τα μέλη της διοίκησης και εθελοντές του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδος "Θετική Φωνή", για τη διαδικασία με την οποία γίνεται δωρεάν και ανώδυνα - με μια σταγόνα αίμα από το δάκτυλο - ένα γρήγορο τεστ διάρκειας 60 δευτερολέπτων για τον HIV και τις ηπατίτιδες B και C.

Επίσης του παρουσίασαν τις εγκαταστάσεις των εξεταστηρίων και του έδειξαν μία κινητή μονάδα πρόληψης και εξέτασης, με την οποία προσεγγίζουν πολίτες σε περιοχές εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων που δεν έχουν άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες εξέτασης. Τα μέλη του συλλόγου εξέθεσαν στον κ. Μητσοτάκη τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι οροθετικοί σχετικά με την ιατροφαρμακευτική τους κάλυψη, όμως του μίλησαν επίσης και για ζητήματα κοινωνικού αποκλεισμού.
Ο κ. Μητσοτάκης τους έδωσε συγχαρητήρια και εξήρε το έργο αυτής της σημαντικής δομής που έχει προσφέρει τόσα στην έγκαιρη διάγνωση του ιού του HIV και έχει με τον τρόπο της βοηθήσει χιλιάδες ανθρώπους.

«Είμαι εδώ για να στείλω με τον πιο εμφατικό τρόπο το μήνυμα ότι η νόσος που προκαλεί ο ιός του HIV όχι απλά θεραπεύεται, αλλά όταν κάποιος πάρει τη σωστή θεραπεία, σταματά και να τον μεταδίδει.

Γι' αυτό και η έγκαιρη, δωρεάν και ανώνυμη διάγνωση, είναι τόσο σημαντική. Και γι' αυτό και η δουλειά που γίνεται και εδώ στο Checkpoint, έχει πάρα πάρα πολύ μεγάλη σημασία», δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ και το μήνυμά του ήταν στην Ελλάδα του 2018 να σπάσουμε στερεότυπα και διακρίσεις που έρχονται από το παρελθόν.
«Αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα από τη σωστή ενημέρωση. Είμαι απολύτως σίγουρος ότι μια καλά ενημερωμένη κοινωνία, είναι η κοινωνία η οποία δίνει σε όλες και σε όλους ίσες ευκαιρίες, είναι η κοινωνία η οποία τελικά δεν κάνει διακρίσεις», συνέχισε επιμαίνοντας ότι η επένδυση για τον παρόν είναι η έγκαιρη διάγνωση και λήψη της σωστής θεραπείας που όχι απλά θεραπεύει όσους έχουν τον ιό, αλλά τους επιτρέπει και να μην τον μεταδίδουν σε άλλους συμπολίτες τους.

Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε παράλληλα και για την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία. «Η επένδυση για το μέλλον, για την επόμενη γενιά, είναι η υποχρεωτική ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής, της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, στα σχολεία. Έτσι ώστε να μπορούν τα παιδιά μας να είναι σωστά ενημερωμένα, να μην είναι θύματα προκαταλήψεων και να μπορούν και αυτά με τον τρόπο τους να διαχειρίζονται τις δικές τους σεξουαλικές προτιμήσεις με τρόπο που δεν θα τα κάνει να αισθάνονται ενοχικά», δήλωσε συγκεκριμένα και με αφορμή την 1η Δεκεμβρίου, Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDS, ευχήθηκε κάθε χρόνο τα περιστατικά του ιού να βαίνουν μειούμενα.
iefimerida.gr

_____________________________________________________
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ:

Γράφει ο συνεργάτης μας  ΦΩΤΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Ιατρός

    • Για ποιούς λόγους αρνούμαι την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο:
     Έχουμε τουλάχιστον δώδεκα λόγους για να αρνηθούμε την εισαγωγή του μαθήματος ‘’σεξουαλικής αγωγής’’ στις σχολικές αίθουσες του δημοτικού σχολείου :  1. Μονάχα με μια δόκιμη αγωγή οικογενειακού προσανατολισμού και όχι με πρώϊμες σεξουαλικές επεξηγήσεις , θα κατορθώσουμε να αναχαιτίσουμε τη διάλυση της οικογένειας ,την όλο και αυξανόμενη μετάδοση αφροδισίων νοσημάτων και τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια.

