12.11.12

4 νεογνά έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα

Τέσσερα νεογνά έχασαν τη ζωή τους την τελευταία εβδομάδα στη Μονάδα Νεογνών του νοσοκομείου Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ.

Ο θάνατος των νεογνών φέρεται να οφείλεται σε ενδονοσοκομειακή λοίμωξη από το εντεροβακτηρίδιο κλεψιέλα, ενώ ελέγχεται εάν ο θάνατος ενός ακόμη νεογνού οφείλεται στην ίδια αιτία, αναφέρει το star.gr.
Στη μονάδα νοσηλεύονται 32 ακόμη νεογέννητα, αλλά οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου αποφάσισαν να μην κλείσει η μονάδα και να τους χορηγηθεί προληπτικά αντιβίωση.. 
http://www.filoksenos.blogspot.gr