12.6.20

Προανάκριση για την μήνυση Δημητρά κατά του Παπαγιώργη από το Χαρωπό

Η μήνυση θα πρέπει να τεθεί εις το αρχείο και να διαταχθεί προανάκριση για τις ενέργειες του μηνυτή.
Juan

ΕΝΩΠΙΟΝ
ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΕΡΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
Ιερέως Γεωργίου Πούλιου του Χρήστου, κατοίκου Χαρωπού Σερρών.
------------------------

  1. ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Τον Ιανουάριο του 2020 παρουσιάστηκε δήθεν τυχαία στο χωριό μας ένας κατά την σύστασή του συνταξιούχος δάσκαλος. Ο άνθρωπος αυτός τον οποίον κανείς χωριανός δεν γνώριζε, μιλώντας ελληνικά πήγε στο ΚΑΠΗ όπου κερνώντας τους ηλικιωμένους ούζο, άρχισε να τους λέει για την ευτυχία που επιτέλους οι μακεδόνες μπορούν πλέον να μιλούν την μακεδονική γλώσσα στον τόπο τους και να τους καλεί να το πράξουν απελευθερωμένοι από την καταπίεση της Ελλάδας.
Τους έλεγε ότι μπορούν πλέον οι μακεδόνες (που δεν είναι έλληνες βεβαίως βεβαίως κατά την κρίση του) να ζούνε ελεύθερα στην Μακεδονία και να μιλούν για την αυτοδιάθεσή τους. ότι δηλαδή μακεδόνες είναι οι σκοπιανοί που μιλούν την γλώσσα την μακεδονική και υπενόησε ότι σύντομα θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το δικαίωμα αυτοδιάθεσης στα εδάφη τους. Που όμως είναι τα εδάφη μας…. Τα ελληνικά…. Που τα κατοικούμε έλληνες…. Μακεδόνες…. Που οι παππούδες μας βίωσαν ανείπωτα βασανιστήρια και θανάτους από τους βούλγαρους που ήθελαν την Μακεδονίας μας δικιά τους.
Στον άνθρωπο αυτόν κατέστη γνωστό ότι αυτός και οι αποσχιστικές ιδέες του είναι ανεπιθύμητες στο χωριό μας. Ότι οι μακεδόνες είμαστε έλληνες, η Μακεδονία ήταν ιστορικά και εθνολογικά πάντοτε ελληνική και είναι και σήμερα και του υπεδείχθη να πάρει την προπαγάνδα του και να την πάει στο κράτος του, καθώς κατέστη φανερό ότι ο άνθρωπος αυτός ενεργούσε ως απεσταλμένος για να βολιδοσκοπήσει και να προσηλυτίσει στην προσπάθεια απόσχισης της Μακεδονίας μας.
Το περιστατικό αυτό μου έγινε γνωστό και την επόμενη Κυριακή το ανέφερα στο κήρυγμά μου με τα ακόλουθα λόγια:
«Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό στο χωριό μας,  μετά από την αναγνώριση, δυστυχώς, το λέω και πάλι, των βορείων εδώ γειτόνων,  των Σκοπιανών ως Μακεδόνων, αποθρασύνθηκαν και τι γίνεται; οργάνωσαν μία ένωση Μακεδόνων εδώ στην Ηράκλεια και ήθελαν να αναγνωριστούν νόμιμα, σαν κάτι ξεχωριστό από μας τους Μακεδόνες. 
Όμως ευτυχώς υπάρχουν ακόμα πραγματικοί αγνοί πατριώτες δικαστές και το πρωτοδικείο τους ακύρωσε όλην αυτήν την προσπάθειά τους.
Αυτοί όμως δεν κάθονται στ’ αυγά τους. Κάποιος κύριος λοιπόν, ο Θεός να τον κάνει κύριο, τον τελευταίο καιρό, έρχεται στο ΚΑΠΗ, εδώ στο δικό μας απ’ ό,τι έμαθα, και κάνει προπαγάνδα υπέρ των Σκοπίων αδελφοί μου.
Προσέξτε καλά εάν θα πάει στο ΚΑΠΗ. Όχι επειδή μας κερνάει ένα ούζο έγινε φίλος μας, αδελφοί μου. Η πίστη μας, η πατρίδα μας και η θρησκεία μας δεν πουλιώνται ούτε με ένα ούζο ούτε με 500 ούζα.
Έχουνε χύσει  αίμα  εδώ πέρα οι πρόγονοί μας κι οι παππούδες σας,  χύσαν  το αίμα τους εδώ πέρα γι’ αυτήν εδώ  την πατρίδα και την ελληνικότητά της
Κι έρχεται  και μας λέει ο άλλος ότι εμείς είμαστε Μακεδόνες, είμαστε  Σκοπιανοί, δεν είμαστε Έλληνες; 
Έπρεπε να τον πετάξετε με τις κλωτσιές απέξω. Και συγχαρητήρια στον φίλο μου…., είναι ο μόνος που τόλμησε να τον πετάξει έξω, ο μόνος που τόλμησε, που ξέπλυνε την ντροπή του Χαρωπού.
Εγώ θα πάω μες την βδομάδα, αν έρθει, εγώ θα πάω, με τον πρόεδρο μιλήσαμε, αυτός ο άνθρωπος θα φύγει από το χωριό. Δεν μπορούμε ν’ αφήσουμε εδώ μες το χωριό μας να αλωνίζουνε οι σκοπιανοί. Σας το λέω ξεκάθαρα. Στο χωριό που είμαι εγώ ιερέας δεν πρόκειται να αφήσω ούτε γιαχωβάδες να βάλουν πόδι, ούτε σκοπιανοί. Το χωριό μας θα μείνει καθαρά χριστιανικό και μακεδονικό ελληνικό.
