11.1.18

Θέμα για την οπλοφορία των ...αστυνομικών θέτουν 31 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ!!!


Οι "γενναίοι του ΣΥΡΙΖΑ" !!!
Αυτοί που θέλουν ολόκληρη κουστωδία αστυνομικών να τους φυλάει όλο το 24ωρο και αυτούς και τα σπίτια τους, σαν γνήσιοι...δημοκράτες που δήθεν  υπερασπίζονται τα δίκαια του λαού (!!!) με επικεφαλής τον πασίγνωστο Φίλη, βρήκαν αφορμή ένα μεμονωμένο περιστατικό για να εκφράσουν -έμμεσα- την αντιπάθειά τους προς την Αστυνομία. 
Αυτοί οι ίδιοι, με ποια κριτήρια έχουν άδειες οπλοφορίας; Πέρασαν από ψυχιάτρους -στα αλήθεια- ή τους πήγαν τις άδειες στα σπίτια τους και κάθε πότε  εξετάζονται από ψυχιάτρους;  Και που κολλάει , ακόμα και στη περίπτωση του συγκεκριμένου αστυνομικού, η ανάγκη υπάρξεως όπλου για διάπραξη δολοφονίας; Δεν θα μπορούσε και με ένα μαχαίρι να κάνει το ίδιο;
Για τους λατρεμένους  αδέσποτους ψηφοφόρους τους, τους  ...Ρομά που  έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε FAR-WEST ούτε κουβέντα! Αυτό βέβαια είναι φυσικό γιατί οι ψήφοι που θα πάρουν στις επόμενες εκλογές από Αστυνομικούς και Στρατιωτικούς θα μετριούνται στις ανοιγμένες παλάμες των δύο χειρών...
Ας αφήσουν το πολύ ενδιαφέρον τους για το λαό, γιατί πλέον είναι εγνωσμένο αυτό από τη συμπεριφορά τους σαν "κυβέρνηση"  που οι εύπιστοι και αφελείς κάτοικοί της εξέλεξαν.
ΑΛΕΞ/Efenpress
___________________________________________________________
TO ..."ΑΙΤΗΜΑ"  ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ:
Βελτίωση και αναθεώρηση του πλαισίου αξιολόγησης και υποστήριξης των στελεχών της Αστυνομίας για τη δυνατότητά τους στην οπλοφορία και οπλοχρησία, ζητούν με ερώτηση που
απευθύνουν στον υπουργό Εσωτερικών 31 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρώτον υπογράφοντα τον Νίκο Φίλη. Οι βουλευτές αναφέρονται στην "πρόσφατη ασύλληπτη τραγωδία με τους τέσσερις νεκρούς στους Αγίους Αναργύρους" που "φέρνει στην επιφάνεια το ζήτημα της διαδικασίας μέσα από την οποία ελέγχεται η ικανότητα των αστυνομικών να φέρουν πυροβόλο όπλο". Οι ερωτώντες βουλευτές επισημαίνουν ότι με το Ν. 3169/2003, «οι υγειονομικές επιτροπές της ΕΛ.ΑΣ. προχωρούν σε εξέταση για τον έλεγχο καταλληλότητας μέσα σε ένα έτος μετά τη συμπλήρωση πενταετίας από την αποφοίτηση των αστυνομικών από τις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών» και ότι οι εξετάσεις και ο επανέλεγχος πρέπει να πραγματοποιείται κάθε 5 χρόνια, ωστόσο αυτό δεν γίνεται λόγω έλλειψης εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού.
"Πολλές φορές κατά το πρόσφατο παρελθόν φορείς που ασχολούνται με το ζήτημα, έχουν επισημάνει την ανεπάρκεια του πλαισίου αξιολόγησης και εκπαίδευσης του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας, ιδίως σε ό,τι αφορά στη δυνατότητα οπλοφορίας και οπλοχρησίας. Στην ανεπάρκεια αυτή οφείλονται φαινόμενα όπως η αύξηση των αυτοκτονιών στα Σώματα Ασφαλείας.
Επειδή, οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση στο όπλο καθιστά το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ. επαγγελματική ομάδα υψηλού κινδύνου για τέλεση εγκλημάτων κατά της ζωής", σημειώνουν οι βουλευτές και επειδή, όπως τονίζουν, οι ελλείψεις και οι αδυναμίες του υπάρχοντος πλαισίου υποστήριξης  έχουν επανειλημμένα επισημανθεί, καλούν τον υπουργό Εσωτερικών να ενημερώσει τη Βουλή:

