1.12.09

ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ



Κώστας Καββαθάς για Α/δ Ελληνικού
Posted: 30 Nov 2009 02:11 PM PST
Toυ Κώστα Καββαθά

Είμαι ένας από τους τρεις Έλληνες πολίτες που κατάθεσαν τη προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης Χατζηδάκη για το κλείσιμο του Ελληνικού. Τους λόγους τους έχω αναφέρει δεκάδες φορές σε κείμενα στα περιοδικά και στις εφημερίδες που συνεργάζομαι. Επειδή είμαι βέβαιος ότι κανείς δεν έχει διαβάσει κανένα απ' αυτά επαναλαμβάνω: η μόνη ελπίδα να απογύγει η περιοχή των 5.500 στρεμάτων την τσιμεντοποίση, κακοποίηση, κατάληψη από τα mall, τα hall, τα multiplex και ότι άλλο φέρνει η στρεβλή "ανάπτυξη" της Αλλαγής, των Ακόμα Καλύτερων Ημερών, της Νέας Διακυβέρνησης, του Εκσυγχρονισμού, της αλλαγής τηςΑλλαγής και του λουριού της Μάνας είναι να παραμείνει σε λειτουργία το αεροδρόμιο. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού, εξυπηρετούν εμένα που έχω οικόπεδο-φιλέτο, το τύπο με το κοχίμπα και τον άλλο που κάνει "εμπόριο" λαθραίου πετρελαίου.

Το Αεροδρόμιο Ελληνικού είναι, εκτός από "απάντηση" στην αποικιοκρατική σύμβαση με τη Χοχτιφ, χώρος που είναι απαραίτητος για την εξυπηρέτηση των αναγκών των 4.5 εκατομμυρίων "κρατουμένων" της πρωτεύουσας.
Εκεί, εκτός από τη Γενική Αεροπορία, μπορεί να σταθμεύσουν ΟΛΑ τα μέσα του ΕΚΑΒ, τα ελικόπτερα της Αστυνομίας, Αερολέσχες και, πάνω και πέρα απ' όλα, μία Σχολή για Χειριστές Πολιτικής Αεροπορίας.

Σαν υστερόγραφο μόνο: αν κρατήσει ο κινητήρας ενός μικρού αεροπλάνου πάνω απ' το Χολαργό είναι αδύνατο να "καβαλήσω" τον Υμηττό και να προσγειωθώ στο αερομπούνκερ της Χοχτιφ άρα είμαι εντελώς νεκρός.
Τα "υπερ" της διατήρησης του αεροδρομίου είναι πολλά. Πρόθυμος για σκληρό, δημόσιο διάλογο στο ερώτημα: πράσινο η Golden Whole
en kripto

Σχόλιο:
Το αεροδρόμιο του Ελληνικού πρέπει να διατηρήσει τουλάχιστον ένα μεγάλο τμήμα του για τις ανωτέρω αναφερόμενες χρήσεις.
Τα περί πρασίνου είναι οι προπαρασκευαστικές ενέργειες τσιμεντοποίησης του χώρου.
EFENPRESS