Συγγνώμην που για θέματα εθνικά αδελφοί μου με πιάνει μια τρέλα θα έλεγα, μια καλή τρέλα για την πατρίδα μας. Γι’ αυτήν έχουν χύσει το αίμα τους αδέλφια μας τόσοι πρόγονοί μας κι εμείς θα την πουλήσουμε ελαφρά τη καρδία, επειδή κάποιοι πολιτικοί, κάποιοι δημοσιογράφοι έχουνε πάρει τα τριάκοντα αργύρια του Ιούδα και πουλάνε την πατρίδα μας; Θα τους ακολουθήσουμε εμείς λόγω πολιτικών πιστεύω κι ιδεολογιών; Χάνεται η πατρίδα μας και η θρησκεία μας, δεν μας ενδιαφέρει κανένα κόμμα».
Αυτό ήταν το κυριακάτικο κήρυγμά μου στις 13/1/2020 στον ναό όπου ιερουργώ, το οποίο επαναλαμβάνω και δεν αναιρώ ούτε μια του λέξη.



ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
Για το ζήτημα αυτό υπέβαλε μήνυση εναντίον μου για υποκίνηση ρατσιστικής βίας και μίσους και διέγερση σε πράξεις βίας, ο κ. Παναγιώτης Δημητράς, ιδιοκτήτης πολλών ΜΚΟ (τουλάχιστον 5 αναφέρονται στο διαδίκτυο), με αντικείμενο δραστηριότητες που συντείνουν στην διάλυση του ελληνικού κράτους και τον επιτυχή διαμελισμό της πατρίδας μας (τουρκικές μειονότητες, «μακεδονική» μειονότητα κα που θα διεκτραγωδηθούν κατωτέρω).
Με κατηγορεί λοιπόν ο κ. Δημητράς επιλέξει ότι «με την δημόσια διχαστική, μισαλλόδοξη και ρατσιστική χρήση του όρου «σκοπιανοί», στον οποίον περιλαμβάνω όχι μόνον συλλήβδην όσους έλληνες πολίτες έχουν μία εκδοχή  ως προς την καταγωγή τους, την αυτή ή έστω παρόμοια με αυτήν του συνταξιούχου δασκάλου, αλλά και συλλήβδην του κατοίκους της Βόρειας Μακεδονίας, τους οποίους μεγάλο ποσοστό αποκαλεί όπως θα αποκαλούσε τους κατοίκους της πρωτεύουσας της χώρας, με την ιδιότητά τους, ως κατοίκων της πρωτεύουσας της χώρας, δηλαδή σκοπιανούς.»
Με κατηγορεί ότι «επίσης η χρήση της λέξης γιαχωβάδες για πιστούς θρησκείας που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα και μάλιστα η χρήση της από ιερέα σε λειτουργία, είναι από μόνη της δημόσια υποκίνησης βίας ή μίσους».
Επί της μήνυσης αυτής έχω να σας πως τα εξής:
Αποτελεί τιμή για μένα, η μήνυση του συγκεκριμένου κυρίου επειδή υπερασπίστηκα την ελληνικότητα των εδαφών που πατώ και ιερουργώ, στο χωρίο Χαρωπό Σερρών, την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας από επίβουλους καθώς επίσης και την επίσημη θρησκεία μας, την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
Αυτά που είπα από άμβωνος και τα απομαγνητοφώνησα για να σας βγάλω από τον κόπο κυρία εισαγγελέα, τα λέω και τα επαναλαμβάνω. Δεν θα πουλήσουμε την πατρίδα μας ελαφρά τη καρδία επιτρέποντας σε πράκτορες ξένων εθνών κρατών να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για τον εδαφικό ακρωτηριασμό της πατρίδας μας.
Οι πρόγονοί μας έχυσαν τόνους αίμα για να ελευθερώσουν τα ελληνικά εδάφη και τον ελληνικό λαό που κατοικούσε σ’αυτά. 
Δεν είναι δυνατόν έτσι, με την ανοχή μας, μέσω της προπαγάνδας και του προσηλυτισμού να αφήσουμε χωρίς τουφεκιά να αλλάξει χέρια η Μακεδονία μας. Να αποσχισθεί από την Ελλάδα μία προαιώνια ελληνική περιοχή, που την κατοικούν γηγενείς Μακεδόνες, δηλαδή έλληνες,  επειδή έτσι αποφάσισαν άλλοι, οι υπερδυνάμεις και πραγματοποιούν τα σχέδιά τους τα όργανά τους.
Δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε εξαιτίας της αδιαφορίας και του φόβου μας την πραγματοποίηση των σχεδίων όσων παραχώρησαν το όνομα Μακεδονία στο κράτος των Σκοπίων. Η εθνότητα των σκοπιανών είναι η  βουλγάρικη και η αλβανική. Μάλιστα η πλειοψηφία έχει διαβατήρια των δύο αυτών χωρών. Βαπτίστηκαν «Μακεδόνες», χωρίς να συνδέονται ούτς εθνολογικά, ούτε γονιδιακά, ούτε γλωσσικά, ούτε χωρικά με την Μακεδονία. Μόνο και μόνο επειδή το ισχυρίζονται 70 χρόνια μας είπανε ότι πρέπει να τους χαρίσουμε το όνομά μας ηλικίας 2.500 ετών. Μιλούν ένα σερβοβουλγάρικο ιδίωμα το οποίο βαπτίστηκε κυριολεκτικά  δήθεν «μακεδονική» γλώσσα!
