11.5.15

Είναι δυνατόν! 272 ίπποι από 1.000άρι κινητήρα!


Η Ελλάδα συνεχίζει να φορολογεί αυτοκίνητα με τα ...κυβικά τους και όχι με την εμπορική τους αξία ή με την ιπποδύναμη! Με τη λογική αυτή ένα αυτοκίνητο 1000 κυβικών  με 200+ ίππους και αξία 50.000+ ευρώ πληρώνει φραγκοδίφραγκα για τέλη κυκλοφορίας ενώ ένα άλλο με 1990 κυβικά και αξία το πολύ ~20.000 ευρώ πληρώνει τεράστια ποσά για τέλη κυκλοφορίας και...φόρο πολυτελείας!!!
Η VW ετοιμάζεται να κάνει την μεγάλη έκπληξη, εξελίσσοντας ένα πρωτοποριακό τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.000 κ.εκ., που αποδίδει πάνω από 270 ίππους.

Το μηχανικό σύνολο βρίσκεται στη διαδικασία της ανάπτυξης και όταν περάσει στην παραγωγή, είναι βέβαιο πως θα προκαλέσει «πάταγο» στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 

Βασίζεται στον γνωστό 1.000άρη που έχουμε δει στα Polo και Audi A1, ωστόσο υιοθετεί την τεχνολογία του αγωνιστικού κινητήρα 1.6 turbo που φέρει το Polo WRC. Ο νέος 1.0 bi-turbo εξοπλίζεται με monoscroll turbo και ηλεκτρικό σύστημα υπερτροφοδότησης (e-booster), αποδίδοντας 272 ίππους και 270 Nm ροπής. 

Μιλάμε για ένα τεχνολογικό «θαύμα» που δείχνει που μπορεί να φτάσει η απόδοση των μικρών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Φυσικά, αυτό που έχει σημασία, είναι να περάσει στην παραγωγή και παράλληλα να είναι αξιόπιστος.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
zougla.gr