  • 2. Αγωγή προώθησης του θεσμού της οικογένειας μας χρειάζεται και όχι διδασκαλία πρόωρης σεξουαλικής ζωής ,για να πετύχουμε επίλυση του δημογραφικού προβλήματος και ενίσχυση του φρονήματος της νεολαίας μας για προσφορά αγάπης και δημιουργική συμμετοχή στα κοινά .

  • 3. Από μαθήματα αρμονικής συζυγίας έχουμε ανάγκη και όχι από πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση . Τα πρώτα , θα μας εξασφαλίσουν ευτυχισμένα νιάτα ενώ η δεύτερη , θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις , οι βαρειές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας .

  • 4. Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας . Οι μικροί μαθητές , τραυματικά και στανικά ,θα χάσουν την παιδική τους αθωότητα και σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνουν στα βλέμματα και τις χειρονομίες των γονιών τους διαθέσεις ή επιθυμίες «ζευγαρώματος» ! Με άλλα λόγια , το μάθημα σεξουαλικής αγωγής δεν είναι μονάχα άχρηστο σ’ αυτή την ηλικία , αλλά θα καταστεί και επικίνδυνο για την ομαλή ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον .

  • 5. Η σεξουαλική αγωγή, έτσι όπως προσφέρεται από το σχολικό εγχειρίδιο , ‘’υπηρετεί’’ εγωϊστικά και φίλαυτα το Άτομο, ενώ η αγωγή της εγκράτειας και της ανάδειξης της ευλογημένης συζυγίας μέσω της ‘’Παιδείας και νουθεσίας Κυρίου’’ ενισχύει και εξυψώνει το Πρόσωπο : την πεμπτουσία του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας .

  • 6. Η σεξουαλική αγωγή με την περιγραφή και αποκάλυψη λεπτομερειών, που δεν είναι απαραίτητες στην τρυφερή ηλικία των 10 ετών ,θα σημάνει επικίνδυνα την απαξίωση της καθαρής φιλίας , την αποϊεροποίηση του γάμου και την αναγωγή της συζυγίας σε κατάσταση κτηνώδους συνεύρεσης . («ζευγαρώνουν» !!) .

  • 7. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο , ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων .

  • 8. Μας φτάνει και μας περισσεύει η πλημμυρίδα των ‘’κατάλληλων προϊόντων’’ της τηλοψίας για την διδασκαλία της ‘’ασφαλούς πορνείας’’ σε παιδιά . Δεν έχουμε ανάγκη και από ‘’εξειδικευμένη επίσημη μετεκπαίδευση’’ στα βλαστάρια μας του δημοτικού σχολείου.

  • 9. Η προφύλαξη από ασθένειες που μεταδίδονται σεξουαλικώς αποδείχθηκε από την διεθνή πρακτική ότι δεν είναι υπόθεση σεξουαλικής κατατόπισης των μικρών παιδιών . Είναι απόκτημα της εγκράτειας και απόρροια της οικογενειακής συνοχής και σταθερότητας.

  • 10. Αντί , λοιπόν , να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας , είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα ‘’βιβλία της γλώσσας’’ την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας , μέσα στην οποία κάθε παιδί , στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση , διδάσκεται ,εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .

  • 11. Η εμμονή των συγγραφικών ομάδων των ‘’βιβλίων της γλώσσας’’ , από την πρώτη κι’ όλας δημοτικού , στην προβολή της μονογονεϊκής οικογένειας και στην εξάλειψη κάθε πρότυπου αρμονικής συζυγίας προλείανε αποτελεσματικά τον δρόμο για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής. Ο κατακερματισμός της πολυμελούς πρότυπης ελληνικής οικογένειας στις συνειδήσεις των παιδιών και η παράδοση εξειδικευμένων γνώσεων σεξουαλικής συμπεριφοράς σε μειράκια θα σηματοδοτήσουν , δυστυχώς, τον αφανισμό μας . Πόσο μπορεί να ελπίζει κανείς σε παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς οικογένεια και σε νιάτα σημαδεμένα από τα ‘’παράσημα’’ των συνεπειών της δήθεν σεξουαλικής απελευθέρωσης ;

  • 12. Εν τέλει , τα παταγωδώς αποτυχόντα δυτικά πρότυπα σεξουαλικής αγωγής, δεν δεχόμαστε να δρομολογήσουν και την δική μας ηθική και κοινωνική εξαθλίωση . Εμείς διαθέτουμε δικά μας δοκιμασμένα και αλάνθαστα πρότυπα παιδαγωγίας , βασισμένα πάνω στις διαχρονικής αξίας και οικουμενικής εμβέλειας παιδαγωγικές προτάσεις των Αρχαίων Προγόνων μας και των φωτισμένων Πατέρων της καθ’ ημάς Ανατολής .


