12.2.11

Κινητικότητα στην Πολεμική Αεροπορία


T
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον ειδικό αλλά και τον ημερήσιο τύπο (Λεωνίδας Μπλαβέρης-Δημοκρατία, περιοδικό Πτήση) επίκεινται σημαντικές αλλαγές στην δομή της ΠΑ. Οι κυριότερες από αυτές αφορούν :

• Tην διάλυση της 348 Μοίρας Τακτικής αναγνώρισης (είδηση για την οποία διατηρούμε ορισμένες επιφυλάξεις), με μόλις 4 RF-4 να παραμένουν σε υπηρεσία ως σμήνος υπό την αιγίδα μιας εκ των "Φαντομάδικων" μοιρών της 117 Πτέρυγας Μάχης με σκοπό την αξιοποίηση του ατρακτιδίου ASTAC. Πάντα σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα υπόλοιπα RF-4 που θα αποσυρθούν θα κανιβαλιστούν με σκοπό την υποστήριξη των F-4 AUP που βρίσκονται σε υπηρεσία στις 338ΜΔΒ και 339ΜΠΚ Μοίρες, ενώ μέρος του προσωπικού θα επανεκπαιδευτεί σε νέα πτητικά καθήκοντα....

• Στην 110ΠΜ της Λάρισσας θα παραμείνουν προς το παρόν η 346 Μοίρα με τα F-16 Block 30 καθώς και η 337 Μοίρα "Φάντασμα" με τα υψηλότερων δυνατοτήτων F-16 Block 52+, ενώ υπάρχουν σκέψεις για την συστέγαση όλων των Μοιρών που επιχειρούν με τα παλαιότερα Βlock 30 για λόγους επίτευξης οικονομίας.

• Στον Άραξο (116 Πτέρυγα Μάχης) υιοθετείται ο σχεδιασμός δημιουργίας 3ης Μοίρας (334 ή 342Μ) ή που θα μοιραστεί τα νέα F-16 Βlock 52+ με την 335Μ, ενώ σε υπηρεσία θα παραμείνουν προς το παρόν οι κουρσάροι της 336Μ, τα θρυλικά Α-7 Corsair II, γεγονός που διευκολύνεται και από την παρουσία μεγάλου αποθέματος ανταλλακτικών. Φυσικά δεν είναι και πολύ δύσκολο να γίνει αντιληπτός ο λόγος για τον οποίο η ηγεσία της ΠΑ θέλει να διατηρήσει σε υπηρεσία τα Α-7E τουλάχιστον μέχρι το 2014, καθώς η ικανότητα μεταφοράς φορτίου μεγαλύτερου των 6 τόνων(..) σε συνδιασμό με την ακτίνα αποστολής της τάξης των 1.100 χιλιομέτρων τα καθιστούν ανεκτίμητα σε περίπτωση σύρραξης.



Fly low,hit hard..
εν κρυπτώ