Αξίζει να σημειωθεί ότι το γλωσσικό ιδίωμα που μιλούν κάποιοι έλληνες ακόμα ως δεύτερη γλώσσα, επειδή υποχρεώθηκαν να το μιλούν οι παππούδες τους με σκληρά βασανιστήρια και αντίποινα από τους βουλγάρους όταν η Μακεδονία δεν ήταν ακόμα ελεύθερη, δεν έχει καμία σχέση με την γλώσσα των σκοπιανών που βαπτίσθηκε μακεδονική!
Το ιδίωμα των ελλήνων αποτελείται από ένα κράμα ελληνικών, τούρκικων και βουλγάρικων λέξεων παραφθαρμένων. Καμία σχέση με το σερβοβουλγάρικο ιδίωμα του κράτους των Σκοπίων!
Αναλυτικά έχει μιλήσει ο Μπαμπινιώτης κι άλλοι καθηγητές γλωσσολογίας.
Αυτό έκανε ο κύριος αυτός. Μπήκε στο χωριό για να διαδηλώσει την «μακεδονική» του συνείδηση, την «μακεδονική» του γλώσσα, και την καταπίεσή του (της ανύπαρκτης δήθεν μειονότητάς του για την οποία έψαχνε νέα μέλη γυρνώντας από χωριό σε χωριό), από το ελληνικό κράτος που πλέον αποκαλύφθηκε και μπορεί τώρα να ελπίσει στην «απελευθέρωση» των εδαφών!!!
Δεν έδωσε την ζωή του ο Παύλος Μελάς, ο Γερμανός Καραβαγγέλης, ο Εμμανουήλ Παππάς, ο καπετάν Κώττας, ο Τέλλος Άγρας, δεν βιάσθηκαν και γδάρθηκαν ζωντανές οι ελληνίδες δασκάλες που  δίδασκαν τα ελληνόπουλα την γλώσσα τους στην πατρίδα μας, για να έρθει σήμερα ένας κ. Δημητράς, και ένας δήθεν αθώος συνταξιούχος δάσκαλος να μετατρέψουν τα χωριά μας από ελληνικά σε δήθεν «μακεδονικά» με την ανοχή μας επειδή εποφθαλμιούν τα εδάφη μας, μέχρι να καταφέρουν να μετατρέψουν την εθνική συνείδηση των κατοίκων διά της σύγχυσης, ζητώντας τους να διαλέξουν ανάμεσα στην Μακεδονική και την Ελληνική (που κανονικά ταυτίζονται), ώστε να καταλάβουν έτσι αθόρυβα τα εδάφη μας. Ξανά! 
Δεν πρόκειται, εμείς οι μακεδόνες να επιτρέψουμε να συμβεί επ’ ουδενί αυτό. Παρότι δυστυχώς η κυβέρνηση της Ελλάδας αναγνώρισε τους σκοπιανούς ως δήθεν μακεδόνες γνωρίζοντας την συνέχεια που έχουν αναλύσει οι 373 καθηγητές πανεπιστημίων ολόκληρου του κόσμου στην επιστολή τους προς Ομπάμα στις 10/5/2009. Οι καθηγητές ιστορίας, αρχαιολογίας και κλασικών σπουδών του ζήτησαν να άρει την αναγνώριση του κράτους των Σκοπίων ως «Μακεδονίας» γιατί η αναγνώριση του ονόματος προωθεί την δημιουργία νέου κράτους, της Μακεδονίας του Αιγαίου, με τα ελληνικά εδάφη μας!!!
Κι έρχομαι στο προκείμενο. Ο συνταξιούχος δάσκαλος δεν βγήκε τυχαία γύρα στα χωριά μας, ούτε τυχαία κερνούσε ηλικιωμένους έλληνες ένα ουζάκι για να ανοίξει και να ζεστάνει την κουβέντα. Ποιος τον χρηματοδοτεί τον συνταξιούχο να κερνά αγνώστους σε μακρινά χωριά; Και ποιος ο τόπος του; Τι γυρεύει μακριά; 
Ήρθε για να προπαγανδίσει και να προσηλυτίσει ανθρώπους φοβισμένους ότι το ελληνικό κράτος έχει καταλυθεί και πρέπει να τα έχουν καλά με την επόμενη διοίκηση. Ήρθε να δηλώσει την κυριαρχία νέας νομιμότητας στα χωριά μας. Ήρθε να μας το πει για να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι οι Μακεδόνες δεν είναι έλληνες αλλά οι σκοπιανοί, που μιλούν τα βουλγάρικα. Ήρθε να μας επιτεθεί στον τόπο μας, ότι πλέον πρέπει να το χωνέψουμε ότι η Μακεδονία μας αλλάζει χέρια!!!
Ήρθε να μας φοβερίσει με τον τρόπο του, ότι το επίσημο ελληνικό κράτος όπως εκφράζεται από τις κυβερνήσεις του τάσσεται υπέρ του εθνικισμού των σκοπιανών και άρα πρέπει να τρέμουμε για τα εδάφη μας. Να ζούμε με την συνείδηση ότι ανήκουμε σε άλλο κράτος από το ελληνικό.
Γιατί ως γνωστόν το έθνος αποτελούν άτομα που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά: το ομόαιμον, το ομότροπον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον!!