    Φώτιος Μιχαήλ
    Ιατρός
______________________________________________


ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:
9- «Το θέμα αυτό, θα έπρεπε να μην αποτελεί πια αντικείμενο ιδιαίτερης διαπραγμάτευσης.
Είναι λάθος να το αντιμετωπίζουμε χωριστά από την άλλη ανατροφή και διαπαιδαγώγηση του παιδιού.
Νομίζω ότι λάθος είναι και η διδασκαλία της σεξουαλικής αγωγής σαν ξεχωριστό μάθημα στα σχολεία.
Όπως λάθος θα ήταν να διδάσκεται σαν ιδιαίτερο μάθημα η ευγένεια, η πειθαρχία, η δημιουργικότητα ή
η αντιμετώπιση του θανάτου!».
                                            Νικ. .Ματσανιώτης 
Καθηγητής της Παιδιατρικής, Ακαδημαικός
_________________________________________
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»
Επίμονα προβάλλεται σήμερα η ανάγκη για «σεξουαλική αγωγή» των παιδιών μας στο πλαίσιο μάλιστα της σχολικής τους παιδείας. Όπως σε πολλούς άλλους τομείς της ζωής μας μάθαμε να ακολουθούμε τυφλά την «φωτισμένη» Δύση, έτσι και στο θέμα αυτό. Ο φόβος μας είναι πάντα να μην υστερήσουμε απέναντί της. Γι' αυτό αντιγράφουμε πρόθυμα τον προβληματισμό και τις μεθόδους της. Επόμενο, λοιπόν, να θεωρούμε απαραίτητο, ο «διαφωτισμός» να προχωρήσει και στην προβληματολογία του «γενετησίου ενστίκτου». Βέβαια, το τί διδάσκει η Δύση σχετικά με το ζήτημα αυτό, δεν φαίνεται να θεωρείται πρωταρχικής σημασίας. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η Δύση -και μείς μαζί της, αφού είμασθε κομμάτι της- κλυδωνίζεται σε μία λαίλαπα πανσεξουαλισμού. Ο «φροϋδισμός» έχει καταστεί κυριαρχούσα ιδεολογία στην εποχή μας. Η προτεραιότητα δίνεται στο σεξουαλικό ένστικτο και στη κτηνώδη ορμή. Το ανθρώπινο σώμα κατάντησε υποτιμημένη αξία και αντικείμενο - όργανο ηδονής. Μέσα σ' αυτό τό κλίμα διαμορφώνεται το περιεχόμενο της «σεξουαλικής» διαφώτισης του ευρωπαίου ανθρώπου. Έρχεται όμως σήμερα από τα βάθη των αιώνων η φωνή του ουρανοβάμονα και θεόπτη Απ. Παύλου να μας παρουσιάσει την «σεξουαλική αγωγή», όπως (πρέπει να) διδάσκεται στο Σώμα του Χριστού, στο «σχολείο» της Εκκλησίας.

Η ρίζα του προβλήματος
Η απάντηση του Παύλου στο πρόβλημά μας αρχίζει -περίεργα, αλλ' όχι ανεξήγητα- από την κοιλιοδουλία. Γιατί οι «σαρκικές επαναστάσεις» έχουν ως βασική τους αιτία την γαστριμαργία. Από αυτήν γεννιέται το πάθος της πορνείας. Και ως «πορνεία» νοεί ο Απόστολος, και μαζί του οι άγιοι Πατέρες μας, όχι φυσικά μόνο τη σαρκική σχέση με κάποια Πόρνη, αλλά κάθε χρήση του γενετήσιου ενστίκτου για σκοπούς έξω από το θέλημα του Θεού, που είναι η δημιουργία οικογένειας. «Το σώμα του Χριστιανού δεν επλάσθη, δια να τρυφά και εκ της τρυφής να πίπτη εις την πορνείαν, αλλ' επλάσθη δια να ενωθή με τον Κύριον, Ος τις είναι η κεφαλή του» (αγ. Νικόδημος Αγιορείτης). Η νηστεία και η χαλιναγώγηση του σώματος, ουσιαστικά στοιχεία της ορθόδοξης ασκητικής, αυτόν ακριβώς τον στόχο έχουν: να αποφευχθεί η «θεοποίηση» της κοιλίας (Φιλιππ. γ' 19), ώστε να μη υποθάλπονται τα σαρκικά πάθη, που έχουν ως κύρια αιτία την ευζωία και κοιλιοδουλία. «Τί δε σαρκός ευπαθούσης, και νεότητι περιφερομένης, αφρονέστερον;» - θα πει ο Μ. Βασίλειος.

