3.5.15

Και όμως παρά την κρίση η θρυλική ΙΖΟΛΑ επανέρχεται

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ
Την Ελληνική μάρκα ΙΖΟΛΑ επιχειρεί να αναβιώσει η Γ.Ε ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΕΕ,  εξελίσσοντας χαρτοφυλάκιο μαρκών που αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση,  η  ΙΖΟΛΑ, δημιούργημα του Παναγιώτη Δράκου, ενός επιχειρηματία από τη Θήβα, ιδρύθηκε το 1930 και αποτέλεσε για τη χώρα, για πάνω από 50 χρόνια, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως.

Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο. Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%. 
Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην Ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε «τον πολιτισμό στο σπίτι», όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Ήδη, διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών, οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγιέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες.  
Ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Δημητρίου, δήλωσε για το νέο αυτό εγχείρημα ότι «Η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες».
 defencenet.gr