18.4.16

Το ANADOLU των Τούρκων προχωρά και θα πλέει στο Αιγαίο μέχρι το 2021

Σε περίπτωση συγκρούσεως με την Ελλάδα, θα αποτελέσει  έναν θαυμάσιο ...βιότοπο στον πυθμένα του Αιγαίου!
ΑΛΕΞ
Στο πλαίσιο του Διεθνούς Συμποσίου για την Ναυτική Ισχύ και Ασφάλεια που έγινε το διήμερο 13-14 Απριλίου  στην έδρα της Ναυτικής Ακαδημίας Πολέμου του Τουρκικού ΠΝ (Κωνσταντινούπολη), παρουσιάστηκαν από το ναυπηγείο SEDEF το οποίο έχει αναλάβει την κατασκευή του πλοίου αμφιβίων επιχειρήσεων LHD (Landing Helicopter Dock) νέες λεπτομέρειες όσον αφορά το υπόψη project με ορίζοντα παράδοσης το έτος 2021.

Ειδικότερα παρουσιάστηκε μακέτα του πλοίου το οποίο θα φέρει το όνομα ANADOLU (Ανατολία) και πλευρικό αριθμό L-408, καθώς και κάποια αριθμητικά δεδομένα, όπως αυτά αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα:
  pinakas_turkey_ship
Το υπόστεγο όπου θα φιλοξενούνται τα πτητικά μέσα έχει έκταση 900 τετραγωνικά μέτρα. Κάτω από το κατάστρωμα του υποστέγου, βρίσκεται το κατάστρωμα μεταφοράς βαρέων οχημάτων, συνολικής έκτασης 1.410 τετραγωνικών μέτρων, στο οποίο μπορούν να φιλοξενηθούν 29 άρματα μάχης Leopard 2A4, ενώ ακόμη 17 Leopard 2A4 μπορούν να φιλοξενηθούν στην δεξαμενή του πλοίου, η οποία έχει συνολική έκταση 1.165 τετραγωνικά μέτρα (μήκος 69,3 μέτρα, πλάτος 16,8 μέτρα).
Η δεξαμενή, όταν δεν μεταφέρει οχήματα, μπορεί να φιλοξενήσει αποβατικά σκάφη και πιο συγκεκριμένα 4 LCM-1E/LCM-8, 4-6 σκάφη τύπου RIB,  εναλλακτικά 1 LCAC. (Landing Craft Air Cushion ή αλλιώς μικρό hovercraft).
  
Όσον αφορά τα οπλικά συστήματα για την αυτοπροστασία του το πλοίο θα διαθέτει:
α. 5 πυροβόλα 25 χιλιοστών επί τηλεχειριζόμενου πυργίσκου STOP της ASELSAM
β. 2 συστήματα CIWS Phalanx των 20 χιλιοστών
γ. 1 αντιπυραυλικό σύστημα RAM Mk 31 Guided Missile Weapon System (GMWS).
γ. Επιπλέον θα διαθέτει το σύστημα αντιμετώπισης τορπιλών (HIZIR) και το σύστημα αντιμέτρων KALKAN, τα οποία κατασκευάζονται επίσης από τουρκικές εταιρείες.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα συστήματα θα εξοπλιστεί με το Σύστημα Διαχείρισης Μάχης GENESIS ADVENTτης τουρκικής εταιρείας Havelsan και το ραντάρ έρευνας Smart-S Mk2, ενώ το σύνολο των ηλεκτρονικών υποσυστημάτων επικοινωνιών και προστασίας του πλοίου θα είναι τουρκικής κατασκευής.
ΠΗΓΕΣ:
www.harpak.edu.tr
www.Turkishnavy.net
http://www.militaire.gr/