10.8.15

Η ΡΩΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ


T-50 PAK FA: Απλά δεν υπάρχει - Εκπληκτικό βίντεο το δείχνει να... χορεύει στον αέρα

Ένα νέο εκπληκτικό βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός Zvezda TV αποδεικνύει πώς το αεροσκάφος Sukhoi T-50 PAK FA απλά δεν… παίζεται και ότι το πρόγραμμα εξελίσσεται κανονικά, χωρίς προβλήματα. 
 
Το ρωσικό μαχητικό πέμπτης γενιάς «χορεύει» στον αέρα και κάνει αυτούς που παρακολουθούν τους ελιγμούς τους να μένουν με το… στόμα ανοιχτό, δίδοντας μία γεύση της εξαιρετικά προχωρημένης τεχνολογίας των Ρώσων στον τομέα της αεροδυναμικής.
 
Στο βίντεο φαίνεται το Τ-50 να κάνει μία πτήση… τρελή, τέτοια ώστε να μην μπορεί να γίνει εύκολα στόχος από αντίπαλα αεροσκάφη και αποκτώντας ο χειριστής του, αντίθετα, πλεονέκτημα για να χτυπήσει ανα πάσα στιγμή και να καταρρίψει τον εχθρό. Στο θέμα ειδικά της «κλειστής αερομαχίας» και την μάχης ένας εναντίον ενός, ο αντίπαλος μάλλον δεν έχει τύχη.   
 
Το αεροσκάφος T-50 (PAK FA) είναι το αντίπαλο δέος του αμερικανικού F-22, με το οποίο όμως χωρίζεται με μία 20ετία εξέλιξης. Το πιο είναι «στα χαρτιά», πάντα, καλύτερο αεροσκάφος, θα φανεί όταν έχουν τα πρώτα Τ-50 παραγωγής.
 
Διαθέτει στοιχεία απόκρυψης ίχνους (σχήμα, απόκρυψη κινητήρων, συνθετικά υλικά, απορροφητική επικάλυψη-βαφή κλπ), γνωστά ως τεχνολογία stealth. Σε αυτή τη λογική κινείται και η ενσωμάτωση των όπλων του σε 2 αποθήκες, εσωτερικά στην άτρακτο και πιθανώς σε ακόμη 2 θέσεις στις βάσεις των ημιπτερύγων.
 
Το σχήμα του είναι αρκετά πεπλατυσμένο, είναι δικινητήριο και θα διαθέτει όπως λέγεται 5 ραντάρ, (μεταξύ αυτών και στα χείλη προσβολής των πτερύγων), σε διάφορες ζώνες συχνοτήτων. Έχει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετακαύση, έχει λόγο ώσης/βάρους περίπου 1,4, αλλά οι κινητήρες του θα αλλάξουν αφού οι κανονικοί του ακόμα είναι στο στάδιο δοκιμών. 
 
Το αεροσκάφος διαθέτει σύστημα θερμικής απεικόνισης «OLS-50M», με δυνατότητες ανίχνευσης στόχων χαμηλού Η/Μ ίχνους, εξελιγμένη ζεύξη δεδομένων, εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου και συλλογής πληροφοριών (ELINT) καθώς και σύστημα ηλεκτρονικής βοήθειας του πιλότου, ώστε να τον ελαφρύνει από κάποια καθήκοντα και να του επιτρέπει να συγκεντρώνεται στην αποστολή του (e-cockpit), εν είδει τεχνητής νοημοσύνης του σκάφους. 
 
Επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά :
    -Μαχητικό 5ης γενιάς
    -Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
    -Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg
    μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
     -Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
    -Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
    -Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
    -Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
    -Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
    -Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
    --Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)
    -"Υπογραφή" ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.
Με βάση την παρούσα σχεδίαση το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος θα είναι σημαντικά υψηλότερο πλευρικά και από την οπίσθια κάτοψη.
 
Ο αρχικός σχεδιασμός περιλαμβάνει την κατασκευή τουλάχιστον 500 αεροσκαφών. Από αυτά 250 προορίζονται για την ρωσική Αεροπορία (200 μονοθέσια και 50 διθέσια) και 250 προορίζονται για εξαγωγές με πρώτο και καλύτερο ενδιαφερόμενο την Ινδία.
 
Αυτά για να γνωρίσετε το T-50 και σας αφήνουμε να παρακολουθήσετε το εκπληκτικό βίντεο : 
 
 pronews.gr