Σωστά το πε ο Ηρόδοτος. Όλα ξεκινούν από την γλώσσα. Η γλώσσα διαμορφώνει εθνική συνείδηση, μαζί με την θρησκεία. Τα ήθη και τα έθιμα εξαρτώνται από την θρησκεία. Κι αυτός για την γλώσσα μίλησε. Ότι «μακεδονική» είναι η βουλγάρικη που μιλούν οι σκοπιανοί. Και ενθάρρυνε τους ντόπιους να εκδηλωθούν, ν’ αρχίσουν να την μιλούν. Ενθάρρυνε ποιους; Τα εγγόνια και τα παιδιά των ελλήνων που σφαγιάστηκαν, βιάσθηκαν και λεηλατήθηκαν οι περιουσίες τους από τους κομιτατζήδες, τον Ντέλτσεφ και τον Σαντάνσκι. Αυτοί είναι οι ήρωες των σκοπιανών και των βουλγάρων. Και πρέπει να ακούμε ξανά τα ονόματά τους με σεβασμό και μεγαλοψυχία;
Τα σύνορα κυρία εισαγγελέα, τίθενται εκεί που σταματάει το αίμα των λαών που πολεμούν. Τόνοι αίματος χύθηκαν για να κατοικούμε εμείς τώρα ελεύθεροι στην πατρίδα μας. Ούτε λεπτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ή να ανεχόμαστε συμπεριφορές που μπορεί να μας ξαναφέρουν στην σκλαβιά που αποτινάξαμε!!!
Η ξεκάθαρη αναφορά στο κήρυγμά μου στο σωματείο «Αδελφότητα Ντόπιων Σερραίων» που διαλύθηκε από το Πρωτοδικείο Σερρών μετά από μήνυση του τότε προέδρου των πολιτιστικών σωματείων μακεδόνων, Γεωργίου Τάτσιου, αποδεικνύει ότι αναφερόμουν σε επίβουλους της εδαφικής μας ακεραιότητας όταν μίλησα για σκοπιανούς.
Δεν αναφερόμουν στους καλοκάγαθους κατοίκους των Σκοπίων αλλά σε όσους δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια, λίγο πριν την επαίσχυντη συμφωνία των Πρεσπών, με σκοπό την δημιουργία των προϋποθέσεων κατάληψης ελληνικών εδαφών (δημιουργία δήθεν μακεδονικής εθνικής μειονότητας, εκκλησίας της «Μακεδονίας»,  φροντιστήρια δήθεν μακεδονικής γλώσσας) και όραμα την Μεγάλη Μακεδονία. Ένα ξεχωριστό κράτος μακριά από την Ελλάδα μας με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη μας.
Το παλιό συνωμοτικό σχέδιο του ανατολικού μπλοκ, των βουλγάρων  και του Τίτο στο τέλος του Β παγκοσμίου Πολέμου, υιοθετήθηκε από τους συμμάχους μας και προωθείται τουλάχιστον από το 1992 όπως  αποκάλυψε στην τότε ελληνική κυβέρνηση ο ελληνοαμερικανός Στηβ Λάλας για να το αποτρέψει. 
Ο έλληνας πατριώτης μετά από έκτιση 16 ετών σε φυλακή της Αμερικής για αποκάλυψη μυστικών σε σύμμαχο χώρα (ναι υπάρχουν και τέτοια αδικήματα σε σοβαρά κράτη), πλέον κατοικεί στην Καβάλα, δηλώνοντας ότι θα το ξανάκανε κι ας ξαναπήγαινε φυλακή, για να προφυλάξει την μάνα Ελλάδα.
Άρα καμία υποτίμηση, κανέναν διχαστικό λόγο και καμία υποκίνηση σε βία και διέγερση δεν εμπεριείχαν τα λόγια μου και ιδίως η λέξη που χρησιμοποίησα «σκοπιανοί». 
Σκοπιανοί είναι οι κάτοικοι του κράτους των Σκοπίων. Μακεδόνες ούτε είναι ούτε θα γίνουν ποτέ. Γιατί δεν κατάγονται από τον Μ. Αλέξανδρο, δεν μιλούν ελληνικά, που προήλθαν από την μακεδονική διάλεκτο και δεν έχουν τα ίδια ήθη κι έθιμα με μας. Σκοπιανοί είναι και σκοπιανοί θα μείνουν και θάπρεπε να είναι ιδιαίτερα περήφανοι για την αληθινή τους καταγωγή. Όχι να θέλουν την δική μας. Ας έπαιρναν όποιο όνομα ήθελαν. Όχι το δικό μας. Αυτή η συμφωνία είναι διχαστική για τους δυο λαούς, των ελλήνων και των σκοπιανών, όχι το κήρυγμά μου υπεράσπισης της πίστεως και της πατρίδας μας.
Εξάλλου διχαστικός για να είναι ο λόγος μου, θάπρεπε στην Ελλάδα να κατοικούν σκοπιανοί δήθεν μακεδόνες, ενώ δεν κατοικούν τέτοιοι. 5 σκόρπιοι άνθρωποι, ένας στην Ηράκλεια Σερρών που το είπε ξεκάθαρα σε δημόσια επιστολή του ότι είμαστε «εξελληνισμένοι σλάβοι», που θα μας «απελευθερώσουν» οι σκοπιανοί, ένας στην Αριδαία που έφτιαξε την δήθεν «μακεδονική» εκκλησία και ένας ο συνταξιούχος δάσκαλος που περιδιαβαίνει δήθεν αμέριμνος τα χωριά και κερνάει ούζα στα ΚΑΠΗ για να προσηλυτίσει δήθεν μακεδόνες που δεν είναι έλληνες και να προπαγανδίσει την απόσχιση της Μακεδονίας. Άρα διχασμός δεν υπάρχει. Το απέδειξαν τα δύο συλλαλητήρια 500.000 και 2.000.000 ελλήνων στην Θεσσαλονίκη και το Σύνταγμα ότι όλοι οι έλληνες μία γροθιά υπερασπιζόμαστε την Μακεδονία μας.
Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει αυτοί οι ξένοι πράκτορες να συνεχίσουν το υπονομευτικό έργο τους στην ελληνική επικράτεια.
Εγώ είπα αυτό που κάθε έλληνας πολίτης οφείλει να λέει και να πράττει. Αγαπούμε όλα τα έθνη, όπως έλεγε ο Ρήγας Φεραίος, αλλά αν κάποιο εποφθαλμιά τα εδάφη μας τότε η απάντηση είναι μία. Μολών Λαβέ.
Η χρήση από εμένα από κοινού των όρων «σκοπιανών» και «γιαχωβάδων» στην φράση «στο χωριό που είμαι εγώ ιερέας δεν θα αφήσω να βάλουν πόδι ούτε γιαχωβάδες ούτε σκοπιανοί», αποδεικνύει αληθή τον ως άνω ισχυρισμό μου ότι δεν αναφερόμουν στο σύνολο του πληθυσμού που κατοικεί το κράτος των Σκοπίων, αλλά μόνον σε όσους προσηλυτίζουν και προπαγανδίζουν, οι μεν ιεχωβάδες την αποστασία από την ορθόδοξη χριστιανική πίστη, οι δε σκοπιανοί την προσάρτηση των ελληνικών εδαφών της Μακεδονίας μας στο κράτος που δεν δικαιούται ιστορικά, πολιτισμικά, γλωσσικά αλλά και νομικά, να φέρει το όνομά μας.
Δεν θα αφήσω να χάσουμε το χωριό μας. Δεν θα αφήσω να αλλάξει χέρια το χωριό μας. Μακριά από την θρησκεία μας και την πατρίδα μας. Αυτό είπα και είναι και υποχρέωσή μου σύμφωνα με το Σύνταγμα που απαγορεύει τον προσηλυτισμό και την προπαγάνδα και τιμωρεί βαρύτατα τους επίβουλους των εδαφών μας.
Η πρόθεσή μου ήταν η αγνότερη όλων. Να προφυλάξω την θρησκεία μας και την πατρίδα μας. Και να αντιμετωπίσω εγώ το πρόβλημα που ανέκυψε προστατεύοντας τους συγχωριανούς μου. 
Είμαστε έλληνες οι μακεδόνες και όποιος προπαγανδίζει τα αντίθετα και ψάχνει να δημιουργήσει διχασμό στην ελληνική κοινωνία, όπως έκανε ο συνταξιούχος δάσκαλος  είναι ανεπιθύμητος. Να πάει στον τόπο του να προπαγανδίσει. Ο κύριος αυτός ήρθε να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις μας. Να δει αν είναι ώριμες οι συνθήκες για το επόμενο βήμα. Για τον διαμελισμό της Ελλάδας. Την δημιουργία δήθεν μακεδονικής μειονότητας. 
Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 12 ο μεσημέρι μας ειδοποίησαν ότι ο εν λόγω συνταξιούχος δάσκαλος εμφανίστηκε και πάλι στο ΚΑΠΗ του Χαρωπού. Μαζί με τον κ.Τάτσιο Γεώργιο πήγαμε να τον βρούμε και να διερευνήσουμε τις προθέσεις του. Μείναμε έκπληκτοι όταν παραδέχτηκε δημόσια σε ερώτησή μου αν αισθάνεται Έλληνας και απάντησε ότι αισθάνεται σκέτο «μακεδόνας» κι όχι Έλληνας. Τον προγκήξαμε όπως λέμε στο χωριό και τέλειωσε εκεί το θέμα. Ούτε διέγερση, ούτε μίσος, ούτε τίποτα. Ήρθε σαν εχθρός, ήθελε το κακό της Ελλάδας, του είπαμε να φύγει. Ήσυχα κι ωραία. Η φράση «να τον διώξετε με τις κλωτσιές» αποτελεί μία λαϊκή έκφραση που ποτέ δεν κυριολεκτεί. Εννοεί απλώς ότι δεν είναι ανεκτά τα όσα μας λέει ο άλλος.
Σε κανέναν κίνδυνο δεν εξέθεσα την δημόσια τάξη, ούτε απείλησα την ζωή και την σωματική ακεραιότητα ουδενός με τις προτροπές μου. Παπάς είμαι! Κι αγαπώ τον Χριστό και την πατρίδα μου. Να προγκήξω όσους επίδοξους επιβουλεύονται την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας στα μακεδονικά εδάφη ήθελα. Ο Χριστός μας και η Ελλάδα μας πάνω απ’ όλα. Ο καθένας δικαιούται να πιστεύει τον Θεό που θέλει και να αγαπάει την δικιά του πατρίδα. Καλά κάνει. Όταν όμως έρχεται μέσα στην δικιά μας πατρίδα να προπαγανδίσει την διάλυση της δικιάς μας πατρίδας υπέρ της δικιάς του και μάλιστα να φτιάξει και στέρεες βάσεις από το πουθενά για να το καταφέρει, να κατασκευάσει ανύπαρκτες μακεδονικές μειονότητες και να βρει ανθρώπους που δεν μιλούν την σερβοβουλγάρικη γλώσσα των Σκοπίων για να τους παρουσιάσει ως ψευτομακεδόνες, ε τότε αυτό ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Και καλά θα έκανε η δικαιοσύνη να αναζητά αυτούς για να τους απαγγείλει κατηγορίες. Αυτοί πλήττουν το κράτος μας και αποτελούν απειλή γι’αυτό. Όχι ο ταπεινός ιερέας του Χαρωπού που έπραξα απλώς το καθήκον μου!
Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς ότι οι θρησκευτικές οργανώσεις των ιεχωβάδων και οι μκο που πιθανώς χρηματοδοτούνται από το Εξωτερικό όπως η εν λόγω του κ Δημητρά, έχουν ανακηρυχθεί σε κάποια κράτη, όπως στην Ρωσία και την Ουγγαρία, κατασκοπευτικές οργανώσεις και τα μέλη τους έχουν οικειοθελώς απομακρυνθεί ή απελαθεί, αντιλαμβάνεσθε πόσο καίριας σημασίας είναι η ενεργοποίηση των πολιτών για την προστασία του κράτους μας αφού αυτήν την στιγμή το κράτος δείχνει απροθυμία να αυτοπροστατευθεί. Ζει μία διαλυτική παρακμή όπως ακριβώς η βυζαντινή αυτοκρατορία πριν την κατάληψή της από τους σελτζούκους τούρκους…

Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ ΜΟΥ
Αλλά πρέπει να πληροφορήσω τις δικαστικές αρχές για τον μηνυτή μου κ. Παναγιώτη Δημητρά, μήπως και κάποτε διερευνήσουν το ποιόν του και τις πράξεις του.
Ο κ. Δημητράς είναι υπέρ της κατάργησης των συνόρων, δηλαδή υπέρ της αντικατάστασης του ελληνικού λαού με μετανάστες παράνομα εισελθόντες στη χώρα, αλλά και υπέρ της Τουρκίας. Έχει οργανώσει εκδήλωση συζήτησης για τις δήθεν «τουρκικές» μειονότητες στην Ελλάδα (!!!) και έχει επανειλημμένως καταγγείλει την Ελλάδα για ρατσισμό εις βάρος της …. «Τουρκικής»…. Της «αλβανικής»... και της «μακεδονικής»... μειονότητας!!!
Ενώ η μοναδική μειονότητα που υπάρχει στην Ελλάδα είναι η μουσουλμανική (θρησκευτική) της Θράκης.
Αλλά τα κάστρα πέφτουν από μέσα δημιουργώντας το κατάλληλο έδαφος πριν την πτώση. Αυτήν την δουλειά κάνει ο κ. Δημητράς και είναι απορίας άξιον πώς το ελληνικό κράτος, εκτελεστική και δικαστική εξουσία του το επιτρέπουν!
Ο αντιρατσιστικός ενεργοποιήθηκε μετά σωρεία μηνυτήριων αναφορών του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι. Το οποίο ανήκει σε αυτόν τον καλό άνθρωπο, τον κ. Δημητρά που ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την σωστή τήρηση των νόμων στην πατρίδα μας. Ο οποίος μάλιστα στις περισσότερες των αναφορών του, που ανέσυρα από το διαδίκτυο ερευνώντας τα ζητήματα για τα οποία ασκήθηκαν προκαταρκτικές έρευνες ή και ποινικές διώξεις αναφορικά με τον αντιρατσιστικό για να συντάξω το παρόν, απορρίπτει την εξέταση των αναφορών του από την αστυνομία, διότι είναι «κακόβουλη»! 
Ο κ. Δημητράς ίδρυσε κάμποσες ΜΚΟ. Η οργάνωση ιδρύθηκε το 1993 και δηλωμένος σκοπός της είναι "να παρακολουθεί, να δημοσιοποιεί, να ασκεί πίεση και να παρεμβαίνει για θέματα ανθρώπινων δικαιωμάτων και διακρίσεων στην Ελλάδα, και, περιστασιακά, στα Βαλκάνια". Επίσης, παρακολουθεί συντονισμένα τα ελληνικά και βαλκανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης όσον αφορά ρατσιστικάμισαλλόδοξα ή εθνικιστικά στερεότυπα μίσους. Το έργο τους περιλαμβάνει, σε συνεργασία με άλλες ΜΚΟ, τη δημοσίευση δελτίων τύπου, αναλυτικών ετήσιων εκθέσεων, εναλλακτικών εκθέσεων προς τις Επιτροπές Εμπειρογνώμων για τις Συμβάσεις του ΟΗΕ, όπως επίσης εξειδικευμένες εκθέσεις αναφορικά με εθνοτικές ή εθνικές, εθνογλωσσικές, θρησκευτικές και μεταναστευτικές κοινότητες που υφίστανται στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Έχει επανειλημμένως καταγγείλει την Ελλάδα για την καταπάτηση δικαιωμάτων της μακεδονικής, τουρκικής και αλβανικής μειονότητας στην Ελλάδα. Όπως γνωρίζετε και προείπα δεν υπάρχουν τέτοιες μειονότητες στην χώρα μας, τις οποίες μάλιστα βάσει διεθνών συνθηκών οφείλουμε να σεβόμαστε.
