2.1.13

ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΜΑΔΑ Εμείς ανταλλακτικά, οι Τούρκοι αεροπλανοφόρο! Βαριές οι ευθύνες για τον αφοπλισμό της χώρας


Ενώ σήμερα συνεδριάζει το ΚΥΣΕΑ προς έγκριση της προμήθειας 67 kit κινητήρων F-100-29 PW  των F-16, μια προμήθεια που εκκρεμεί από το 2007, και που έχει ως αποτέλεσμα την καθήλωση του μεγαλύτερου μέρους, του στόλου των F-16 της Π.Α την Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου πραγματοποιείται στην Τουρκία σύσκεψη υπό την προεδρία του Ρ. Τ.  Ερντογάν στο υπουργείο Άμυνας με τη συμμετοχή της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας, προκειμένου να αποφασιστεί το σχέδιο για τη δημιουργία του πρώτου τουρκικού αεροπλανοφόρου.
Καλό είναι οι κυβερνώντες να λάβουν υπόψη τους ότι αύριο αποφασίζεται και τυπικά η ναυπήγηση του νέου τουρκικού  αεροπλανοφόρου αξίας 3 δισ. δολλαρίων.

Το θέμα του τουρκικού αεροπλανοφόρου το είχε αποκαλύψει η "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ" από το καλοκαίρι του 2008. Βέβαια για την Τουρκία προκύπτει θέμα με την παραγγελία των 100 F-35 A καθότι αυτά που θα μπορούν να αποπροσγειώνονται καθέτως είναι τα F-35 B πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει νέα παραγγελία, ή να υπάρξει τροποποίηση της υπάρχουσας.
Προφανώς ανακύπτουν κρίσιμες εθνικές και πιθανόν ποινικές ευθύνες για τους κυβερνώντες που αποφασίζουν για την αμυντική θωράκιση της χώρας. Η Τουρκία επιχειρεί να μετατραπεί σε μία παγκόσμια δύναμη, με την κατασκευή του αεροπλανοφόρου αξίας 3 δισ δολαρίων και μήκους 220 μέτρων αεροπορικού διαδρόμου, ενώ την ίδια στιγμή η Ελλάδα παραπαιει μεταξύ ανταλλακτικών και καυσίμων για τα αεροπορικά και ναυτικά της μεσα.
Η απόσταση στο θέμα των εξοπλισμών η οποία χωρίζει πλέον τις δύο χώρες Ελλάδα και Τουρκία είναι τεράστια. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως η παντελής απουσία οράματος, στόχων και φιλοδοξίας απο την Ελλάδα, κάτι που δεν λείπει καθόλου απο την τουρκική πλευρά.
Πιο συγκεκριμένα το συμβούλιο της αμυντικής βιομηχανίας αναμένεται να εξετάσει τις προσφορές από τρις όμιλους επιχειρήσεων , Koç, Kalkanoğlu και Kalkavan σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο οι οποίες διαγωνίζονται για την σχεδίαση και ναυπήγηση του σκάφους.
Μάλιστα όπως σημειώνεται από τις τουρκικές εφημερίδες «σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της στρατιωτικής δύναμης και των ναυτικών της δυνάμεων και στο πλαίσιο ανάδειξής της σε ένα παγκόσμιο παίκτη η Τουρκία θα εκκινήσει τις διαδικασίες για τη ναυπήγηση ενός αεροπλανοφόρου made in Turkey».
Το σκάφος πρόκειται να έχει μήκος 220 μέτρων όπως αναφέραμε και η ναυπ0ήγησή του αναμένεται να κοστίσει περί τα 3 δισ. $. Πιο συγκεκριμένα τα υποψήφια ναυπηγεία είναι τα RMK Marine, Desan και Sedef τα οποία ανήκουν αντίστοιχα στον όμιλο Koc, Kalkanoğlu και Kalkavan. Το σκάφος θα μπορεί να επιχειρεί για 30 ημέρες και 1700 ναυτικά μίλια χωρίς ανεφοδιασμό ενώ φυσικά θα μπορεί να επιχειρεί από αυτό το νέο μαχητικό F-35, εκατό εκ των οποίων πρόκειται να προμηθευτεί η τουρκική Αεροπορία με τα πρώτα δύο να παραδίδονται μέσα στο 2015.
Σχέδια του υπό κατασκευή πλοίου θα κατατεθούν την ερχόμενη Πέμπτη καθώς και οι τιμές  με το κόστος των κάθε προτάσεων, προκειμένου να αξιολογηθούν και να διευκρινιστεί τι πλοίο τελικά θα κατασκευαστεί.
Όταν επομένως ο Τούρκος υπουργός για θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης Εγκεμέν Μπαγίς απειλεί Ελλάδα, Κύπρο αλλά και Ευρώπη(!) με τη δύναμη του τουρκικού Στρστού, όταν ο υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου απαγορεύει πρακτικά στην Ελλάδα να προχωρήσει σε οποιαδήποτε ανακήρυξη ΑΟΖ όλοι αντιλαμβάνονται ότι οδεύουμε ολοταχώς σε πλήρη δορυφοριοποίηση της χώρας από την Τουρκία. Οι ευθύνες για το πρωτοφανές αυτό κσατρακύλισμα της χώρας είναι μεγάλες και πρέπει αργά ή γρήγορα να αποδοθούν.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
_____________________________
Οι υπεύθυνοι, να εύχονται να δικαστούν από πολιτικά δικαστήρια....
EFENPRESS