8.8.14

Το «Τέρας της Κασπίας θάλασσας» ναυπηγείται ξανά; (vid)


Το KM σχεδιάστηκε το 1964 – 1965, και ήταν το μοναδικό στο κόσμο σε μέγεθος και ωφέλιμο φορτίο. Οι πρώτες φωτογραφίες από τους αμερικανικούς κατασκοπευτικούς δορυφόρους έδειξαν ένα παράξενο αεροσκάφος που είχε τα γράμματα «KM» στην άτρακτο του. 

Η CIA το τότε το χαρακτήρισε ως «Kaspian τέρας», ενώ στην πραγματικότητα σήμαινε «Korabl maket» – «πρωτότυπο πλοίο» στα ρωσικά. Επικεφαλής σχεδιαστής για αυτό το αεροσκάφος ήταν Rostislav Alexeyev, και ο επικεφαλής μηχανικός ήταν V.Efimov. 


Το ekranoplan είχε άνοιγμα φτερών 37,6 m, μήκος – 92 m, μέγιστο βάρος απογείωσης – 544 τόνους. Μέχρι να ναυπηγηθεί το An-225 ήταν το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο. Το KM σχεδιάστηκε ως ένα ειδικό όχημα για στρατιωτικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις διάσωσης. Ωστόσο σχεδιασμός μιας τέτοιας μηχανής προκάλεσε και σοβαρές δυσκολίες. 

Ήταν από την αρχή χαρακτηρισμένο ως θαλάσσιο σκάφος και πριν από την πρώτη πτήση ένα μπουκάλι σαμπάνια έσπασε τη μύτη του. 

Θα εμφανιστεί για πρώτη φορά με τη σημαία του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού, αλλά για πρώτη φορά το "πέταξαν" πιλότοι της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας. 


Η πρώτη Δοκιμή KM ξεκίνησε το 1966 στην Κασπία θάλασσα κοντά Kaspiysk (Νταγκεστάν). 

Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε από τον V. Loginov και ο ίδιος ο Rostislav Alexeyev, το οποίο ήταν πολύ ασυνήθιστο – οι περισσότεροι σχεδιαστές σοβιετικά αεροσκάφη δεν πιλοτικά δικές τους δημιουργίες. Όλες οι εργασίες που διεξάγονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυπηγικής Βιομηχανίας. 

Το KM ήταν σχεδιασμένο να έχει ένα βέλτιστο (απόδοση καυσίμου) ταχύτητα πλεύσης από 430 χλμ/ώρα (267 mph, με 232 κόμβους), και μέγιστη επιχειρησιακή ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα, 270 κόμβοι). Η μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ήταν 650 χλμ/ώρα (404 mph, με ταχύτητα 350 κόμβων), [6] , αν και κάποιες πηγές υποστηρίζουν μέχρι και 740 km / h (460 μίλι/ώρα, 400 κόμβοι). 

Το KM δοκιμάστηκε στην Κασπία Θάλασσα για 15 χρόνια, μέχρι το 1980 Το 1980, λάθος του πιλότου του, προκάλεσε τη συντριβή χωρίς ανθρώπινα θύματα. Το όχημα ήταν πολύ βαρύ για να ανακτηθεί από τον βυθό καί έμεινε έκτοτε εκεί. 

Τα στοιχεία από The Osprey Εγκυκλοπαίδεια των ρωσικών αεροσκαφών 1875 – 1995, [9] Το Ekranoplan της Ρωσίας: Το Τέρας της Κασπίας Θάλασσας[10] 

Γενικά χαρακτηριστικά 

Μήκος: 92,00 m (301 ft 10 in)
Έκταση: 37.60 m (123 ft 4 in)
Διάρκεια Tail σταθεροποιητής: 37 m (121 ft 5 in)
Ύψος: 21.80 m (71 ft 6 in)
Περιοχή φτερών: 662.50 m 2 (7,131.1 τετραγωνικά πόδια)
Κενό βάρος: 240,000 κιλά (£ 529.109)
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 544.000 kg (£ 1.199.315)
Σταθμός ηλεκτροπαραγωγής: 10 × Dobrynin VD-7 στροβιλοκινητήρες, 127,53 kN (28,670 lbf) 

Επίδοση 

Μέγιστη ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα? 270 kn)
Ταχύτητα κρουαζιέρας: 430 km / h (267 μίλια/ώρα? 232 kn)
Εύρος: 1,500 km (932 mi? 810 ναυτικά μίλια)
Υψόμετρο αποτέλεσμα Ισόγειο: 4-14 m (13 ft 1 σε 45 ft 11 in)
Μέγιστη κατάσταση της θάλασσας: 1,2 m (3 ft 11 in)

Σήμερα οι Αμερικανικές Μυστικές Υπηρεσίες ανακάλυψαν την ναυπήγηση ενός παρόμοιου σκάφους, που σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του Πούτιν για αναβάθμιση του Ναυτικού μάλλον βγαίνουν πραγματικές. Εξάλλου οι Ρώσοι θέλουν ένα θαλάσσιο τέρας να μπορεί να μεταφέρει στη Θάλασσα ή πάνω απο αυτήν φορτίο πάνω απο 500 τόννους που θα είναι άρματα, οχήματα και Καταδρομείς παντού στις ακτές της Ρωσικής επικράτειας και της Μαύρης Θάλασσας!



http://amina-politiki.blogspot.gr/