7.10.09

Πόσο σοβαρός μπορεί να θεωρηθεί ένας υπουργός, όταν 4 μέρες πριν από τις εκλογές αυξάνει τα διόδια;

Το ξαναγράφουμε...
Η Ν.Δ. πρόδωσε τους ψηφοφόρους της.
Κατά τα άλλα, επιβλήθηκε και η δεύτερη φάση των αυξήσεων στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, με τον απερχόμενο υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, να απαντά δημοσίως στις επικρίσεις που δέχτηκε για το επίμαχο αυτό θέμα.
Οι αυξήσεις που είχε ανακοινώσει λίγο πριν από τις εκλογές η κοινοπραξία "Νέα Οδός" επιβλήθηκαν σε δύο δόσεις, καθώς την πρώτη μέρα εφαρμογής στις 29 Σεπτεμβρίου, οι υψηλότερες τιμές ίσχυσαν μόνο στα πλευρικά διόδια (Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων, Θήβας και Τραγάνας) και όχι στα μετωπικά διόδια (Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας) επειδή δεν ήταν έτοιμο το ηλεκτρονικό σύστημα.
Το σύστημα λειτούργησε και οι νέες τιμές, που υπολογίζονται με βάση το χιλιόμετρο, επιβλήθηκαν χθες και οι τιμές που ισχύον είναι: Αφίδνες (1,85 ευρώ), Θήβα (2,25 ευρώ) και Τραγάνα (2,20 ευρώ).
Η ανακοίνωση των διοδίων πριν από τις εκλογές προκάλεσε έντονες πολιτικές αντιδράσεις και δυσαρέσκεια κυρίως στο εσωτερικό της Ν.Δ. για την επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής.
Ωστόσο σε χθεσινή του ανακοίνωσε ο κ. Σουφλιάς, κάνει λόγο για ανακρίβειες, ξεκαθαρίζοντας ότι το πότε και πόσο θα αυξηθούν τα διόδια δεν το αποφασίζει το ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά προβλέπεται στη ...σύμβαση παραχώρησης. (!)
"...Όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις, δεν μπορεί να εμποδιστεί ο παραχωρησιούχος να προχωρήσει στην προβλεπόμενη αλλαγή...", σημειώνει ο κ. Σουφλιάς και προσθέτει ότι "...τη Σύμβαση παραχώρησης για την Ιόνια Οδό την ενέκρινε η Βουλή τον Απρίλιο του 2007 και την ψήφισαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ (Νόμος 3555/ΦΕΚ 81Α)..."
Κύριε Σουφλιά, δεν πρέπει να είσαι μόνο κουφός, αλλά και...
Ο παραχωρησιούχος εν προκειμένω, και μετά από εισήγησή σου κ. Σουφλιά, δεν θα μπορούσε να επικαλεσθεί - έστω για λίγες μέρες - λόγους αντικειμενικής αδυναμίας ή και ανωτέρας βίας, ώστε να φανεί πως δεν ...υφίστανται οι προϋποθέσεις;
Πολύ χοντρό το δούλεμα σαρακατσιάνε.!