14.5.19

Έρχονται σε λίγες μέρες τα «βέλη» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όλα ωραία, αλλά οι σιδηροτροχιές είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τραίνα που θα κινούνται με τέτοιες ταχύτητες; Γιατί μέχρι πρόσφατα είχαμε εκτροχιασμούς με σχεδόν μηδενικές ταχύτητες!!! Juan
Το πρώτο express ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε τρεις ώρες και 55 λεπτά, δρομολογείται στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από το πρωί της ερχόμενης Δευτέρας, 20 Μαΐου.
Όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα, εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς, σε Λιανοκλάδι και Λάρισα, θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από τέσσερις ώρες αντί για πέντε που απαιτούνται σήμερα.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι, ενώ θα διαθέτουν ακόμη και δίκτυο WiFi.
Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία δύο ακόμη υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες, αντίστοιχες με το «Ασημένιο Βέλος», το οποίο είχε έλθει δοκιμαστικά στα περσινά εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Τη νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χιλιομέτρων, αναμένεται να παρουσιάσει αύριο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, συνοδευόμενος από τις διοικήσεις του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
crashonline.gr