Αναρωτιέμαι δεν έχουμε δικαιοσύνη, αστυνομία, έλληνες πολίτες που γνωρίζουν και θέλουν ίση την αξία όλων των πολιτών και των ανθρώπων που διαβιούν στην χώρα μας, σύμφωνα με το άρθρο 2 του συντάγματός μας;
Χρειαζόμαστε Δημητράδες να μας υποδεικνύουν πώς να συμπεριφερόμαστε;
Δανείζομαι από τις έγγραφες εξηγήσεις του κ. Μανώλη Βασιλάκη, εκδότη της Athens Review, που ο ίδιος έχει δώσει στην δημοσιότητα ένα απόσπασμα για τον περί ού ο λόγος:
«Στην περίπτωση που με αφορά, ο Παναγιώτης Δημητράς του Ηλία εμφανίζεται στην εναντίον μου μήνυση ως εκπρόσωπος της συγκεκριμένης ΜΚΟ-σφραγίδας (έχει βέβαια και κάμποσες άλλες ΜΚΟ) με τον ευρηματικό τίτλο «Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι» (ΕΠΣΕ), του οποίου προτάσσεται η μυστηριώδης συντομογραφία ΕΤΕΠΕ. Όλο δε μαζί «ΕΤΕΠΕ/ΕΠΣΕ». Ερευνήσαμε τι μπορεί να είναι αυτή η «ΕΤΕΠΕ»: ο προκείμενος Δημητράς λοιπόν ίδρυσε και διευθύνει και την ΜΚΟ-σφραγίδα «Εταιρεία Επικοινωνιακής και Πολιτικής Έρευνας (ΕΤΕΠΕ)». Έδρα και αυτής εμφανίζει την Ταχυδρομική Θυρίδα 60820 στα Γλυκά Νερά. Αντικείμενό της λοιπόν είναι η διαχείριση των προγραμμάτων των ΜΚΟ «Ελληνική Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων (ΕΟΔΜ)», του «Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι» (ΕΠΣΕ) και των «Συνεργαζόμενων Οργανώσεων και Κοινοτήτων για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα των Ρομά στην Ελλάδα» (ΣΟΚΑΔΡΕ)! Οι ιδιωτικές αυτές ΜΚΟ έχουν επιπλέον και οικογενειακό χαρακτήρα. Όταν λ.χ. ο προκείμενος Δημητράς εκπροσωπεί το ΕΠΣΕ, η γυναίκα του ερίτιμος κυρία Ναυσικά Παπανικολάτου εκπροσωπεί την ΕΟΔΜ, κ.ο.κ.
Δεν θα επεκταθώ στις άλλες δραστηριότητές του διότι προφανώς έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω. Τυχαίνει δε να μην είμαι αυτόκλητος συνεργάτης των Αρχών όπως ο εν λόγω συνεργάτης ορισμένων εισαγγελικών λειτουργών και επαγγελματίας «μηνυτής»· προφανώς αταβιστική κληρονομιά. Είναι ο ιδιοτελέστατος εθνικός Υπερ-εισαγγελέας και διώκτης μέσω μιας βιομηχανίας μηνύσεων που έχει στήσει, ο εθνικός λογοκριτής και κατ’ επάγγελμα προστάτης δήθεν των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τιμητής των πάντων. Όσο ουμανιστικό και ανιδιοτελές ήταν το έργο του διαβόητου Σώρρα τόσο ουμανιστής και φιλάνθρωπος είναι προφανώς και ο Δημητράς. Η ιδιάζουσα, χουντοειδούς νοοτροπίας, θρασύτητά του, παροξυνόμενη από την ανέλπιστη αποδοχή που βρήκε από κάποιες εισαγγελικές λειτουργούς, φτάνει στο άκρον άωτον της διαστροφής. Έτσι μιλά εντελώς πρόσφατα για «ακροδεξιό παραλήρημα» του γνωστού συγγραφέα και κριτικού Δημοσθένη Κούρτοβικ (βλ. άρθρο), πράγμα που προιωνίζεται μία ακόμη αρρωστημένη μήνυση, κατά τη συνήθη και προβλέψιμη πλέον πρακτική του Δημητρά, με τη σφραγίδα και λεοντή του «παρατηρητή των Συμφωνιών του Ελσίνκι»…
3. Τι είναι όμως το «Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι» (ΕΠΣΕ) ; Παραθέτουμε από την WIKIPEDIA την πρώτη παράγραφο του σχετικού λήμματος:
«Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, συντομογραφικά ΕΠΣΕ, αποτελεί ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ). Πρόκειται για το ελληνικό τμήμα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ελσίνκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα[1] (International Helsinki Federation for Human Rights), η οποία έχει ως σκοπό την υποστήριξη και τη δημοσιοποίηση των αρχών της τελικής πράξης της Διάσκεψης για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, που υπογράφτηκε στο Ελσίνκι της Φινλανδίας τον Αύγουστο του 1975, γνωστές και ως «Συμφωνίες του Ελσίνκι».[2] Η Διεθνής Ομοσπονδία Ελσίνκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα χρεοκόπησε λόγω οικονομικού σκανδάλου και διαλύθηκε την 27η Νοεμβρίου του 2007.[3] Ο πρώην οικονομικός διευθυντής της, Αυστριακός Rainer Tannenberger, καταδικάστηκε σε φυλάκιση τριών ετών για υπεξαίρεση 1,2 εκατομμυρίου ευρώ.[4]»
Προσκομίζουμε την επίσημη ανακοίνωση της 7 Δεκεμβρίου 2007 του Ulrich Fischer, τελευταίου προέδρου της εν λόγω οργάνωσης με τίτλο “IHF Forced to Close Down”. Στο κάτω μέρος της ανακοίνωσης, αναγράφονται οι χώρες στις οποίες λειτουργούσαν τμήματά της. Επίσης, προσκομίζουμε την αρχική σελίδα του ιστοτόπου της, όπου υπάρχει μια ανακοίνωση σε μαύρο φόντο, ότι η Διεθνής Ομοσπονδία έκλεισε. Ο εγχώριος όμως Δημητράς είναι εκ γενετής ουμανιστής, και άτρωτος συνεχίζει, έστω και μόνος, απάνθρωπα το … ουμανιστικό του έργο.
