10.9.16

Από τον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία, ξεκίνησε το πρόγραμμα του Αλέξη Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη.


Ο πρωθυπουργός έφτασε εκεί λίγο μετά από τις 9:30 το πρωί του Σαββάτου. Στο σημείο έκανε τη διαμαρτυρία του ένας ιδιοκτήτης καταστήματος της περιοχής των Δελφών Θεσσαλονίκης, ο οποίος κρατούσε ένα πανό.
«Κύριε πρωθυπουργέ τι θα κάνετε για εμάς τους επαγγελματίες που μας έχει καταστρέψει το μετρό;», έγραφε το πανό που κρατούσε ο Ζαφείρης Τζούτζιας μαζί με τις κόρες του.

Φτάνοντας στον σταθμό του μετρό, ο κ. Τσίπρας ενημερώθηκε από τον πρόεδρο της ΑΚΤΩΡ, Δημήτρη Κούτρα για την πορεία των εργασιών. «Eσένα βλέπω συνέχεια μπροστά μου να κάνεις τις ενημερώσεις», του είπε ο πρωθυπουργός, με τον κ. Κούτρα να απαντά «Τι να κάνουμε οι επιχειρήσεις δεν αλλάζουν εύκολα προέδρους», σύμφωνα με το thestival.
Μετά από την ενημέρωση, ο κ. Τσίπρας προχώρησε σε βάθος 650 μ. με ειδικό βαγονάκι και είδε από κοντά πώς «εργάζεται» ο μετροπόντικας, σε μία επίσκεψη που- όπως είπε- του θύμισε ότι είναι μηχανικός. (Eιδικευμένος στις κατεδαφίσεις; Juan)



Τον πρωθυπουργό υποδέχθηκαν στον σταθμό του μετρό ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, η υφυπουργός Μαρίνα Χρυσοβελώνη, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμανατίδης, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος και οι βουλευτές του κόμματος, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και Αλέξανδρας Τριανταφυλλίδης.
Τσίπρας:« Το μετρό ξαναμπήκε στις ράγες του»
Το μετρό Θεσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία της Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα έργο πνοής για τους Θεσσαλονικείς, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους.
Ο πρωθυπουργός εξέφρασε, επίσης, την αισιοδοξία ότι το έργο αυτό, που αποτελεί επίσης ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και τη χώρα θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν καθοριστεί.
  «Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική. Ένα έργο που ξεκίνησε το '06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα. Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
 «Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος αλλά και ένας εξαιρετικά σύγχρονος σταθμός μετρό. Από τον Μάρτιο που μας πέρασε, 28 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα έργα, έχουν φτιαχτεί περίπου 750 μέτρα» δήλωσε ο Πρωθυπουργός συνεχίζοντας:
«Απομένουν περίπου 1.100-1.200 μέτρα σήραγγας, που μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν διανοιχτεί. Το οποίο σημαίνει ότι ένα έργο πνοής για του πολίτες της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους έχει ξαναμπεί σε ράγες κι αυτό είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και τη χώρα, που το έχουμε πολύ ανάγκη μετά από πέντε χρόνια καταστροφικής κρίσης. θέλω να πω ότι μετά απ' αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει- φεύγω εξαιρετικά αισιόδοξος».


iefimerida.gr