4.9.10

ΟΡΓΙΑΖΕΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΟ ΛΕΥΚΑΝΤΙ ΕΥΒΟΙΑΣ !


Το " Dodos " σφραγισμένο...



-Για να σου δώσουν απόδειξη πρέπει να τη ζητήσεις !


-Παρά το κλείσιμο καταστημάτων για φοροδιαφυγή, αυτή συνεχίζεται από τους επιτήδειους !






-Παρασκευή ( χθες) , βρήκε να..."μπλοκάρει"  η ταμειακή μηχανή  του  "SIESTA" στο Λευκαντί. (περίεργο γιατί συνήθως "μπλοκάρει" τις άλλες μέρες !!!


-Το κλείσιμο του κοντινού " dodos" δεν φαίνεται να επηρέασε και πολύ τους άλλους όπως πχ το πρακτορείο εφημερίδων στην ίδια περιοχή που πάντα "ξεχνά" να δίνει αποδείξεις !



Το " SIESTA" 





ΥΠΟΓΡΑΦΗ :

Ένα παραθεριστής, που βαρέθηκε να ζητά αποδείξεις....