-Πόσοι περίπου αστυνομικοί έχουν εξεταστεί από το 2009, που συστάθηκε η υπηρεσία καταλληλότητας οπλοφορίας, πόσοι από αυτούς αφοπλίστηκαν και από ποιες υπηρεσίες;

-Πόσοι αστυνομικοί υπήρξαν αυτόχειρες και πόσοι έχουν χρησιμοποιήσει τα υπηρεσιακά τους όπλα σε υποθέσεις που δεν έχουν σχέση με την υπηρεσία;

-Πόσοι αστυνομικοί έχουν χρησιμοποιήσει τα υπηρεσιακά τους όπλα σε περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και που βρίσκονται αυτές οι υποθέσεις (πειθαρχική και ποινική εξέλιξη)

-Ποιοι αστυνομικοί και για ποιους λόγους κρίνεται σκόπιμο να οπλοφορούν στις διαδηλώσεις;

-Πόσοι αστυνομικοί και σε ποιες υπηρεσίες έχουν κάνει χρήση του δικαιώματός τους να έχουν και ιδιωτικό οπλισμό πέραν του υπηρεσιακού τους; Υπάρχει πρόθεση αλλαγής του σχετικού πλαισίου;

-Πόσοι αστυνομικοί ζητούν βοήθεια στη τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης συμβουλευτικής και ενημέρωσης του Υπουργείου και αν

-Θα υπάρξει αναθεώρηση του πλαισίου ψυχιατρικής και ψυχολογικής αξιολόγησης των νέων αστυνομικών, καθώς και η επανάληψη και επικαιροποίηση των σχετικών διαδικασιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να διασφαλισθεί ότι διαθέτουν έναν ικανοποιητικό βαθμό ψυχικής σταθερότητας και ανθεκτικότητας.

Την ερώτηση υπογράφουν οι βουλευτές Ν. Φίλης, Γιώργος Ακριώτης, Σία Αναγνωστοπούλου, Χρήστος Αντωνίου, Κώστας Δουζίνας, Θοδωρής Δρίτσας, Μαρία Θελερίτη, Κατερίνα Ιγγλέζη, Αννέτα Καββαδία, Γιάννης Καραγιάννης, Εύη Καρακώστα, Φρόσω Καρασαρλίδου, Νίκος Μανιός, Δημήτρης Μάρδας, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, Θανάσης Μιχελής, Θέμης Μουμουλίδης, Γεράσιμος Μπαλαούρας, Γιώργος Πάλλης, Κώστας Παυλίδης, Σάκης Παπαδόπουλος, Κώστας Παυλίδης, Δημήτρης Ρίζος, Κώστας Σπαρτινός, Ελένη Σταματάκη, Αφροδίτη Σταμπουλή, Γιάννης Στέφος, Ολυμπία Τελιγιορίδου.

ΑΠΕ - ΜΠΕ
_________________________
Πάρτε και το κερασάκι στην σημερινή μας "τούρτα"¨κ. Βουλευτές:


Πρώην βουλευτές, περιφερειάρχες και δήμαρχοι βάσει ΠΔ δεν δικαιούνται συνοδεία ασφαλείας κι όμως....

Δημοσιεύουμε μήνυμα αναγνώστη μας αναφορικά με τους αστυνομικούς, που απασχολούνται στη φύλαξη προσώπων: Διαβαζουμε κατα καιρούς οι πολιτες απο τον καθε νεο ΥΠΟΥΡΓΟ που 
αναλαμβάνει στο Προστασίας του πολίτη για την μειωςη των αστυνομικων που υπαρχουν σε επίσημα και μη πρόσωπα και γελάμε μετα δακρύων

Δήμαρχοι που βάσει αυτού που διαβαζουμε παρακάτω (ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ Καμινης Ψινάκης και ένα σωρο άλλοι ) πρώην βουλευτες που δεν εχουν εκλεγεί εδω και χρονια (εχουμε πολλούς εδω στην πόλη μας την Θεςςαλονικη) πρώην περιφερειάρχες σε όλη τη χώρα ,δημοςιογραφοι επιχειρηματιες νυν περιφερειάρχες που εχουν ολόκληρη ομάδα αστυνομικων (ενώ δικαιούνται 2 βάσει Π Δ ) και ένα σωρο άλλοι απο το ΠΔ που υπαρχει ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ουτε εναν αστυνομικο απολαμβάνουν αυτο το δικαίωμα.
Ας ελπίσουμε οτι αυτη τη φορα θα γινει πράξη αυτο που το ΠΔ προβλέπει και θα τηρηθούν ολα τα οπως πρεπει και δεν θα υπαρχουν πρώην (οχι ΥΠΟΥΡΓΟΙ) βουλευτες που δεν εχουν ξανάεκλεγει να χρησιμοποιούν αςτυνομικους που οι υπηρεσιες τους ,τους εχουν ανάγκη .