Η διδασκαλία του Απ. Παύλου
διαρθρώνεται κατά τον ακόλουθο τρόπο:
α) Πόσοι δεν βλέπουν το σώμα τους ως όργανο ηδονής; Όχι, λέγει ο Παύλος. Το σώμα είναι δημιούργημα του Θεού και δεν πλάσθηκε για την πορνεία, αλλά για να θεωθεί μαζί με την ψυχή, που είναι άρρηκτα δεμένη μαζί του. Θα αναστηθεί μαζί με την ψυχή, για να ζήσει αιώνια, ή στη δόξα του Θεού ή στην αιώνια στέρησή της, που είναι η κόλαση. Γι' αυτό δέχεται το σώμα μας τη Χάρη του Θεού, ώστε να μεταβάλλεται σε «ναό του εν ημίν Αγίου Πνεύματος», αφού βέβαια καθαρισθεί πρώτα από τα πάθη του ο άνθρωπος. Πορεία δόξας είναι η ζωή του πιστού μέσα στο σώμα του Χριστού. Να, λοιπόν, γιατί είναι πτώση και συντριβή η (οποιαδήποτε) πορνεία. Εκτροχιάζει το σώμα μας αλλά και όλο τον άνθρωπο από τον αιώνιο προορισμό του.
β) Τα σώματά μας με το βάπτισμα γίνονται μέλη του Χριστού. Όταν λοιπόν χρησιμοποιούμε τα μέλη του σώματός μας, για να διαπράξουμε οποιοδήποτε κακό, χρησιμοποιούμε μέλη του Χριστού για την διάπραξη της αμαρτίας μας. Έτσι, κάνουμε τα «μέλη του Χριστού» να αμαρτάνουν. Υπάρχει χειρότερο και φοβερότερο από αυτό; Αν λ.χ. φονεύσω κάποιον, με το χέρι του Χριστού τον φονεύω. Όταν βρίζω κάποιον, με το στόμα του Χριστού τον βρίζω. Όταν αδικώ τους γύρω μου, με το χέρι του Χριστού τους αδικώ. Και όταν πορνεύω, με τα μέλη του Χριστού πορνεύω. Αυτή είναι η τραγικότητα και αφροσύνη της «πορνείας»! Αποσπώ τα μέλη μου από το σώμα του Χριστού και τα καταδικάζω σε θάνατο, καθιστώντας τα όργανα της αμαρτίας μου. Μέσα στον ορθόδοξο γάμο, με το μυστήριο, την πίστη και τη σωφροσύνη του, το ζευγάρι εντάσσει στη Χάρη του Θεού και τη σωματική του σχέση, που γίνεται έτσι «δια της τεκνογονίας» μέσο σωτηρίας. Έξω από το μυστήριο και τη Χάρη του Θεού (και αυτό συμβαίνει σε κάθε άλλο είδος «γάμου») η σωματική σχέση παύει να είναι κοινωνία εν Χριστώ και γίνεται σχέση σαρκική, δηλαδή πορνεία, αποκοπή από το Σώμα του Χριστού, θάνατος.
γ) Η ουσία της «πορνείας» παρουσιάζεται από τον Απόστολο και από μια άλλη οπτική γωνία. «Δικό μου είναι το σώμα μου και το κάνω ό,τι θέλω»! Αυτή είναι η πρόχειρη επιχειρηματολογία μας. Όχι, απαντά ο Παύλος. Δεν είναι δικό σας τίποτε, συνεπώς ούτε και το σώμα σας. Δεν ανήκετε στον εαυτό σας. Και ως δημιουργήματα του Θεού, αλλά και για ένα εξ ίσου σπουδαίο λόγο. Σας εξαγόρασε ο Χριστός με ατίμητο τίμημα, το πανάγιο Αίμα Του. Είμαστε «εξαγορασμένοι σκλάβοι», κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη. Δεν είναι δικά μας, λοιπόν, τα μέλη του σώματός μας, αλλά του Χριστού. Περισσότερο δε από κάθε άλλη αμαρτία η πορνεία μολύνει όλο μας το σώμα, σαρκικά και πνευματικά, και ισοδυναμεί με αυτοκτονία.
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, γιατί με τόση αγωνία φωνάζει ο Παύλος: Φεύγετε (= τρέξτε να σωθείτε από) την πορνεία! Την βλέπει να καταδιώκει απειλητικά τον άνθρωπο: Καμμιά αμαρτία δεν μας κυνηγά τόσο, όσο η σαρκική, γιατί είναι ριζωμένη μέσα μας. Παρατηρεί ο Άγ. Γρηγόριος Νύσσης: «...Όταν μορφή πορνική τοξεύη, νώτα διδόναι (=να τρέπεσαι σε φυγή)... Κατατοξεύει γαρ κατ' οφθαλμών η πορνεία, έστι δε των άλλων πονηρευμάτων φοβερώτερον»!

