9.9.10

Εξακολουθούν να διαβιούν παρασιτικά οι αθίγγανο..ι

Έκλεβαν ηλεκτρικό ρεύμα

Ρεύμα από κολόνες της ΔΕΗ για τον καταυλισμό τους στην περιοχή Καλύβια Σοχάς, στη Σπάρτη, έκλεβαν τέσσερις αθίγγανοι, τους οποίους εντόπισαν αστυνομικοί της Ασφάλειας Σπάρτης.

Οι δύο εκ των τεσσάρων συνελήφθησαν και θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Σπάρτης, ενώ οι άλλοι δύο αναζητούνται.
zougla.gr