Π.Δ.141/1991 
(ΦΕΚ Α-58/30-4-1991) 
Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.

Άρθρο 156.
Συνοδείες ασφάλειας προσώπων.
1. Συνοδείες ασφαλείας για την προστασία προσώπων παρέχονται υποχρεωτικά:
α. Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα μέλη της οικογενείας του.
β. Στον Πρωθυπουργό.
γ. Στον Πρόεδρο της Βουλής, στα μέλη της Κυβέρνησης και στους Αρχηγούς αναγνωρισμένων, κατά τον Κανονισμό της Βουλής, κομμάτων.
δ. «Στους βουλευτές, ευρωβουλευτές και περιφερειάρχες».
ε. «Στους Αρχηγούς και τα επίσημα πρόσωπα ξένων Κρατών, όταν επισκέπτονται τη Χώρα μας, εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας».
στ. Στον Πρόεδρο και τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας και τον Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
ζ. ………… (Καταργήθηκε) .
η. Στους εισαγγελείς, ανακριτές και δικαστές που χειρίζονται ειδικές υποθέσεις, κατόπιν σχετικής διάταξης του αρμοδίου Εισαγγελέα Εφετών, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 10 του ν.2928/2001 (Α΄-141). Η λήψη των μέτρων αυτών παύει έξι (6) μήνες μετά τη διεκπεραίωση της υπόθεσης που τα παραπάνω πρόσωπα χειρίζονται ή παρατείνεται για έξι (6) ακόμη μήνες με αιτιολογημένη νέα διάταξη του αρμόδιου Εισαγγελέα.
2. Συνοδεία ασφαλείας δύναται να παρέχεται και σε άλλα πρόσωπα, για τα οποία συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι ασφαλείας.
3. «Στα πρόσωπα της προηγούμενης παραγράφου η συνοδεία ασφαλείας παρέχεται με απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας». Με την ίδια απόφαση καθορίζεται η υπηρεσία που διαθέτει την συνοδεία ασφαλείας, ο αριθμός των διατιθέμενων, κατά περίπτωση, αστυνομικών και των τυχόν συνοδευτικών οχημάτων ή άλλων μέσων.
4. Αρμόδιες Υπηρεσίες για την παροχή συνοδευτικής ασφαλείας είναι:
α. Η Υπηρεσία Ασφάλειας Προέδρου Δημοκρατίας της Γενικής Διεύθυνσης Ασφάλειας Επισήμων (Γ.Δ.Α.Ε.), για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα μέλη της οικογενείας του που συνοικούν με αυτόν, τους πρώην Προέδρους της Δημοκρατίας, τους Αρχηγούς Κρατών και των προσωπικοτήτων ξένων Κρατών που επισκέπτονται επίσημα τη Χώρα μας, κατόπιν προσκλήσεως του Προέδρου Δημοκρατίας, σύμφωνα με το άρθρο 3 του π.δ/τος 30/2005 (Α΄ 50).
β. Η Υπηρεσία Ασφάλειας Προέδρου Κυβέρνησης της Γ.Δ.Α.Ε. για τον Πρωθυπουργό, σύμφωνα με το άρθρο 5 του π.δ/τος 30/2005.
γ. Το 1ο Τμήμα Προστασίας Πολιτικών Προσώπων της Υπηρεσίας Προστασίας Επισήμων (Υ.Π.Ε.) της Γ.Δ.Α.Ε., για τα μέλη της Κυβέρνησης, τους Αρχηγούς Κομμάτων, τους βουλευτές και ευρωβουλευτές, σύμφωνα με την παράγραφο 1 περίπτωση α΄ του άρθρου 6 του π.δ/τος 30/2005.
δ. Το 2ο Τμήμα Προστασίας Ξένων Επισήμων της Υ.Π.Ε.της Γ.Δ.Α.Ε. για τους ξένους επισήμους κατά τη διάρκεια παραμονής τους στη Χώρα μας, σύμφωνα με την παράγραφο 1 περίπτωση β΄ του άρθρου 6 του π.δ/τος 30/2005.
ε. Οι Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις Αττικής, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας, ανάλογα με την κατά τόπο αρμοδιότητα, για τους διαπιστευμένους στη Χώρα μας Αρχηγούς και τα λοιπά μέλη των ξένων διπλωματικών αποστολών, καθώς και για τα αναφερόμενα στις παραγράφους 1, περιπτώσεις στ΄, ζ΄ και η΄ και 2 του παρόντος άρθρου, πρόσωπα.
5. Οι Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις, όταν τα πρόσωπα του παρόντος άρθρου κινούνται στην περιφέρειά τους και εφόσον δεν έχει προηγηθεί σχετική διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, λαμβάνουν οίκοθεν άπαντα τα επιβαλλόμενα μέτρα προστασίας τους και παρέχουν κάθε δυνατή συνδρομή σε συνεργασία με τις Υπηρεσίες συνοδευτικής ασφαλείας των προσώπων αυτών.
