19.6.10

Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ....



  Όπως μας πληροφορεί αναγνώστης μας, είχε καταγγείλει  τηλεφωνικώς στον τέως προϊστάμενο της Εφορίας Αμπελοκήπων, Θεσσαλονίκης, επιχείρηση η οποία συστηματικά δεν έδινε αποδείξεις για τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
  Και η απάντηση του τέως : " Να έλθετε εδώ, να κάνετε γραπτή και επώνυμη καταγγελία και μετά θα δούμε..."
 * Και η δική μας θέση: Καλά του κάνανε και τον υποβίβασαν, διότι όφειλε να δεχθεί την καταγγελία, έστω και τηλεφωνικά και να στείλει υπαλλήλους να διερευνήσουν το βάσιμο αυτή ή όχι.
   Αλλά, ο κύριος είχε εδραιωθεί στη καρέκλα του και δεν ενδιαφερόταν για ..λεπτομέρειες !
* Φυσιολογικά θα έπρεπε ο αναγνώστης μας, αντί να δώσει τόπο στην οργή, να τον καταγγείλει για παράβαση καθήκοντος , αλλά......