Αναγκαία προϋπόθεση
Γίνεται, λοιπόν, φανερό, ότι η «σεξουαλική αγωγή» στο χώρο της Ορθοδοξίας δεν είναι παρά θεολογία του ανθρωπίνου σώματος, μέρος της ορθόδοξης ανθρωπολογίας. Δεν πρόκειται συνεπώς για μια «επιστημονική» ανάλυση και περιγραφή της σωματικής λειτουργίας ή για ηθικοκοινωνική καθοδήγηση, αλλά για θεώρηση του ανθρώπου μέσα από το πρίσμα της θείας αποκαλύψεως. Μια τέτοια αντίληψη, άρα, για τον άνθρωπο και το σώμα του δεν «διδάσκεται» θεωρητικά, ούτε, πολύ περισσότερο, επιβάλλεται! Εμπνέεται μονάχα στα πλαίσια της εν Χριστώ ζωής και του πνευματικού αγώνα της Ορθοδοξίας. Ο χριστιανός νέος μαθαίνει κοντά στον Γέροντα - Πνευματικό του να ζει εν Χριστώ, με προσευχή και άσκηση, αγώνα και εγκράτεια, γνωρίζοντας ότι στόχος του είναι ο εν Χριστώ δοξασμός του σώματος και της ψυχής του. Αν δεν ισχύει η προϋπόθεση αυτή, δεν είναι περίεργο η διδασκαλία του Παύλου να απορρίπτεται σαν μύθος.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ"
(Απάνθισμα κηρυγμάτων από την
«ΦΩΝΗ ΚΥΡΙΟΥ» των ετών 1980 και 1983)
ΠΡΩΤΟΠΡ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Μ. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»