6. Για τους αστυνομικούς και τα συνοδευτικά οχήματα ή άλλα μέσα που διατίθενται για την ασφάλεια του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Προέδρου της Κυβέρνησης και του Προέδρου της Βουλής εφαρμόζονται όσα αντιστοίχως προβλέπονται από τις οικείες διατάξεις του π. δ/τος 30/2005. Ο αριθμός των διατιθέμενων αστυνομικών και συνοδευτικών οχημάτων ή άλλων μέσων, σε καθένα από τα λοιπά πρόσωπα των παραγράφων 1 και 2, με την επιφύλαξη των διατάξεων της επομένης παραγράφου, ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο, ως ακολούθως:
α. Για την ασφάλεια του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης διατίθενται μέχρι πενήντα (50) αστυνομικοί, τέσσερα (4) συνοδευτικά αυτοκίνητα και τέσσερις (4) μοτοσικλέτες. Οι ανωτέρω αστυνομικοί αναλαμβάνουν και τη φρούρηση της κατοικίας και του γραφείου του.
β. Για την ασφάλεια των λοιπών αρχηγών πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στην Βουλή διατίθενται μέχρι είκοσι (20) αστυνομικοί, δύο (2) συνοδευτικά αυτοκίνητα και δύο (2) μοτοσικλέτες. Οι ανωτέρω αστυνομικοί αναλαμβάνουν και τη φρούρηση των κατοικιών τους.
γ. Για την ασφάλεια των Υπουργών διατίθενται μέχρι οκτώ (8) αστυνομικοί, ένα (1) συνοδευτικό αυτοκίνητο και μία (1) μοτοσικλέτα. Για την ασφάλεια των αναπληρωτών Υπουργών διατίθενται μέχρι έξι (6) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα και για την ασφάλεια των Υφυπουργών μέχρι τέσσερις (4) αστυνομικοί, χωρίς συνοδευτικό όχημα. Κατ’ εξαίρεση, για την ασφάλεια του Υφυπουργού Εσωτερικών που είναι αρμόδιος για θέματα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Τάξης διατίθενται πέντε (5) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα.
δ. Για την ασφάλεια των Γενικών Γραμματέων, δεν διατίθενται αστυνομικοί και οχήματα. Στις περιπτώσεις, όμως, που συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας, διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί. Κατ’ εξαίρεση, για την ασφάλεια του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Τάξης διατίθενται δύο (2) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα.
ε. Για την ασφάλεια βουλευτών, πρώην Υπουργών, διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών από τη λήξη της υπουργικής τους θητείας. Μετά την παρέλευση του χρόνου αυτού διατίθεται ο προβλεπόμενος για βουλευτές αριθμός αστυνομικών. Κατ’ εξαίρεση, διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί σε βουλευτές, πρώην Υπουργούς Δημόσιας Τάξης, για όσο χρονικό διάστημα διατηρούν την βουλευτική τους ιδιότητα. Η διάθεση των αστυνομικών παύει μετά την παρέλευση έτους από της λήξεως της βουλευτικής τους θητείας.
στ. Για την ασφάλεια των βουλευτών του νομού Αττικής και των ευρωβουλευτών διατίθεται ένας (1) αστυνομικός, ενώ για την ασφάλεια των λοιπών βουλευτών δύο (2) αστυνομικοί. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις στους βουλευτές του νομού Αττικής και τους ευρωβουλευτές, εφόσον υφίστανται ειδικοί λόγοι ασφαλείας διατίθεται και δεύτερος αστυνομικός για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει το ένα (1) έτος.
ζ. Για την ασφάλεια των πρώην πρωθυπουργών, είτε κατέχουν την ιδιότητα του βουλευτή είτε όχι, διατίθεται ανάλογος αριθμός αστυνομικών, ο οποίος όμως δεν υπερβαίνει αυτόν των εν ενεργεία Υπουργών.
