10.10.20

Με ενιαίο πομποδέκτη τα διόδια όλων των αυτοκινητόδρομων από τις 4 Νοεμβρίου

 

Τώρα θα τα "ακούσετε"! Ο πομποδέκτης είναι το πρόβλημα ή ότι γεμίσατε όλη την Ελλάδα με σταθμούς διοδίων, με αποτέλεσμα  να στερείτε την ελευθερία κινήσεως του λαού και να τον υποχρεώνετε να πληρώνει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ διόδια,   που τελικά δεν καταλήγουν (τουλάχιστον) στο κράτος (να πούμε χαλάλι) αλλά σε τσέπες ιδιωτών! 
Φτάσατε σε σημείο να έχετε επιτρέψει κατασκευή διοδίων κάθε λίγα χιλιόμετρα με αποτέλεσμα -συν τοις άλλοις- να καθυστερείτε και την κυκλοφορία!
 Δεν σας έφτανε η ΜΟΜΑ (που τη καταργήσατε) θέλατε ιδιωτικές εταιρίες για τους γνωστούς λόγους. Άσε το κακό με τις κάμερες, που γεμίσατε τους δρόμους  με αυτές που -λέει- περίσσεψαν από τους Ολυμπιακούς αγώνες,  κ.λ.π. ευτράπελα-
 Αλήθεια τι συγκινητικό το ενδιαφέρον σας για την υγεία των ταξιδευόντων! Με 120 χιλιόμετρα την ώρα πηγαίνουν μόνο τα πατίνια και μάλιστα σε δρόμο που με τα διόδια που του βάλατε θα έπρεπε -εκ κατασκευής-το όριο να είναι τουλάχιστον  140 χλμ/ω.

 Αλλά πως θα μαζεύατε χρήματα αφού τα διόδια τα εισπράττουν άλλοι, εσείς να μη βγάλετε κάτι από τα όρια ταχύτητος;
Αυτά απευθύνονται σε όλους όσους συνετέλεσαν και συντελούν στο ανοσιούργημα αυτό των διοδίων που ουσιαστικά αποτελούν άλλον ένα παράγοντα στερητικό της ελευθερίας των πολιτών.
ΑΛΕΞ



Από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου τίθεται σε πλήρη λειτουργία η διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από όλους τους αυτοκινητοδρόμους: Αττική Οδό, Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Εγνατία Οδό, Γέφυρα, Ολυμπία Οδό και Μορέα.

Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού γίνονται τεχνικές δοκιμές και έχουν ξεπεραστεί όλες οι μικρές τεχνικές δυσκολίες.

«Η διαλειτουργικότητα των αυτοκινητοδρόμων, δηλαδή η δυνατότητα που δίνεται στους πολίτες να διέρχονται σε όλους τούς αυτοκινητοδρόμους της χώρας με ένα ενιαίο πομποδέκτη, το ενιαίο e-pass, ήταν κάτι που από την πρώτη στιγμή το βάλαμε στις προτεραιότητές μας, αφού έπρεπε να επιτέλους να γίνει και στην Ελλάδα, αυτό που σε άλλες χώρες θεωρείται αυτονόητο, να μη χρειάζεται, δηλαδή ο οδηγός να αλλάζει 3-4 πομποδέκτες για την ίδια διαδρομή» τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών και πρόσθεσε: «Έτσι, ένα χρόνιο αίτημα των πολιτών που κινούνται στους αυτοκινητοδρόμους και αφορούσε στη διευκόλυνσή τους και τη μείωση καθυστερήσεων, αντιμετωπίζεται οριστικά από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών».

https://www.real.gr/