9.6.20

Ο Αντίλογος στα "αναπτυξιακά" σχέδια!


Πέτσας: Ιστορικής σημασίας εξέλιξη η υπογραφή συμφωνίας για την ΑΟΖ

Στη συνάντηση του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια με τον Ιταλό ομόλογό του, Λουίτζι ντι Μάιο, αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, κατά την έναρξη της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών. «Στην ατζέντα των συνομιλιών τους βρίσκονται θέματα διεθνούς και διμερούς ενδιαφέροντος», επεσήμανε και τόνισε ότι «αναμένεται σε λίγη ώρα να υπογραφεί η συμφωνία για την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών μεταξύ των δύο χωρών» προσθέτοντας ότι αναλυτικές δηλώσεις θα γίνουν στη συνέχεια από τους δύο υπουργούς. «Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική συμφωνία. Μια ιστορικής σημασίας εξέλιξη για την πατρίδα μας», υπογράμμισε.

-Καλώς έγινε -φυσικά έπρεπε να είχε γίνει μερικές 10ετίες νωρίτερα καί Όχι μόνο δυτικά αλλά κυρίως ανατολικά και νότια της χώρας μας...
_______________________________________



Η κυβέρνηση συνεχίζει τις μεταρρυθμιστικές τομές για τη δημιουργία γόνιμου επενδυτικού εδάφους
Στη συνέχεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ανέφερε ότι «η κυβέρνηση συνεχίζει τις μεταρρυθμιστικές τομές για τη δημιουργία γόνιμου επενδυτικού εδάφους, που θα φέρει πιο γρήγορα, δυναμική αλλά και βιώσιμη ανάπτυξη

-Μας τ' απαν κι άλλοι...!
______________________________________

Βασική παράμετρο στη νέα εθνική στρατηγική αποτελεί η προστασία και αναβάθμιση του Περιβάλλοντος. Η στροφή προς την πράσινη οικονομία, η στήριξη της απασχόλησης και βέβαια η εφαρμογή συγκροτημένου εθνικού σχεδίου για την ενέργεια και την κλιματική αλλαγή. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση προχωρά ήδη στην εφαρμογή ολοκληρωμένων σχεδίων για:
Την απολιγνιτοποίηση.

-(Βλέπε ξεπούλημα των εθνικών μας πόρων και αγορά αερίου από Τουρκία!!!)
________________________________________


-Το Εθνικό Σχέδιο Μετάβασης στην Ηλεκτροκίνηση. «Η Ελλάδα», όπως τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρουσίαση του σχεδίου αυτού, «ετοιμάζεται να μπει …στην πρίζα του μέλλοντος»!
Όπως ανέλυσε: «Το σχέδιο αυτό, θέτει δύο παράλληλους στόχους:

Πρώτον: Να ξεπεράσουν, μέχρι το 2025, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων τις 24 χιλιάδες και μέχρι το 2030 να είναι μια στις τρεις.  

-( Όπερ μεθερμηνευόμενον σε τεράστια εξαγωγή συναλλάγματος, για αγορές αυτοκινήτων- αφού εμείς δεν φτιάχνουμε ούτε ηλεκτρικά ποδήλατα- προς όφελος άραγε ποίων;)
____________________________________________________

Δεύτερον: Να δημιουργηθεί ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Αρκαδίας, ενόψει της δρομολογημένης απόσυρσης του λιγνίτη από το μίγμα της ηλεκτροπαραγωγής.

-(Δηλαδή ποιο αναπτυξιακό μοντέλο; θα φτιάχνουμε ...κουβαρίστρες ή γλειφιτζούρια;)



__________________________________________

Σε ό,τι αφορά τον πρώτο στόχο – την αύξηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων – κατατίθεται σύντομα στη Βουλή νομοσχέδιο, που προβλέπει οικολογικό bonus για την αντικατάσταση παλαιών οχημάτων με ηλεκτρικά οχήματα.

-(Μάλιστα,  αυτοκινούμενα κονσερβοκούτια με μπαταρίες  για μερικά χιλιόμετρα -οι μπαταρίες είναι ακόμα σε πρωτόγονο στάδιο- και μάλιστα με...26.000 ευρώ- το πιο φτηνό!!!)
____________________________________________

 Σε ό,τι αφορά τον δεύτερο στόχο – τη θεμελίωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Αρκαδίας – προετοιμάζουμε ελκυστικά κίνητρα: Φορολογικές ελαφρύνσεις και μείωση εργοδοτικών εισφορών για κάθε νέα θέση εργασίας.

 ( Εργασίες που;  Το "δούλεμα" πάει καλά!)
____________________________________________

Το «master plan» για την απόσυρση των ρυπογόνων λιγνιτικών μονάδων -όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός- θα είναι σύντομα έτοιμο και φιλοδοξούμε να κινητοποιήσει επενδύσεις που θα ξεπερνούν τα 5 δισεκατομμύρια. 

( Γερμανοτυπωμένα Κατοχικά δισεκατομμύρια;)




____________________________________________

Επενδύσεις που θα τονώσουν την απασχόληση και θα αναμορφώσουν τη Δ. Μακεδονία και τη Μεγαλόπολη».

Τώρα μας πείσατε! Κατακλυστήκαμε από αισιοδοξία για το...μέλλον!
____________________________________________

Αν θέλετε να προσφέρετε έργο στη χώρα, να  φροντίσετε να επαναλειτουργήσουν οι βιομηχανίες που έκλεισαν:

 πχ  Grecotex, Τσιμέντα Χαλκίδος,Νεοσετ, Ηλεκτρονικη Αθηνών, Softex,Aτλάντικ  carry,Fokas, Diana, Neoset, ΑΓΝΟ, NAMCO-HELLAS, το εργοστάσιο της Goodyear Hellas η «Πειραϊκή-Πατραϊκή» (4.000 εργαζόμενοι), 
η χαρτοβιομηχανία «Λαδόπουλου» (1.200 εργαζόμενοι),
 η «Ελλάς Α.Ε.» (120 εργαζόμενοι),η καλτσοβιομηχανία «Μάντισον» (250 εργαζόμενοι), η οινοποιία «ΒΕΣΟ» (300 εργαζόμενοι), η «Ντρέσκο» (200 εργαζόμενοι)  η «Χαρτοποιία Αιγίου» (550 εργαζόμενοι), η μονάδα ενδυμάτων «Ρετσίνα» (300 εργαζόμενοι).
 Η «Τεοκάρ» , τα Κλωστήρια Φιλιατών, η εταιρεία «Ρόκα», των μεταλλείων πρώην Σκαλιστήρη,  των Μεταλλείων Φωκίδας, τα Φωσφορικά Λιπάσματα,τα Πλαστικά Καβάλας, τα Μεταλλεία Χαλκιδικής,  η Βιαμύλ, η Διεθνής Βιομηχανία Ενδυμάτων στην Καλαμάτα, η Λαυρεωτική, η ακτοπλοϊκή εταιρεία ΔΑΝΕ.  οι όμιλοι Λαναρά - Αργυρού η Χαλυβουργία Ηellenic Steel  και χιλιάδες άλλες.



Ο αντιλέγων

Αβραάμ Αλεξανδρής