6.2.11

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


Η…  απόδειξη!


Του συνεργάτου μας, συγγραφέως  Θανάση ΝικολαΐδηΤο πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.
ΛΕΓΑΜΕ  για τη δημόσια  εκπαίδευση της τελευταίας γενιάς. Για την  δωρεάν(;) παιδεία  στα σχολεία της  «πενταήμερης» και  των καταλήψεων. Για  το «σύστημα» που  προβλέπει την  αγορασμένη «γνώση»  της παραπαιδείας, για ημιαγράμματα «θύματα».
ΤΟ  παρακάτω δείγμα γραφής και… λόγου είναι  «ζωντανό», σημερινό, καθημερινό. Μας το παρέχουν σύγχρονοι  δημοσιογράφοι καναλιών. Με τις «μεσημεριανούδες»  των 50 λέξεων και  με την περισσή  φροντίδα τους για  σόου, «τοπ μόντελ»  κ. ά. «μορφωτικά»  και εξόχως… ηθικοπλαστικά....
Σε ποιον χρεώνεις την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας; Ποιους «βλέπεις» πίσω απ’ τον σκοπούμενο αφελληνισμό μας;
-Ήταν  ιδιαίτερα οξύ  η αντίδρασή του  (ΣΚΑΪ)
-Διαφόρων  είδων (διάβαζε,  φαίνεται, κεφαλαία)
-Είναι  δίδακτωρ (ΑΛΤΕΡ)
-Δαπανούνται…(Αλτερ)
-Για  κάθε εχέφρων άνθρωπο  (Καρατζαφέρης Γ.)
-Με  τον μετέχων μηχανισμό  (ΣΚΑΪ)
-Ν΄  ακούσουμε την  τελευταία ομιλία  του εκλιπών (Αλτερ)
-Επιστήνω (εφιστώ) (‘Αλτερ)
-Για  την κατασκευή  βόμβες μολότοφ  (ΑΛΦΑ)
-Τα  όπλα που συνελήφθησαν  οι αρχές (NET)
-Η  οποία άνηκε (ΝΕΤ)
-Τις  ευθύνες που πρέπει  να αναλήψουμε (Γ.  Παπανδρέου)
-Τους  προσεχούς μήνες  (Γ. Παπανδρέου)
-Προς  την εθνική οδός (ΝΕΤ)
-Θερμοκρασίες  υπό του μηδενός  (Λιάγκας)
-Αυτοί  υπαγάγουν (Ρέπας)
-Αυτό  θα γίνει υπό  τη σκεπή τίνος; (Τσαπανίδου/ΣΚΑΪ)
-Θα  άρονται πλέον  (ΣΚΑΪ)
-Ενός  χρονού βουλευτής…(Οικονομέας/Μέγα)
-Έχει  αρχίσει η έξοδο (ΝΕΤ)
-Των  γραφειών (ΣΚΑΪ)
-Σε  ιδιαίτερα δυσμενής  περιβάλλον (ΝΕΤ)
-Λειτουργόν  σύστημα (Παπουτσής)
-Τους  μετέφεραν σε ένα  εφημερεύοντα νοσοκομείο (ΝΕΤ/Κακαλή-Θεσσαλονίκη)
-Να  δούμε όσα διαδραματίσθηκαν  οι νικητές (ΑΛΤΕΡ)
-Σ’  εκείνους που είναι  απών απ’ την  ιεραρχία (ΝΕΤ)
-Να  μη μας προκαταβάλεις  (ΜΕΓΑ/Γκαγκάκη)
-Αναγκάστηκαν  να παρενέβουν (ΑΛΤΕΡ)
-Είσθε  εγκαλώμενοι (Αδωνης/βουλή).
_____________________________________________________________
Το σχόλιο της EFENPRESS:
Από τότε που καταργήθηκαν  τα Αρχαία Ελληνικά, οι νέοι καθηγητές δεν ήταν σε θέση να αρθρώσουν λέξη σωστή, αφού δεν είχαν την παιδεία που είχαν οι παλαιότεροι .Οι μαθητές τους διδάχθηκαν λάθος τα Ελληνικά από άσχετους καθηγητές και όσοι μπήκαν στα ΜΜΕ, αμόρφωτοι σε ό,τι  αφορά την γλώσσα,δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να ομιλούν τη γλώσσα των αμορφώτων και να την μεταδίδουν μέσω τηλεοράσεως και στον κόσμο, σαν τηλεοπτικόν...ιό !
Το αποτέλεσμα είναι μορφωμένοι -κατά τα άλλα - άνθρωποι, να ομιλούν σαν νεοεισαχθέντες στη χώρα ...λαθρομετανάστες!
 Φυσικά, πίσω από όλη αυτή την ιστορία, υποκρύπτεται  ο δόλος εκείνων που αποσκοπούν στην διάλυση της Ελλάδος, της οποίας ένα από τα βασικά θεμέλια είναι η γλώσσα. Τα υπόλοιπα θεμέλια τα οποία επίσης βάλλονται είναι η Θρησκεία, ο πατριωτισμός, η Ιστορία η οικογένεια η ιθαγένεια και η Εθνική οικονομία.
Μόλις καταστραφούν τα θεμέλια αυτά, τότε θα επιτευχθεί το σχέδιό τους.
Στο χέρι μας είναι να αντιδράσουμε η να αποδεχθούμε μοιρολατρικά τα επιδιωκόμενα.  
EFENPRESS