23.1.15

Πόσα ξοδεύουν για τις προεκλογικές τους καμπάνιες οι υποψήφιοι βουλευτές - Οι «ταρίφες» στα ξενοδοχεία

Efenpress:Όλα για την πατρίδα ή για την...παρτίδα;
Το αδιαχώρητο παρατηρείται αυτές τις ημέρες στα μεγάλα ξενοδοχεία του κέντρου, καθώς οι προεκλογικές εκστρατείες των υποψηφίων «περνάνε» και από τις πολυτελείς αίθουσές τους. Πρωταθλητές αναδεικνύονται τα μεγαλοστελέχη της Νέας Δημοκρατίας αλλά και του ΠΑΣΟΚ, τα οποία, εκτός από τις τοπικές εκδηλώσεις σε δήμους και τις επισκέψεις σε συλλόγους (Κρήτες, Πόντιοι, Ηπειρώτες κ.λπ.), διοργανώνουν σε αυτά τα ξενοδοχεία την παραδοσιακή κεντρική ομιλία τους.

Σε περιόδους μνημονίου, ωστόσο, οι χρυσές δουλειές που έκαναν κάποτε οι ξενοδόχοι δεν υπάρχουν… Kάποιοι παραδοσιακοί «παίκτες» κυρίως της Αθήνας ενοικιάζουν τις αίθουσες για την κεντρική τους ομιλία.
Στο ξενοδοχείο «Κάραβελ», που θεωρείται πρωταθλητής των προεκλογικών συγκεντρώσεων, η τιμή για την κεντρική αίθουσα μπορεί να φτάσει και τις 3.000 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται καφές και βουτήματα, αλλά και ένας βασικός εξοπλισμός με μικρόφωνα και μεγάφωνα. Στα ίδια ποσά κυμαίνεται και η ενοικίαση της αίθουσας που υπάρχει στο roof garden.
Στα ίδια επίπεδα βρίσκονται και οι τιμές στο ξενοδοχείο «Τιτάνια», στην οδό Πανεπιστημίου, υπάρχει ωστόσο και η λύση του Χίλτον για λίγους καθώς έχει τις πιο ακριβές τιμές.
Πιο φθηνή λύση, της τάξης των 800-1.500 ευρώ, αποτελεί το ξενοδοχείο «President» στη Λεωφόρο Κηφισίας και το ξενοδοχείο «Stanley» στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Αν σε αυτά τα έξοδα προστεθεί και το κόστος των φυλλαδίων, το οποίο ανάλογα με την ποιότητα κυμαίνεται στα 3.000-4.000 ευρώ τα 100.000 αντίτυπα ένας «λάιτ» προεκλογικός αγώνας υποψηφίου στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη ξεπερνάει τα 10.000 ευρώ.
 defencenet.gr