8.7.20

Έπαιξαν με την υγεία του κόσμου

Αν δεν υπήρχε το πρόβλημα με τη τουρκία, θα έπρεπε να τα μαζεύουν.Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει-μέχρι στιγμής κάποιος λιγότερο άχρηστος πολιτικός σχηματισμός...
Juan

Το δημοσιογραφικό μικροσκόπιο λειτούργησε για άλλη μία φορά σωστά και αποκαλύπτει σε όλο της το μεγαλείο την «Επιχείρηση Πέτσα» ή την λεγόμενη «Στρατηγική της Αράχνης».  Δηλαδή, πώς στήνει το Μαξίμου το απόλυτα ελεγχόμενο δίκτυο διασποράς ενημέρωσης μέσω παροχής κρατικών κονδυλίων με αλγόριθμο προτίμησης σε ημετέρους και με το πρόσχημα μία καμπάνια προστασίας των πολιτών από τον Covid- 19.

Θα μπορούσε να είναι η τέλεια κομπίνα αν δεν ήταν άτσαλα στημένη και με ερασιτεχνικό συντονισμό. Ήταν τόσο ξεκάθαρο πώς οι «ευνοούμενοι» έλαβαν την μερίδα του λέοντος και πώς οι «ενδιάμεσοι» χρηματοδοτήθηκαν με λιγότερα ποσά για να μην αντιδράσουν ώστε τα «εχθρικά» ΜΜΕ να μην πάρουν φράγκο. Κλασσικό δόγμα του Καραγκιόζη, τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου. Μόνον που ο κόσμος των ΜΜΕ δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι Θέατρο Σκιών όσο και αν η εξουσία το ονειρεύεται και το επιδιώκει.
Η ανάλυση των ποσών που δόθηκαν από τον Στέλιο Πέτσα, κυβερνητικό εκπρόσωπο και άμεσο συνεργάτη του πρωθυπουργού αποκαλύπτουν το ξεκάθαρο σκεπτικό που επικράτησε στο Μαξίμου. Η κυβερνητική στρατηγική ήταν σχεδόν απλοϊκή. Θα στηριχθούν με πληθωρικές διαφημιστικές χορηγίες από τα κονδύλια του κρατικού κορβανά όσα ΜΜΕ αποδειγμένα όχι μόνον στηρίζουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, διακριτικά ή εμφανώς, το σύστημα διακυβέρνησης Μητσοτάκη αλλά και εκείνα που δουλοπρεπώς  εκφράζουν σε καθημερινή βάση τον «θαυμασμό τους» για το κυβερνητικό έργο και τις θυγατρικές παρακυβερνητικές παραφυάδες του, όπως επί παραδείγματι είναι ο Δήμος Αθηναίων. Έτσι εξηγείται ότι ανύπαρκτης επιρροής ιστοσελίδες Lifestyle επιχορηγήθηκαν πλουσιοπάροχα διότι απλά ανήκουν στον κύκλο εργασιών συγκεκριμένων μικρών, μεγάλων ή απλώς ανύπαρκτων εκδοτών. Ο περίφημος «αλγόριθμος Πέτσα» λειτούργησε με την στενή παραταξιακή και οπαδική λογική. Όποιος δεν είναι φανερά και ξεκάθαρα μαζί μας είναι εναντίον μας.
Δεν  ήθελαν λοιπόν να αποκαλυφθεί το εύρος της πολιτικής - οπαδικής λογικής τους διότι απλά αυτή η λογική συνάδει μόνον με καθεστώτα μπανανίας. Το κράτησαν μυστικό αλλά τέτοια μυστικά δεν παραμένουν για πολύ στο χρονοντούλαπο της ιστορίας διότι κάποιοι (πάντα) φοβούνται και τον πέλεκυ της Δικαιοσύνης. Διότι το ένα φέρνει το άλλο και στο τέλος ενδεχομένως κάποιοι να καταλήξουν κατηγορούμενοι για υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος.
Ας ρίξουμε μία ματιά στα πραγματικά ποσά που εισέπραξαν οι Όμιλοι για όλα τα ΜΜΕ που διαθέτουν. Πρόκειται για τους Ομίλους που έχουν τηλεοπτικό σταθμό, ραδιοφωνικούς σταθμούς, site και εφημερίδες.
ΟΜΙΛΟΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
STAR:  905.066
ALPHA: 862.399
ALPHATV.GR: 124.000
STAR.GR:  124.000
ΔΡΟΜΟΣ: 37.199
ΔΙΕΣΗ: 37.199
DROMOSFM.GR: 18.600
DIESI.GR:  18.600
ΣΥΝΟΛΟ: 2.127.063
ΟΜΙΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗ  ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ 
ΣΚΑΙ: 1.029.200
SKAI.GR: 124.000
SKAI FM: 123.008
