Παρουσιάστηκε στις εγκαταστάσεις της FNSS το πρωτότυπο της νέας αμφίβιας επιθετικής γέφυρας "Samur". Σύμφωνα με τουρκικές πηγές
"αναπτύχθηκε εξ'ολοκλήρου με εγχώρια μέσα, η σχεδίαση του οχήματος διήρκησε περίπου 3,5 χρόνια και για το πρόγραμμα εργάστηκαν συνολικά 150 Τούρκοι μηχανικοί." Η αλήθεια βέβαια είναι λίγο διαφορετική καθώς το "Samur" βασίζεται στο σχέδιο της γερμανικής αμφίβιας γέφυρας Μ3, με την μόνη διαφορά ότι το τουρκικό όχημα χρησιμοποιεί το σασί του τεθωρακισμένου Pars (8x8) εν αντιθέσει με την Μ3 (4x4). Η γέφυρα δύναται να υποστηρίξει άρματα μάχης και τεθωρακισμένα μεγίστου βάρους ~70 τόνων....
Οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις σκοπεύουν να θέσουν σε υπηρεσία συνολικά 52 απο τα οχήματα της FNSS (κόστος 130 εκ$), με προφανή στόχο να προσφέρουν δυνατότητα ταχείας ζεύξης αμφίβιου κωλύματος στους τουρκικούς μηχανοκίνητους σχηματισμούς στο μέτωπο του ποταμού Έβρου.