Όπως φαίνεται από την προσκομιζόμενη ανακοίνωση, η Διεθνής Ομοσπονδία που περιελάμβανε τμήματα σε 42 χώρες, διαλύθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 2007, όμως η εν Ελλάδι θυγατρική της (το «Ελληνικό Τμήμα») συνεχίζει να υφίσταται με επικεφαλής τον εντιμότατο Δημητρά και μοναδικό προφανώς αντικείμενο την υποβολή μηνύσεων επί μηνύσεων· όχι επειδή τρελάθηκε σαν τον Σκαρίμπα, αλλά διότι η παράγκα του εξελίχθηκε σε προφανώς προσοδοφόρα βιομηχανία μηνύσεων.
Ο Δημητράς απέμεινε λοιπόν μόνος αυτός Παγκόσμιος Παρατηρητής, να επιβλέπει την τήρηση των Διεθνών «Συμφωνιών του Ελσίνκι» του Αυγούστου 1975 ποιος τον όρισε «παρατηρητή»; ποιος τον όρισε εκπρόσωπο, με ποιο δικαίωμα, και τέλος (όπερ και το ουσιαστικότερο) πώς και από ποιον χρηματοδοτείται αυτή η οργάνωση όπως και οι άλλες συναφείς και παράπλευρες που έχει στήσει ο εν λόγω επαγγελματίας μηνυτής και ανελέητος ουμανιστής; (Αλήθεια, οι δικαστικοί στους οποίους πέμπει καθημερινά τα προϊόντα της βιομηχανίας του δεν αναρωτήθηκαν ποτέ ποιο είναι το επάγγελμα του Δημητρά; Ποια είναι τα κίνητρά του; Δεν αναρωτήθηκαν ποτέ ότι και εμείς οι καταγγελλόμενοι και εγκαλούμενοι από αυτόν τον ψευδο-ουμανιστή έχουμε ανθρώπινα δικαιώματα;). Σημειώνω ότι στην επικεφαλίδα της ερευνώμενης μηνύσεως αυτό το «Ελληνικό Παρατηρητήριο …» κλπ εμφανίζεται να εδρεύει σε μια … Ταχυδρομική Θυρίδα στα Γλυκά Νερά Αττικής υποθέτω όπως και οι άλλες ΜΚΟ που ίδρυσε και διευθύνει.
4. Ανάμεσα στις συναφείς ΜΚΟ που έχει ιδρύσει ο προκείμενος Δημητράς, είναι και η «Ένωση Ουμανιστών/-τριών Ελλάδας (ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε))», η οποία μόνο από τον τίτλο της «φωνάζει» για τους στόχους της και για το ποιόν τού… Ουμανιστή ιδρυτή της. (Κι εμείς μεν …εννοήσαμε· οι αρμόδιοι δικαστικοί όμως εννόησαν τι εννοεί;). Ο οποίος Ουμανιστής εξελίχθηκε σε μάστιγα των δικαστηρίων, σε μάστιγα των (πραγματικών) ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σε μάστιγα των πραγματικών μειονοτήτων.
Μόνο σε μια χώρα χιλιάδες μίλια μακριά από τον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό θα μπορούσε να παίρνουν στα σοβαρά εισαγγελικές και δικαστικές αρχές βαρύγδουπους τίτλους σαν τους: «Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι» (!!!), «Ένωση Ουμανιστών Ελλάδας» (!!!),… Το πογκρόμ δικαστικών διώξεων αδιακρίτως με βάση τις καταγγελίες και τις κατασκευές του ιδιοτελούς δικομανούς και των ΜΚΟ-σφραγίδων που χρησιμοποιεί, αποτελεί από μόνο του σκάνδαλο πρώτου μεγέθους.»
Επίσης το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι σε συνεργασία με την Ομοσπονδιακή Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων (FUEN - ευρωπαϊκή ΜΚΟ με συμμετοχικό καθεστώς στο Συμβούλιο της Ευρώπης και συμβουλευτικό καθεστώς στον ΟΗΕ https://www.fuen.org/about-us/facts/), οργάνωσαν συζήτηση στρογγυλής τράπεζας με θέμα «Οι τουρκικές μειονότητες στην Ελλάδα και οι συστάσεις των διεθνών οργανισμών», για τις 9/12/2015 στην ΕΣΗΕΑ.
Στις 28/10/2004 ο κ. Δημητράς έγινε δεκτός με τιμές και μίλησε σε εκδήλωση της πιο σκληροπυρηνικής σκοπιανής οργάνωσης, που σφετεριζόταν τα σύμβολα και το όνομα της Μακεδονίας μας,  στο Τορόντο του Καναδά.
Αυτές τις αγνές προθέσεις έχει ο κ. Δημητράς που έχει αφεθεί ελεύθερος να αλωνίζει στην πατρίδα μας μέχρι να ακρωτηριαστεί εδαφικά υπέρ της Αλβανίας, των Σκοπίων και της Τουρκίας. Άραγε πώς γίνεται αυτός, ένας διεθνιστής, ένας άνθρωπος που τάσσεται υπέρ των ανοιχτών συνόρων και της αυτοδιάθεσης των λαών, να τάσσεται ανοιχτά κατά του ελληνικού πατριωτισμού αλλά υπέρ όλων των ξένων εθνικισμών εις βάρος της Ελλάδας.
Μετά ταύτα ζητώ να τεθεί η μήνυση του κ. Δημητρά στο αρχείο και να προβείτε στα νόμιμα.

ΣΕΡΡΕΣ 28/5/2020