______________________________________


Τν τελευταο καιρ διαβζουμε δηλσεις π πσημα χελη σχετικ μ τν εσαγωγ το μαθματος τς Σεξουαλικς ᾿Αγωγς στ Δημοτικ (βλ. φ. «᾿Ελεθερος Τπος», Σββατο 9/5/2009 κ.).
Καταρχν πς εναι δυνατ ν ποκοπε ν λγ διαφτιση π τ γενικτερα προσφερμενη γωγ; Φυσικ δν πρκειται γι μα πλ μετδοση βιολογικν γνσεων· τ μθημα εναι ταυτχρονα θικ, ψυχικ κα πνευματικ. Δν πρχει μνον βιολογικ πλευρ το θματος λλ κα θικ ξιολγησ του μ βση τ χριστιανικ μας παρδοση.
Κατ συνπεια ποις εναι κατλληλος δσκαλος γι ν τ διδξει; Ο ρλος ατς νκει πρωτστως στος γονες. ᾿Εκενοι γνωρζουν πτε τ παιδ τους ριμζει κα πτε εναι τοιμο ν δεχθε τν ποια σχετικ πληροφορα. Δηλαδ ξατομικευμνη προσγγιση το θματος εναι πλον νδεδειγμνη. Κθε κριτη κνηση μπορε ν δημιουργσει ρνητικ ποτελσματα.
Εγραφε γι τ θμα ατ εμνηστος Ε.Π. Παπανοτσος· «Δν εναι εκολο πργμα ν μιλσεις στ παιδι γι τ σξ, χωρς τν κνδυνο ν τ φοβσεις, ν τ γεμσεις μ ηδα, τ χειρτερο, ν τ δηγσεις σ κτραχηλισμος».
᾿Εξλλου δν βλπουμε τ ποτελσματα στς χρες πο εσγαγαν τ μθημα; ᾿Απτυχε παταγωδς στς Η.Π.Α., Γερμανα, Αστραλα, Σουηδα, Γαλλα, ᾿Αγγλα. Ο σουηδς καθηγητς τς Κοινωνιολογας στ πανεπιστμιο τς Οψλα ᾿Ιωακεμ ᾿Ισραλ, πρμαχος παλαιτερα το θεσμο, δλωσε· «Στς χρες πο εσγαγαν τ μθημα τς Σεξουαλικς ᾿Αγωγς στ σχολεα, πως πδειξαν ο στατιστικς, αξθηκε καταπληκτικ ριθμς τν 12χρονων κα 14χρονων πο μειναν γκυες». Σ λλη συνντευξ του τνισε τι στ χρα του εδικ « σεξουαλικ διαπαιδαγγηση πρε κακ δρμο». Κα γγλδα σεξολγος-καθηγτρια πανεπιστημου δρ. ᾿Ελζαμπεθ Στνλεϋ επε· «Ο δσκαλοι πο διδσκουν σεξουαλικς σχσεις εναι τς περισστερες φορς μο, χωρς παιδαγωγικ ντληψη κι εναι νδεχμενο ν ξπτουν τ φαντασα τν παιδιν ν προκαλον δυσρεστες ψυχολογικς ντιδρσεις»!
Ετσι ᾿Αγγλα σμερα σημεινει ρεκρ στς γκυμοσνες λικας 12-14 τν. Πρσφατα σλλογος γονων μεγλου γγλικο σχολεου γραφε πρς τος ρμδιους φορες· «Σταματστε τ σεξουαλικ μαθματα στ σχολεα, θ κνετε τ παιδι μας νμαλα σεξουαλικος γκληματες».
Τ, λοιπν, πιδικεται μ τ μθημα; Ποις εναι στχος του κα ποι τ ναμενμενα ποτελσματα; Ν «πονηρψουν» τ παιδι π τ σπργαν τους κμη; ᾿Ενοχλε κα λγχει γντητ τους κα θλουν ο κολοβς λεποδες ν τ διαφθερουν, γρφοντας στ παλι τους τ παποτσια τ διδασκαλα το Εαγγελου; Υπρχει βεβαως κνδυνος -σμφωνα μ τ δημοσιεματα- ν μν εσαχθε πσημα ς μθημα, λλ «εὐέλικτα» ς μρος τς Εὐέλικτης Ζνης, φο τ βιβλο το δασκλου βρσκεται δη στς Διευθνσεις. Γι᾿ ατ πιβλλεται παγρπνηση.
Αν θλουν, στσο, κτι ν κνουν, ς ξεκινσουν π τ διαφτιση τν γονων. Ας γνουν σχετικ σεμινρια γονων γι τν τρπο προσγγισης το θματος κα προσφορς στ παιδι τους π κατλληλους πιστμονες. Τν ποψη ατ ποστηρζει κα δ/ντς τς Παιδαγωγικς ᾿Ακαδημας Κπρου Ν. Μαραθετης· «Σ καμι περπτωση δν μπορε τ σχολεο ν᾿ ντικαταστσει τος γονες.
Γι᾿ ατ κι πιβλλεται πιμρφωση τν γονιν. Ο γονες εναι κενοι πο πρπει ν κπαιδευτον κατλληλα, στε ν᾿ ναλβουν τ σοβαρ κα λεπτ ργο τς σεξουαλικς γωγς τν παιδιν τους.
Μετθεση το ργου ατο στ σχολεο θ δηγσει σ μα μηχανιστικ θερηση νς π᾿ τ πι βασικ προβλματα τς γωγς. Τ σχολεο μνο πικουρικ βοθεια μπορε ν προσφρει στος γονες...».

Εδοξα Αγουστνου
Θεολόγος - Φιλόλογος
Περιοδικό «Απολύτρωσις»- Σεπτέμβριος 2009