SKAIRADIO.GR: 37.200
SPORT FM: 49.604
SPORT-FM.GR: 24.800
ΣΥΝΟΛΟ: 1,387,812
OMΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΑΝΤΕΝΝΑ: 967.189
ΑΝΤΕΝΝΑ.GR: 124.000
MAKTV: 123.960
ΡΥΘΜΟΣ: 49.600
EASY: 37.200
RYTHMOSFM.GR: 24.800
EASY972.GR: 24.800
ΣΥΝΟΛΟ: 1.351.549
OMIΛΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ -Alter Ego
MEGA: 470.526
IN.GR: 313.720
ΒΗΜΑ: 119.040
TANEA.GR: 79.360
TOVIMA.GR: 79.360
ΤΑ ΝΕΑ Σ/Κ: 78.120
VITA.GR: 27.280
IMOMMY.GR: 24.800
MEGATV.COM: 21.080
MARIECLAIRE.GR : 18.600
ΣΥΝΟΛΟ: 1.231.886
«ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ»
Parapolitika.gr: 182.280
Παραπολιτικά: 124.000
Σύνολο: 306.280
OMIΛΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗ
OPEN: 557.566
TVOPEN.GR: 124.000
EΘΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: 73.957
ETHNOS.GR: 31.000
ΣΥΝΟΛΟ: 786.523
Τηλεοπτικός σταθμός  ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ
ΑCTION 24: 173.423
ACTION24.GR: 49.600
ΣΥΝΟΛΟ: 223.023
Ας αρχίσουμε από το τέλος. Το Action24 με έναν τηλεοπτικό σταθμό περιορισμένης εμβέλειας στην Αττική (Περιφερειακό Κανάλι) και ένα ανύπαρκτης επιρροής και παρεμβατικότητας site εισπράττει 223.023 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ απλά διότι σε προηγούμενο χρονικό στάδιο λειτούργησε ως όχημα διακίνησης των πολιτικών του συστήματος Μητσοτάκη. Λειτούργησε επίσης ως όχημα διακίνησης προσωπικών στρατηγικών συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων, όπως του Ευάγγελου Βενιζέλου αλλά και προσώπων που σήμερα φιγουράρουν στο Υπουργικό Συμβούλιο (Κυριάκος Πιερρακάκης φερ’ ειπείν) .
Είναι φανερό ωστόσο πώς την μερίδα του λέοντος έλαβαν τα μεγάλα μηντιακά μαγαζιά με πρώτο τα ελεγχόμενα ΜΜΕ από την Οικογένεια Βαρδινογιάννη με πάνω από 2 εκατ. ευρώ, στην συνέχεια τα ΜΜΕ του Ομίλου Αλαφούζου ΜMΕ με 1.3 εκατ. ευρώ και αμέσως μετά βραχεία κεφαλή ο Όμιλος Κυριακού (ΑΝΤΕΝΝΑ) και πάει λέγοντας. Τα λεφτά πάνε στα λεφτά, έλεγαν οι παλιότεροι και το αντιλαμβάνονται πια και οι νεότεροι.
Δεν μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστη την κάτω από το τραπέζι κρατική επιχορήγηση των ΜΜΕ συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη. Δεν είναι μόνον τα χρήματα που εισπράχθηκαν για τα ΜΜΕ της Alter Ego. Είναι και εκείνα που δόθηκαν στον Γιάννη Κουρτάκη και τα «Παραπολιτικά» (εφημερίδα, ραδιοφωνικό σταθμό, site).
Είναι γνωστό τοις πάσι ή καλύτερα το γνωρίζουν και οι γάτες πώς τα «Παραπολιτικά» ανήκουν στο εύρος επιχειρηματικών συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη αν  και εμφανίζονται ως ξεχωριστή επιχείρηση ιδιοκτησίας Γιάννη Κουρτάκη. Δηλαδή στα 1,2 εκατ. Ευρώ που δόθηκαν στα ΜΜΕ του Βαγγέλη Μαρινάκη θα πρέπει να προστεθούν άλλες 300.000 ευρώ που δόθηκαν στα ΜΜΕ των Παραπολιτικών. Σύνολο, 1,5 εκατ. Ευρώ. Καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό σε περίοδο απόλυτης κρίσης στα ΜΜΕ λόγω Covid-19.  
Τι σχέση έχουν όλα τα παραπάνω με την Δημόσια Υγεία, την μάχη κατά του Covid – 19 και τα μέτρα προφύλαξης του Έλληνα πολίτη από την πανδημία; Καμία. Αντίθετα. Ο τρόπος διαχείρισης μία τέτοιας σπουδαιότητας καμπάνιας σε μία τόσο κρίσιμη φάση θα καταδεικνύει τις προτεραιότητες του σκληρού πυρήνα εξουσίας στο Μαξίμου.