21.10.20

Τέλη κυκλοφορίας 2021: Πότε θα αναρτηθούν στο Taxisnet - Αναλυτικά τα ποσά που θα καταβάλετε



Αντίστροφα πλέον μετρά ο χρόνος για χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων καθώς από τα μέσα έως το τέλος Νοεμβρίου 2020, αναμένεται να αναρτηθούν στο Τα στο TaxisNet τα ποσά τελών κυκλοφορίας 2021.

Σημειώνεται πως και για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2021 δεν προβλέπεται καμιά αλλαγή.

1. Οι υποπεριπτώσεις α ́ και β ́ της περίπτωσης Α ́ της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 2948/2001 (Α 242), όπως ισχύει, αντικαθίστανται ως εξής:

«Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης

α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής

ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000    Κατηγορία    Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)    Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)

  • Α’    Έως 300    22
  • Β’    301-785    55
  • Γ’    786-1.071    120
  • Δ’    1.072-1.357    135
  • Ε’    1.358-1.548    225
  • ΣΤ’    1.549-1.738    250
  • Ζ’    1.739-1.928    280
  • Η’    1.929-2.357    615
  • Θ’    2.358-3.000    820
  • Γ    3.001-4.000    1.025
  • Κ’    4.001 και άνω    1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005    Κατηγορία    Κυλινδρισμός κινητήρα    Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)

  • Α’    Έως 300    22
  • Β’    301-785    55
  • Γ’    786-1.071    120
  • Δ’    1.072-1.357    135
  • Ε’    1.358-1.548    240
  • ΣΤ’    1.549-1.738    265
  • Ζ’    1.739-1.928    300
  • Η’    1.929-2.357    630
  • Θ’    2.358-3.000    840
  • I’    3.001-4.000    1.050
  • Κ’    4.001 και άνω    1.260

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά    Κατηγορία    Κυλινδρισμός κινητήρα    Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)

  • Α’    Έως 300    22
  • Β’    301-785    55
  • Γ’    786-1.071    120
  • Δ’    1.072-1.357    135
  • Ε’    1.358-1.548    255
  • ΣΤ’    1.549-1.738    280
  • Ζ’    1.739-1.928    320
  • Η’    1.929-2.357    690
  • Θ’    2.358-3.000    920
  • I’    3.001-4.000    1.150
  • Κ’    4.001 και άνω    1.380

β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:

ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο)    ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ C02 (σε ευρώ)

  • 0-90          0
  • 91-100    0,90
  • 101-120    0,98
  • 121-140    1,20
  • 141-160    1,85
  • 161-180    2,45
  • 181-200    2,78
  • 201-250    3,05
  • Άνω των 251    3,72

Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα):    140 Ευρώ

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.»

2. Το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης ζ’ της περίπτωσης Α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται, ως εξής:

«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων»

3. Η παράγραφος 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), τροποποιείται, ως εξής:

Στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.

Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια, ως εξής:

«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».

Στο έκτο και στο έβδομο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.

Στο τέλος του έβδομου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια ως εξής:

«Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.».

4. Η παράγραφος 3 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α 152), αντικαθίσταται, ως εξής:

«Οι διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων ισχύουν για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους 2016 και επομένων.»

5. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου παύει να ισχύει κάθε διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά τα εν λόγω θέματα.

https://www.pronews.gr/