η. Στα γραφεία του κυβερνώντος κόμματος, για προσωπική ασφάλεια στελεχών του, διατίθενται μέχρι δεκαπέντε (15) αστυνομικοί και στα γραφεία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για τον ίδιο σκοπό, διατίθενται μέχρι δέκα (10) αστυνομικοί. Στα γραφεία των λοιπών κομμάτων, για την ασφάλεια των στελεχών τους, δεν διατίθενται αστυνομικοί.
θ. «Για την ασφάλεια των Προέδρων των Ανωτάτων Δικαστηρίων και του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, διατίθενται, σε καθέναν, μέχρι τέσσερις (4) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα. Επίσης, για την ασφάλεια εισαγγελέων, ανακριτών και δικαστών που χειρίζονται ειδικές υποθέσεις, διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα. Η λήψη των μέτρων αυτών παύει έξι (6) μήνες μετά τη διεκπεραίωση της χειριζόμενης υπόθεσης ή παρατείνεται για έξι (6) ακόμη μήνες, με αιτιολογημένη νέα διάταξη του αρμοδίου Εισαγγελέα Εφετών».
ι. Για την ασφάλεια των διπλωματών, εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας, διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα.
ια. Για την ασφάλεια των προσώπων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου διατίθενται μέχρι δύο (2) αστυνομικοί και ένα (1) συνοδευτικό όχημα. Οι ειδικοί λόγοι ασφαλείας των περιπτώσεων δ΄, στ΄και ι΄ αξιολογούνται κατά τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 68.
«ιβ. Για την ασφάλεια των περιφερειαρχών μέχρι δύο (2) αστυνομικοί».
7. Ο αριθμός των διατιθεμένων στις περιπτώσεις της προηγουμένης παραγράφου αστυνομικών και οχημάτων, δύναται να προσαυξάνεται, εφόσον συντρέχουν ειδικοί προς τούτο λόγοι ασφαλείας.
8. Το αστυνομικό προσωπικό που διατίθεται για τη συνοδευτική ασφάλεια προσώπων επιλέγεται από κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και δεν εκτελεί άλλα καθήκοντα πέραν της αποστολής του. Αξιωματικοί και λοιποί βαθμοφόροι διατίθενται ως συνοδευτική ασφάλεια μόνο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρόεδρο της Κυβέρνησης,
στον Πρόεδρο της Βουλής και στους Αρχηγούς των Κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή. Κατ’ εξαίρεση, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες στη συνοδευτική ασφάλεια προσώπου διατίθενται πέραν των τεσσάρων (4) ατόμων, ο ένας εξ΄ αυτών είναι βαθμοφόρος μέχρι του βαθμού του ανθυπαστυνόμου.
9. Το χρονικό διάστημα που διατίθεται το αστυνομικό προσωπικό για συνοδευτική ασφάλεια, δεν δύναται να υπερβαίνει τα τέσσερα (4) έτη. Μετά το πέρας του χρονικού αυτού διαστήματος, ο ίδιος αστυνομικός δεν δύναται να διατεθεί εκ νέου σε συνοδευτική ασφάλεια πριν την παρέλευση τριών (3) ετών. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν εφαρμόζονται για τους αστυνομικούς που διατίθενται στην συνοδευτική ασφάλεια του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Προέδρου της Κυβέρνησης, του Προέδρου της Βουλής και των Αρχηγών των Κομμάτων που εκπροσωπούνται στην Βουλή.
10. Το αστυνομικό προσωπικό που διατίθεται σε συνοδείες ασφαλείας:
α. «Δεν επιτρέπει στα προστατευόμενα πρόσωπα να επιβαίνουν στα υπηρεσιακά συνοδευτικά οχήματα, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων και εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι ασφάλειας, υστέρα από εκτίμηση του επικεφαλής της αποστολής.
β. Με την επιφύλαξη της προηγούμενης περίπτωσης, δεν εκτελεί καθήκοντα οδηγού του προστατευόμενου προσώπου ή άλλες υπηρεσίες πέραν εκείνων που ανάγονται στην αποστολή του».
γ. Δεν αντικαθίσταται όταν κάνει χρήση των προβλεπόμενων αδειών του.
δ. Υποβάλλει στην Υπηρεσία του κάθε μήνα αλλά και έκτακτα όταν απαιτείται αναφορά για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του, η οποία λαμβάνεται υπόψη κατά την επανεξέταση των μέτρων».