Σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να γίνουν δύο παρατηρήσεις :.... ![]() 1) Mια σημαντικότατη μείωση στα διατιθέμενα κονδύλια για την προμήθεια ανταλλακτικών δεν μπορεί παρα να παρασύρει προς τα κάτω και τις ήδη μειωμένες διαθεσιμότητες των μαχητικών α/φ της ΠΑ, σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη για την χώρα και ενώ η περιοχή κυριολεκτικά βράζει. 2) Οι διατιθέμενοι πόροι για αγορά καυσίμων παραμένουν μεν στα ίδια επίπεδα, αλλά θα πρέπει να τονίσουμε ότι τα καύσιμα το 2010 ήταν πολύ ακριβότερα από το 2009. Το 2009 η τιμή του πετρελαίου κυμάνθηκε κατά μέσα όρο στα 60 δολάρια / βαρέλι, ενώ το 2010 ήταν σημαντικά αυξημένη στα ~ 80 δολάρια / βαρέλι - μια αύξηση της τάξης του 25%.. Που σημαίνει ότι, αν το 2010 ξοδέψαμε για καύσιμα ποσό αντίστοιχο με αυτό του 2009, είτε καταναλώνονται καύσιμα απο τα πολεμικά αποθέματα, είτε οι πιλότοι μας πέταξαν 25% λιγότερο, με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στην εκπαίδευση των χειριστών της ΠΑ. Και η κατρακύλα συνεχίζεται... Βλέπε σχετικά : Προυπολογισμός διάλυσης Αφοπλισμός προ των πυλών εν κρυπτώ |
* ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ * ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ * ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ *ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ * ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ 24ωρη ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *ΕΦΕΔΡΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ : 1) www. fnpress.blogspot.gr ----- Email: sv1salfa@gmail.com -
17.2.11
